Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • CatalinGh

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Clapetele nu regleaza presiunea in admisie? Daca primesc comanda sa se inchida si ele sunt blocate, curatarea lor nu ar trebui sa rezolve problema? Sau oricum ar fi presiunea in admisie turbina trebuie sa-si creasca si presiunea? Spun bine..?

LE: nu ma pricep mai deloc la mecanica, daca ma puteti ajuta cu principiul dupa care functioneaza turbina in legatura cu admisia as fi foarte recunoscator.

Multumesc,
CatalinGh
Skip ads

  • cioby

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2007

  • Mesaj Privat
eu patesc la fel la o vectra c 2,2 dti din 2003, aceeasi eroare si caracteristici de mai sus, codul de eroare si presiune mare in turbo. am schimbat toate electrovalvele, senzorul de presiune, egr, pompa vacuum, debitmetru de aer. tot in afara de turbo. pompa de injectie imi da batai de cap ca se dezamorseaza si n-are putere sa traga motorina, sper ca trebuie sa schimb doar garniturile la ea. i-am dat avans la turbo din tija westgate(unii o sa zica ca nu trebuia dar nu mai stiam ce sa fac) si de atunci imi da in nas mai rar. la pedala adanca taie acceleratia la 2000 rot si se aude un carait pana da eroarea, la accelerare usoara si continua merge n-are treaba. sugestii daca aveti ca nu ma grabesc. e asa de peste 1 an Smile))
  • dre

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2006 idh17
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Am si eu problema cu P0234 - Boost Pressure Control Circuit Negative Deviation (5A) - Not present. Am verificat tifa supapei de pe turbina , se misca usor . Am incercat sa gasesc electrovalva turbo ca s-o curat , dar nu am dat de ea. ... Poate incercui cineva pe pozele de mai jos unde se afla ? Se da jos pe partea de sus sau trebuie sa dau scutul jos ca sa am acces la ea ?

Motorizare z17dth 100 cai



  • dre

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2006 idh17
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Sa-mi rãspund singur ,poate va mai ajuta pe altcineva. ..piesa se afla mai jos de filtrul de ulei puțin spre stânga. E greu de observat fiind acoperita de furtune și fire. Se poate da jos pe sus cu o tubulara de 10 ,2 șuruburi. Sita acelei piese cred ca este de vina pentru erori ... fiind parțial murdara membrana dinauntru nu isi mai face cursa cum trebuie .
  • CatalinGh

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2015

  • Mesaj Privat
La mine se pare ca s-a rezolvat dupa schimbul de filtre, cred ca era de la vreun furtun de vacuum...
  • dre

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2006 idh17
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2007

  • Mesaj Privat
O sa iti faca iar , curata sita de la electrovalva turbo pana nu-ti afecteaza turbina . Schimbul de filtre nu implica si demontarea furtunelor de vacuum , nu are nici o legatura una cu alta.
  • CatalinGh

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Asa am zis si eu. O sa schimb electrovalva cat de curand...Am auzi ca se potriveste si cea de la Z19DTH care e vreo 200lei
  • CatalinGh

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Am rezolvat problema pe care o aveam cu limp-mode, eroare P0234-5A. Am cumparat electrovalva noua de Z19DTH 230lei. Am curatat si admisia, erau clapetele blocate cum ziceam, acum mananca asfaltul Smile
  • Traian V

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2004 Z17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Buna seara colegi,
Pe tester OP-COM au fost identificate 2 probleme 1 care apare cand si cand si una permanenta
Total number of fault codes: 2

P0400 - Exhaust Gas Recirculation Circuit Low Voltage
(02) - Not present - dispare si reapare

P0234 - Boost Pressure Control Circuit Negative Deviation
(5A) - Not present - dispare

Masina are 2 simptome
1. ca o turez mai mult de 3500 de ture se simte ca si cum s-ar infrana ( dar nu mereu) si nu ma mai lasa sa trec de 3000
2. dupa o perioada apare Check Engine si nu ma mai lasa sa trec de 2000 de ture

am curatat egr, clapeta acceleratie, senzorul de pe galeria de admisie.
are cineva idee ce as putea sa ii fac?
  • GMarinca

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Bunã ziua va rog dacã ma poate ajuta careva sau dacã a avut de asemenea probleme cu un opel insignia nu trage si mi-a aparut in mers masina cu cheita si nu se mai tureaza in mers mai mult de 2000 rm am fost la tester si mia dat P2453 Disel particulate filter differential pressure sensor permanent ma poate ajuta va rog careva dacã a mai trecut prin asemenea situatie oare sa fie ce indica testeru sensoru de presiune de particule
  • danche79

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Mã poate ajuta cineva la un Opel Zafira B 74kw 101 CP Z19DTL coduri eroare P0234 5b Boost Pressure control circuit pozitive deviation și P2452 -58 Particulate filter pressure senzor hose line malfunction? Masina nu mai trage și îmi taie accelerația peste 3500turatii și apoi nu mã mai lasã sã depãșesc 3000?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Salut.
Verifica furtunele de la DPF si electrovalva turbo.
  • danche79

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Mulțumesc mâine fac verificarea.
  • blackscorpion

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Spania
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Salut tuturor....situatia mea este urmatoarea...noua mea masina este un Astra H 2007 101cp,Buton sport...imi apartine de vreo doua luni...pana acum doua saptamani ,singura problema era la pornire ca nu imi recunostea cheia...de acum doua saptamani,la primul drum lung (400 km),munte,serpentines,etc,s-a aprins becul cu cheita,pierdut putere ,tras greu ,crescut consum etc...chestii normale. Nu am facut nici un fel de test,am presupus ca e egr,fiind posesor de astra g 2001...desfacut,curatat,etansat garnituri,etc mult mai difícil ca la Astra G Smile)) totul bine pana vineri...acelasi lucru,drum lung,munte,serpentine...bec aprins la dus...ajuns la destinatie,am profitat de zi fara SA fác nimic masinii. La plecarea acasa,am pornit si surpriza,a ramas becul cu motorul aprins (circuitul de evacuare gaze)masina mergea mult mai bine,mai multa forta,nici vorba sa se mai aprinda check engine sau ceva...treaba e ca celalalt BEC nu se mai stinge...(oprit motor si repornit,turat la blana, mers haotic), nimic, test op com ,eroare P2279 sters eroare plecat cu masina undeva la 50 de km,alt test nimic doar ca martorul de evacuare gaze nu s-a stins ..si azi...am plecat de pe loc iar acul de la kilometraj a ramas la 0...oprit ,pornit motor si nimic ,nu pleaca iar in bord unde sunt Toti martorii si indicatoarele se Aude un ticait ca un ceas de masa. Ma gandesc la un scurt circuit ceva si deaia SA nu mearga kilometrajul si becul SA ramana aprins...neavand nici o alta eroare?Maine ii fac fin nou testele necesare cu op com si sa vedem ...doar ca nu stiu daca imi da ceva de scurtcircuite sau chestii...ce parere aveti?
  • blackscorpion

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Spania
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Postasem un alt tópic...il pun si aici poate difera parere...simptomele sunt aceleasi....apoi azi am verificat azi si imi apare P0234...nu am facut nimic doar am aruncat o privire in mare si am sters eroare,s-a stins becul si acum e ok...dupa ce am sters eroare a revenit si kilometrajul....
  • GPaul785

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Ma dispera si pe mine p0234-5a electrovalva noua senzor map nou ×( si tot asa face se aprinde cheita nu mai trece de 3000rpm. La diagnoza facut la avdturbo a zis ca este presiune prea mare facut de turbina ×(ce sa fac sa duc la turbina la reparat?
  • blackscorpion

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Spania
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Pfff...acelasi raspuns primitiva azi...dupa 6 zile de atelier si tot celular de probé...presupune prea mare din turbina...
  • GPaul785

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2017

  • Mesaj Privat
@blackscorpion si cum a ramas la tine cum procedezi? Dai turbina jos?
  • blackscorpion

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Spania
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2016

  • Mesaj Privat
La mine.i-a zis mecanicul SA o schimb sau SA o trimit la reparat...a zis ca pot merge fara probleme cu ea in continuare pana ma Lasa definitiv. Singura problema ca mi se aprinde check engine din cand in cand si se aude cum fluiera turbo ,mai ales cand e rece si pana trec de treapta 3.asta e singura problema...
  • GPaul785

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Eu am dat turbina jos si nu are nimic la rece si a mea fluiera ×( am schimbat senzorul Map si vad ca nu mai face
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR