Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • JHirlav

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Buna , detin un opel insignia 2012 tip motor a20 dth 160 cp, zilele acestea ma lasat bateria, am achizitionat un Tudor 85 A, iar dupa montare pe bord au aparut urmatoarele mesaje; Service Battery charging system si Service Stabili Trak, rog cunoscatorii sa-mi ofere informatii referitoare la cele semnalate, cauze, sfaturi, etc. Va multumesc.
Skip ads

  • deleted-103883

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2015

  • Mesaj Privat
In primul rand ai montat bine bateria? Sunt videoclipuri pe net cu tutoriale. Poate nu te-a lasat bateria veche ci alternatorul si nu o încarcã. Ce voltaj iti afișeazã e bord?
  • JHirlav

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Am montat corect bateria, porneste foarte usor, dar am permanent acel mesaj pe bord, bateria veche m-a lasat complet, am dat de cateva ori curent de la alt autoturism pornea dupa care nu mai avea curent deloc. Pe bord nu apare nici un fel de mesaj cu voltajul. Multumesc. Bateria noua am schimbat-o ieri 11.11 2017.
  • JHirlav

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2017

  • Mesaj Privat
crapu7 a scris:In primul rand ai montat bine bateria? Sunt videoclipuri pe net cu tutoriale. Poate nu te-a lasat bateria veche ci alternatorul si nu o încarcã. Ce voltaj iti afișeazã e bord?



Am montat corect bateria, porneste foarte usor, dar am permanent acel mesaj pe bord, bateria veche m-a lasat complet, am dat de cateva ori curent de la alt autoturism pornea dupa care nu mai avea curent deloc. Pe bord nu apare nici un fel de mesaj cu voltajul. Multumesc. Bateria noua am schimbat-o ieri 11.11 2017.
  • deleted-103883

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Service Stabili Trak, Service theft deterent si altele sunt specifice unei baterii pe moarte. Ori alternatorul nu ți-o incarca pe asta corespunzãtor ori ti-au ramas erorile stocate de la vechea baterie. Trebuiesc sterse si dupã verificat dinou daca iti mai apare ceva. Voltajul la baterie il poti activa cu un OP-COM si iti afiseaza ce voltaj are la rece si daca este încãrcatã (peste 12 este ok la rece) si ce voltaj are cu motorul pornit, cand o incarca alternatorul pana in 15 depinde de consumatori. In funcție de asta iti poti da seama de la ce e. Daca nu cauta pe cineva ce are un OP-COM prin zona ta sau un service.
  • JHirlav

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Multumesc de sfaturi si de timp.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
cel mai simplu, cumperi un aparat de masura ieftin din targ sau magazin. pui pe CV 20 V si masori la cele doua borne ale bateriei cat curent are cand masina este cu motorul oprit si apoi cu motorul pornit la relanti si cu motorul pornit si toti consumatorii la 1500 rot/min. Alternatorul trebuie sa dea intre 13.8 si 14.2 V maxim 14.4V cu toti consumatorii porniti.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Daca ai acel mesaj pe display (banuiesc ca si martorul de baterie e aprins), ai o problema cu sistemul de incarcare... vezi ce DTC ai (cod eroare).

Charge Indicator Operation
The instrument panel cluster illuminates the charge indicator and displays a warning message in the driver information center if equipped, when the one or more of the following occurs:
The engine control module (ECM) detects that the generator output is less than 11 V or greater than 16 V. The instrument panel cluster receives a GMLAN message from the ECM requesting illumination.
The instrument panel cluster determines that the system voltage is less than 11 V or greater than 16 V for more than 30 seconds. The instrument panel cluster receives a GMLAN message from the body control module (BCM) indicating there is a system voltage range concern.
• The instrument panel cluster performs the displays test at the start of each ignition cycle. The indicator illuminates for approximately 3 seconds.
Display Message: BATTERY NOT CHARGING SERVICE CHARGING SYSTEM or SERVICE BATTERY CHARGING SYSTEM
The BCM and the ECM will send a serial data message to the driver information center for the BATTERY NOT CHARGING SERVICE CHARGING SYSTEM or SERVICE BATTERY CHARGING SYSTEM message to be displayed. It is commanded ON when a charging system DTC is a current DTC. The message is turned OFF when the conditions for clearing the DTC have been met.

Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR