Barbarul
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Mures
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2016
- Mesaj Privat
ctrnovice
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2016
- Mesaj Privat
rozorea
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2017
- Mesaj Privat
- Kamob
- ***
- 864 mesaje
- din 10 Jul 2007
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
Kamob
- Mesaje scrise: 864
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2007
- Mesaj Privat
Desi destul de tarziu vin si eu sa intreb - de ce ai schimbat haldex-ul? Cine ti-a spus ca trebuie schimbat?
Haldex-ul, cand iti da service rear axle, este in mod safe, pentru ca pompa sesizeaza o diferenta de vascozitate. Practic, se corodeaza garnitura si se amesteca uleiurile. Atat. Deci 2 uleiuri/lichid de transmisie (cum ii zice), un kit de reparatie cu garnituri si manopera... in nici un caz nu se schimba haldex-ul! Exista si "norocosi" la care pica pompa, dar sunt putini.
Haldex-ul, cand iti da service rear axle, este in mod safe, pentru ca pompa sesizeaza o diferenta de vascozitate. Practic, se corodeaza garnitura si se amesteca uleiurile. Atat. Deci 2 uleiuri/lichid de transmisie (cum ii zice), un kit de reparatie cu garnituri si manopera... in nici un caz nu se schimba haldex-ul! Exista si "norocosi" la care pica pompa, dar sunt putini.
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Un filmulet destul de recent despre cum functioneaza sistemul 4x4 la Insignia.
http://www.youtube.com/watch?v=D1K4VWC3VnY
http://www.youtube.com/watch?v=D1K4VWC3VnY
LSerban
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2017
- Mesaj Privat
- Kamob
- ***
- 864 mesaje
- din 10 Jul 2007
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
Kamob
- Mesaje scrise: 864
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2007
- Mesaj Privat
misu86
- Mesaje scrise: 80
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2009
- Mesaj Privat
Salut,
Daca nu am postat unde trebuie, imi cer scuze. Nu am multe cunostinte despre masini, doar informatiile care le gasesc pe internet.
Sunt interesat sa cumpar un Insignia 2.0 CDTI (170 cai) 4x4 din 2015-2017 (modelul facelift). Am citit pe internet ca sistemul 4x4 (Haldex) ar avea probleme. Din ce am citit aici, se corodeaza garnitura si se amesteca uleiurile. Am auzit de cazuri in care a trebuit sa se schimbe sistem ( si nu e chiar ieftin, undeva la 4-5000 euro). Trebuie schimbat sistemul la prima eroare sau doar pompa respectiva sau garniturile respective?
Daca are cineva mai multe informatii sau stie unde sa gasesc despre acest subiect.
Ar putea colegii care au acest sistem pe Insignia sa-mi spuna ce problema au avut pana acum?
Care este parerea voastra, se merita achizitionarea unui asemenea model?
Orice alte sfaturi care le voi primi in legatura cu aceasta versiune de Insignia vor fi apreciate.
Va multumesc,
Daca nu am postat unde trebuie, imi cer scuze. Nu am multe cunostinte despre masini, doar informatiile care le gasesc pe internet.
Sunt interesat sa cumpar un Insignia 2.0 CDTI (170 cai) 4x4 din 2015-2017 (modelul facelift). Am citit pe internet ca sistemul 4x4 (Haldex) ar avea probleme. Din ce am citit aici, se corodeaza garnitura si se amesteca uleiurile. Am auzit de cazuri in care a trebuit sa se schimbe sistem ( si nu e chiar ieftin, undeva la 4-5000 euro). Trebuie schimbat sistemul la prima eroare sau doar pompa respectiva sau garniturile respective?
Daca are cineva mai multe informatii sau stie unde sa gasesc despre acest subiect.
Ar putea colegii care au acest sistem pe Insignia sa-mi spuna ce problema au avut pana acum?
Care este parerea voastra, se merita achizitionarea unui asemenea model?
Orice alte sfaturi care le voi primi in legatura cu aceasta versiune de Insignia vor fi apreciate.
Va multumesc,
- Kamob
- ***
- 864 mesaje
- din 10 Jul 2007
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
Kamob
- Mesaje scrise: 864
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2007
- Mesaj Privat
In ceea ce priveste echiparea pentru 4x4, este un sistem foarte bun si comparabil cu ceea ce are concurenta. Faptul ca se corodeaza niste garnituri, nu e un capat de tara, faci revizia si gata. Acum daca pentru tine e un impediment major, nu lua 4x4.
Defectiunea a fost gestionata prost de dealeri, schimband tot ansamblul. Prin 2001-2012, parca, a fost emis un buletin de catre GM in care se recomanda reparatia si nu inlocuirea diferentialului, motiv pentru care au scos si un kit de reparatie, care rezolva problema imediat.
Defectiunea a fost gestionata prost de dealeri, schimband tot ansamblul. Prin 2001-2012, parca, a fost emis un buletin de catre GM in care se recomanda reparatia si nu inlocuirea diferentialului, motiv pentru care au scos si un kit de reparatie, care rezolva problema imediat.
misu86
- Mesaje scrise: 80
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2009
- Mesaj Privat
@Kamob multumesc pentru raspuns. Nu este un impediment. Incerc sa aflu daca sistemul 4x4 se strica/pica din prima sau daca esti atent si de la primele simptone (eroare in bord - service rear axle) scapi (daca esti norocos ) doar cu schimbarea de garnituri? Exista un interval cand apar aceste simpome (dupa un anumit numar de km sau perioada de timp)?
Am citit apropae toate topic-urile in legatura cu acest sistem. Stiti cumva unde as mai putea mai multe detalii despre acest subiect?
Multumesc.
Am citit apropae toate topic-urile in legatura cu acest sistem. Stiti cumva unde as mai putea mai multe detalii despre acest subiect?
Multumesc.
- teodorageorgescu
- *
- 5 mesaje
- din 05 Oct 2018
- Insignia 2009
- Dambovita
teodorageorgescu
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Dambovita
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2018
- Mesaj Privat
Salutare prieteni!
Unde as putea sa fac o constatare si reparatie la haldex stie cineva?
Cred ca problema este cea cu garnitura deoarece cand bag siguranta 33 inapoi si este foarte frig afara, pana se incalzeste diferentialul sau ma rog.. haldexul masina nu bate ( nu merge ca si cum as da in gropi) si dupa ce se incalzeste ,trosneste si trage cu suturi. Ma poate ajuta cineva cu o adresa, numar de tel ceva? Pe Bucuresti ar fi perfect
Erorile din bord service rear axel, service all wheel drive, apar doar daca SCOT siguranta.
Daca siguranta e la loc si merg cu ea nu da eroare dar merge nasol.
Unde as putea sa fac o constatare si reparatie la haldex stie cineva?
Cred ca problema este cea cu garnitura deoarece cand bag siguranta 33 inapoi si este foarte frig afara, pana se incalzeste diferentialul sau ma rog.. haldexul masina nu bate ( nu merge ca si cum as da in gropi) si dupa ce se incalzeste ,trosneste si trage cu suturi. Ma poate ajuta cineva cu o adresa, numar de tel ceva? Pe Bucuresti ar fi perfect
Erorile din bord service rear axel, service all wheel drive, apar doar daca SCOT siguranta.
Daca siguranta e la loc si merg cu ea nu da eroare dar merge nasol.
tomy69
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2015
- Mesaj Privat
salut,
eu am facut operatiunea la reprezentanta din BV, stiu ca lucreaza mai scump si nu-s convins ca merita banii, dar cum sunt relativ putine opeluri 4x4 la noi, eu nu am gasit pe cineva sa se priceapa. Piesele le-am gasit doar pe original, nu stiu daca se fabrica pe aftermarket acel kit de reparatii.
eu am facut operatiunea la reprezentanta din BV, stiu ca lucreaza mai scump si nu-s convins ca merita banii, dar cum sunt relativ putine opeluri 4x4 la noi, eu nu am gasit pe cineva sa se priceapa. Piesele le-am gasit doar pe original, nu stiu daca se fabrica pe aftermarket acel kit de reparatii.
SToma
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2017
- Mesaj Privat
Salut,
Mi-au aparut si mie 2 erori specificate si de colegii mai sus respectiv Service Rear Axel si Service All Wheel Drive. @tomy69 care a fost rezolvarea concreta ? Ai cumparat acel kit de reparatii pe original si atat ? Ce contine acel kit ? Ai schimbat si uleiurile (am inteles ca ar fi 2 diferite) ? La pompa de ulei ai umblat/schimbat ceva ?
Ms anticipat pt raspuns !
Mi-au aparut si mie 2 erori specificate si de colegii mai sus respectiv Service Rear Axel si Service All Wheel Drive. @tomy69 care a fost rezolvarea concreta ? Ai cumparat acel kit de reparatii pe original si atat ? Ce contine acel kit ? Ai schimbat si uleiurile (am inteles ca ar fi 2 diferite) ? La pompa de ulei ai umblat/schimbat ceva ?
Ms anticipat pt raspuns !
tomy69
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2015
- Mesaj Privat
salut,
cum ziceam, eu am dus-o la reprezentanta, si pe langa kitul de reparatii(pe original, bineinteles =/ ) au schimbat si uleiurile, si au mai gasit 2 conducte corodate...
Piesele toate comandate din Germania sau Ungaria nu mai tin minte, oricum 7 zile pe drum + reparatia in sine, deci am stat o vreme fara masina.
Kitul cu ulei si manopera m-a dus undeva la 2500-3000 RON, nu mai stiu exact pentru ca am platit mai mult cu tot cu conductele vietii =/
De pompa de ulei nu au pomenit nimic, presupun ca nu era pomenit in ghidul de reparatie de la GM.
cum ziceam, eu am dus-o la reprezentanta, si pe langa kitul de reparatii(pe original, bineinteles =/ ) au schimbat si uleiurile, si au mai gasit 2 conducte corodate...
Piesele toate comandate din Germania sau Ungaria nu mai tin minte, oricum 7 zile pe drum + reparatia in sine, deci am stat o vreme fara masina.
Kitul cu ulei si manopera m-a dus undeva la 2500-3000 RON, nu mai stiu exact pentru ca am platit mai mult cu tot cu conductele vietii =/
De pompa de ulei nu au pomenit nimic, presupun ca nu era pomenit in ghidul de reparatie de la GM.
mariusz12
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2018
- Mesaj Privat
Eu am alta dilema, la haldex pe spate, la cate se face revizia si in ce consta? Eu am o dilema daca la 60k km sa inlocuiesc ambele uleiuri + filtru+garnituri sau sa astept un semn de functionare necorespunzatoare, avand in vedere ca oricum este bine cunoscuta problema cu corodarea garniturilor? Voi cum ati procedat pentru masinile voastre? Ideea este ca nu as vrea sa schimb acum doar uleiurile si filtrele si sa ma trezesc ca peste 1 an se corodeaza garniturile si apoi trebuie sa mai platesc inca o data. Costul pentru 2 tipuri de ulei si filtru si manopera oricum este ridicat.
- ska
- ***
- 847 mesaje
- din 10 Apr 2008
- Astra 2015 A20DTH
- Bihor
ska
- Mesaje scrise: 847
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2015 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2008
- Mesaj Privat
mariusz12
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2018
- Mesaj Privat
Am urmarit cu atentie problemele pe sistemul 4x4. Stiu ca sunt probleme cu garniturile si se amesteca uleiurile dar nu stiu de ce. Opel pentru revizie a scos kit filtru de ulei si garnitura pentru Haldex + Ulei Haldex dar pentru partea mecanica a diferentialului spate mi s-a recomandat sa nu umblu decat daca am probleme. In plus este vorba de un cost considerabil mai mare sa ma apuc de capul meu sa demontez diferentialul spate doar pe zvonuri. Poate Garniturile s-au stricat tocmai pentru ca nimeni nu a facut revizia la Haldex asa cum este recomandat.
Referitor la cutia automata, din ce stiu se recomanda o reimprospatare/ schimb la 30k km. Eu personal la 60k km am facut 2 succesive (cate 3 litri pe rand) si intentionez de acum sa fac la 30k.
Referitor la cutia automata, din ce stiu se recomanda o reimprospatare/ schimb la 30k km. Eu personal la 60k km am facut 2 succesive (cate 3 litri pe rand) si intentionez de acum sa fac la 30k.
- Sandulescu Ghita
- *
- 6 mesaje
- din 28 Jan 2020
- Insignia 2012
- Timis
Sandulescu Ghita
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2020
- Mesaj Privat
Buna seara.
Detin si eu o insignia 4×4 din 2012 .
Am descoperit ca in momentul în care acelerez putin mai tare se simte în spatele masini ca si cum as trece peste denivelari iar cand fac viraje mai stranse parca rupe asfaltul..
Mia si aparut în bord îmaginea
Am fost la reprezentanta opel din Timisoara si miau spus ca trebuie scgimbat grupul de pe spate !
Si ca toata treaba ar costa 23000 lei !
Ma poate ajuta cineva cu ceva sfaturi ?
Detin si eu o insignia 4×4 din 2012 .
Am descoperit ca in momentul în care acelerez putin mai tare se simte în spatele masini ca si cum as trece peste denivelari iar cand fac viraje mai stranse parca rupe asfaltul..
Mia si aparut în bord îmaginea
Am fost la reprezentanta opel din Timisoara si miau spus ca trebuie scgimbat grupul de pe spate !
Si ca toata treaba ar costa 23000 lei !
Ma poate ajuta cineva cu ceva sfaturi ?
mariusz12
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2018
- Mesaj Privat
- Sandulescu Ghita
- *
- 6 mesaje
- din 28 Jan 2020
- Insignia 2012
- Timis
Sandulescu Ghita
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2020
- Mesaj Privat