Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Din ce am citit pe aici ma simt inclinat sa iau o cutie manuala pt o insignia 2.0 163 cp, cu dorinta de a face remap imediat dupa achizitie.
ma refer la faptul ca schimba prea repede si smunceste cand decelereaza - din ce am inteles.
pentru un mers aprox. sportiv cred ca se preteaza o cutie manuala.
Skip ads

  • manole74

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Remap-ul nu este o problema cat timp se respecta limitarea cutiei la cuplu-450Nm. Si eu intentionez dupa revizie +schimbarea distributiei sa fac un remap pe acelasi A20DTH de 163 de cai.
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
nu la asta ma refeream. imi doresc cuplu si sunt obisnuit sa merg turat; conform cu ce am citit aici nu prea se poate la automata.

ce-i drept nu am mers cu insignia automata. am circulat doar cu un tuareg odata. nu stiu daca era cu ambreiaj simplu.
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
se poate merge turat si cu aceasta cutie.
o pui pe manual, si o controlezi din +/-. eu fac asta cand ma grabesc f tare, si am mult de depasit... prefer sa o tin in trepta care trebuie, decat sa ii dau tot kickdown si socuri in cutie.
daca vrei pur sportiv, iei manuala.
eu sincer nu m-as mai intoarce la cutia manuala, decat pe ceva sportiva de minim 200cp Laughing
  • manole74

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Modelul asta de cutie nu are padele care sa usureze schimbatul vitezelor de pe volan?
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Doar la insignia am vazut volan cu padele.
La Astra J nu.
Ma gandeam si eu la un moment dat sa vad daca nu pot sa schimb volanul cu unul cu padele, dar nu stiu pe partea electrica/cablaje/etc daca se poate activa functia de padele...
  • manole74

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Volan cu padele de Astra, am vazut....nu stiu insa daca se potriveste pe Insignia. Restul cred ca tine de activare soft.

L.E. Ca sa nu mai zic de incalzire in volan! Cool
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Eu nu am vazut si nici n-am auzit de vreo Astra J cu volan cu padele ( din fabrica ).
Doar pe Insignia.
Cat despre volan incalzit, eu am pe a mea, si iarna e f binevenit ! Very Happy
  • manole74

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2017

  • Mesaj Privat
@ska: ai dreptate in privinta volanului cu padele- nu este la Astra. Greseala mea.
  • wud

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2015 B14XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2007

  • Mesaj Privat
DCiobanu243 a scris:WUD, la Rãdãcini Vitan au tot ce trebuie pentru schimbul total de ulei?, sau unde pot gasi pe aproape, sunt din zona Târgoviste, un service specializat pentru aceastã operatiune? In Bucuresti gasesc asa ceva? Aici ma refer la un service care sa aiba pompa aceea pentru schimb si mecanici sa cunoasca procedura de schimb cu verificarea tempereturii si ce mai trebuie..

Da, la Radacini Vitan au tot ce trebuie pentru schimb.
Vor respecta procedurile din manual. Am vorbit atat cu mecanic, cat si cu cel de la tester - f.f. priceput omul - chiar stie sa foloseasca testerul, sa interpreteze parametrii afisati, spre deosebire de altii care cauta doar erori, si daca nu gasesc vreuna, habar nu su cum sa rezolve problema clientului.
Eu acolo imi voi schimba la primavara uleiul in cutia automata la Corsa mea.
  • Dragos Ene

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2007 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Da. Aceasi parere mi-a facut si mie cel de la tester. In schimb pe partea mecanica nu am ramas placut surprins.
  • DCiobanu243

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2017

  • Mesaj Privat
wud a scris:
DCiobanu243 a scris:WUD, la Rãdãcini Vitan au tot ce trebuie pentru schimbul total de ulei?, sau unde pot gasi pe aproape, sunt din zona Târgoviste, un service specializat pentru aceastã operatiune? In Bucuresti gasesc asa ceva? Aici ma refer la un service care sa aiba pompa aceea pentru schimb si mecanici sa cunoasca procedura de schimb cu verificarea tempereturii si ce mai trebuie..

Da, la Radacini Vitan au tot ce trebuie pentru schimb.
Vor respecta procedurile din manual. Am vorbit atat cu mecanic, cat si cu cel de la tester - f.f. priceput omul - chiar stie sa foloseasca testerul, sa interpreteze parametrii afisati, spre deosebire de altii care cauta doar erori, si daca nu gasesc vreuna, habar nu su cum sa rezolve problema clientului.
Eu acolo imi voi schimba la primavara uleiul in cutia automata la Corsa mea.


Daca au tot ce trebuie pentru schimb ulei cutie, in special acea pompa pentru ulei o sa le fac o vizita. Mai ales daca zici ca sunt priceputi si pe partea de tester.
Initial ma gandesc sa ma duc sa le cer un sfat.
  • manole74

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2017

  • Mesaj Privat
La o constatare astazi pe rampa, am observat ca musteste ulei de transmisie pe la conductele ce merg catre radiatorul de racire. Mi s-a sugerat sa schimb conductele inclusiv, pentru ca nu exista garnituri pentru etansare! Asa-i sau e goanga?
  • DCiobanu243

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Nu cred ca e "goanga", am aceeași problema si eu si cam tot asa mi s-a spus si mie. La Eds în buc au spus ca trebuiesc luate separat doar unele oringuri în alta parte toate, nu stiu ce sa mai cred..
Deci mie mi s-a spus cam invers, conductele ar veni fãrã oringuri 🤔
  • manole74

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Pana la urma am facut operatiunea de schimbare a conductelor(care vin fara oringuri, deci atentie sa fie comandate separat) si am scapat de supuratia din zona cutiei de viteze. Eu am platit 214 lei pentru conducte si 210 lei pentru oringuri-preturi fara TVA!
  • DCiobanu243

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Ai schimbat si oringurile unde intrã conductele în radiator?, sau ce are acolo?
Reperul 3 în poza 120 RON
Reperul 6 85 RON buc cu TVA, oferta pret. M-am interesat în mai multe locuri cam pe aici se învârt preturile.
Pentru înlocuirea conductelor trebuie golit radiatorul de antigel?
  • manole74

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Da si da. Le-am schimbat pe toate.Am in deviz si 4 litri de antigel , daca tot s-a lucrat la distributie si pompa de apa nu m-a deranjat!
  • BencheaAndrei

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2017

  • Mesaj Privat
yerd a scris:Pe VIN ai AF40-6, decat daca nu ti-a fost schimbat pe masina

Vezi atasat dotarile pe vinul tau; iar in poza a treia apare tipul cutiei.













Salut! Eu am un Opel Insignia 2.0 CDTI 160cp 118 Kw din 2013 si pe VIN imi are ca am cutia AF22...desi iti spun 100% ca transmisia e in 6 trepte nu in 4. Oare cum e posibil?
  • BencheaAndrei

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2017

  • Mesaj Privat
Salut,

Nu vreau sa te contrazic, dar un alt coleg de pe acest forum mi-a trimis dotarile de mai jos pe vin-ul meu. Si mai degraba bat astea decat ce vad la tine in poza. Mi-au atras atentia anumite dotari pe care le am, gen culoare tapiterie si scaune. La tine e tapiterie neagra si scaune sport, ceea ce nu e adevarat. De asemenea, la tine masina apare pentru Belgia cand de fapt mai jos e pentru Italia. (din italia am si achizitionat-o). Oricum, ideea e alta. Conform informatiilor de mai jos la punctul MDK apare transmisie automata AF22. Mi se pare ciudat....

VIN: W0LGT5GM0D1016211
Cod model: 0JT69
Cod ambalaj: MEF1
NR. ÎNREG.: EN290HW
Data fabricaþiei: 12.09.2012

Tip motor: A20DTH
Serie motor: 17A40650
Stil caroserie: T69

W0L:General Motors
G:Insignia
T5:T69 (Saloon) (Cosmo / SE/ Elite)
G:Active (manual) Belts, driver & passenger front & front & rear seat side, & roof side
M:A20DTH (LBS)
0:Check Digit
D:2013
1:Russelsheim
016211:SERIAL NUMBER

01B = CAPITONAJ SCAUN NEUTRU DESCHIS
1AC = CULOARE ORNAMENT PANOU PORTIERÃ LT NEUTRU
2CP = PROFIL AMBUTISAT INTERIOR PORTIERÃ, LEMN KIBO
3CG = PROFIL AMBUTISAT LEMN KIBO
4AB = CAPITONAJ INTERIOR MARO
6X1
7X1
8X2
9X2
A51 = BUZUNAR SCAUN FAÞÃ
A69 = ELEMNET DE PRINDERE PRETENSIONATOR CENTURA DE SIGURANTA, FATA
A6B = PENTRU SCAUN CU SINA DE GHIDARE REGLABILA PARTIAL MANUAL CU 6 CAI
A70 = ZÃVOR, CENTURÃ DE SIGURANÞÃ CU DISPOZITIV DE TENSIONARE
A90 = CAPOTÃ PORTBAGAJ,DEBLOCARE PRIN TELECOMANDÃ
AEF = GEAMURI ELECTRICE, RIDICARE/COBORÂRE RAPIDÃ
AER = GEAMURI ELECTRICE,SPATE
AFA
AG5 = SCAUN FAÞÃ,VOLAN DREAPTA,DISPOZITIV MANUAL DE REGLARE A ÎNÃLÞIMII
AJF = TETIERÃ ACTIVÃ,SCAUN FAÞÃ
AKL = PARBRIZ,REFLECTOR DE CÃLDURÃ
AKN = GEAM DIN STICLÃ,ANTIORBIRE
APG = PENTRU SUPORT LOMBAR ELECTRIC CU 4 CAI
ASV = SENZOR UMIDITATE
ATG = INCHIDERE CENTRALIZATA CU TEELCOMANDA
AW7 = PENTRU AIRBAGURI LATERALE SPATE
AXG = PENTRU GEAM ACÞIONAT CU BUTON DE SINGURÃ APÃSARE
AXJ = TIP VEHICUL, AUTOTURISM
AY9 = TETIERÃ,SPATE,VINIL, CENTRU
B9K = CAPAC PLACà PRAG UªÃ
C59 = DUZÃ,GURÃ DE AER SPATE
C99 = COMUTATOR DEZACTIVARE AIRBAG PASAGER
CE1 = ªTERGÃTOR,FAÞÃ,SISTEM CU IMPULSURI
CE4 = SPÃLÃTOR FAR
CJ2 = COMANDÃ CLIMATIZARE
CT6 = PENTRU ITALIA
D7A = PENTRU MANERE EXTERIOARE USA CU BAGHETA CROMATA
DA1 = COTIERÃ SCAUN SPATE, DEPOZITARE
DD8 = PENTRU OGLINDÃ INTERIOARÃ HELIOMATICÃ
DH6 = PARASOLAR CU OGLINDÃ ILUMINATÃ, RH-LH
DK6 = CONSOLÃ PLAFON INTERIOR
DP6 = CARCASÃ
DT4 = SCRUMIERÃ ªI BRICHETÃ (PACHET FUMÃTORI)
DWH = PENTRU OGLIDÃ CU REGLARE ELECTRICÃ
EA1 = BUZUNAR, SPÃTAR SCAUN FAÞÃ, LH
EA2 = BUZUNAR, SPÃTAR SCAUN FAÞÃ, RH
EPY = CAPITONAJ SCAUN STOFA, RIBBON (3)
FBE = ORNAMENT PORTIERÃ PIELE SIENA
FHY = COMBUSTIBIL AUTOVEHICUL DIESEL B10
FM9
FX3 = PORGRAM DE STABILITATE ELECTRONICÃ
GAR = VOPSEA EXTERIOARÃ, VEZI CATALOGUL DE MODELE PREFIX DIAGRAMA CULORILOR
GNA = ECHIPAMENT ªASIU, ANSAMBLU JAMBÃ SUSPENSIE FAÞÃ
GNC = ECHIPAMENT ªASIU, PUNTE SPATE, 4 BRAÞE
I13
J61 = PENTRU UTILIZARE CU 17" SISTEMUL DE FRANARE
J71 = FRANA ELECTRICA DE PARCARE
K13 = SE FOLOSEªTE CU FILTRU DE PARTICULE PENTRU SISTEMUL DE AVACUARE
K34 = CONTROL CROAZIERÃ
K3S = BATERIE,75 AH
K60 = ALTERNATOR, 100 A
KB7
KD4 = SE UTILIZEAZÃ CU PRIZÃ ELECTRICÃ DE PE CONSOLA FAÞÃ
KPA = SE UTILIZEAZÃ CU PRIZÃ ELECTRICÃ DE PE CONSOLA FAÞÃ
KRJ = PENTRU CONTROL AUDIO MULTIFUNCTIONAL
LBS = A20DTH[LBS] MOTOR DIESEL
LHD = VEHICUL CU VOLANUL PE PARTEA STÂNGÃ
MAE = PENTRU EUROPA
MCR = RECEPTACOL CARD MEMORIE
MDE = PENTRU PANOU CHENAR GEAM CROMAT
MDK = TRANSMISIE AUTOMATÃ AF22
MM1 = UTILIAZ CU CUTIE DE VITEZE AUTOMATÃ
N34 = ANS. VOLAN, TREI SPIÞE, PIELE
N37 = COLOANÃ DIRECÞIE, AJUSTABILÃ, ACCES ªI ÎNCLINARE
NC0 = ECHIPAMENT, UNIUNEA EUROPEANÃ
NE9 = SISTEM EMISII EEC 09
NJ1 = SERVODIRECÞIE, RAPORT CONSTANT, CREMALIERÃ ELECTRICÃ CURSÃ STANDARD
OHD
QQ5 = PENTRU ROATÃ DE REZERVÃ DE DIMENSIUNE NORMALÃ
RGV = ANVELOPE,245/45R18
RT4 = ROATÃ 18 X 8J,ALUMINU,10 SPIÞE JUMELATE
T3U = LAMPÃ DE CEAÞÃ FAÞÃ
T4F = FARURI, XENON
T61 = PENTRU SISTEMUL DE LUMINI PE TIMP DE ZI
T79 = PENTRU LÃMPI DE CEAÞÃ SPATE
T95 = FARURI FAÞÃ DIRECÞIONALE (ILUMINARE FAÞÃ ADAPTIVÃ)
TQ5 = PENTRU FAZA LUNGA INTELIGENTA
TR7 = REGLARE FAR, AUTOMATÃ
TSP = ANS. LAMPÃ, INTERIOR PERSONALIZAT
TSQ = LÃMPI INTERIOR DELUXE
TTW = PENTRU FARURI AUTOMATE CU DETECTIE TUNEL
U18 = ANS. VITEZOMETRU, KM/H
U65 = DIFUZOR,7
UCW = RADIO NAVI 900
UD5 = SENZOR, SISTEM PILOT DE PARCARE
UDC = PENTRU CENTRU DE INFORMARE SOFER CU MATRICE MONOCROMA IN PUNCTE
UDK = INFO GRAFIC - CULOARE
UH1 = AVERTIZARE CENTURÃ DE SIGURANÞÃ, VOLAN PE DREAPTA
UH5 = AVERTIZARE CENTURÃ DE SIGURANÞÃ,SPATE
UPH = CU INTERFATA WIRELESS,RAZA SCURTA,REC. VOCE
US3 = ANTENÃ DIVERSITATE
USR = PENTRU PORT USB
V33 = TRUSÃ DE SCULE
V83 = DECLARATIE VEHICUL - ORGANIZATIA CEE
VG9 = CEARÃ DE PROTECÞIE
VK8 = SUPORT, OCHELARI
VRG = SPECIFICAÞII OPEL&VAUXHALL - COCKPIT
VRH = SPECIFICAÞIE OPEL / VAUXHALL - COLOANÃ DE DIRECÞIE
VRK = SPECIFICAÞIE OPEL / VAUXHALL - CAPITONAJ PLAFON
VRL = SPECIFICAÞIE OPEL / VAUXHALL - SUSPENSIE FAÞÃ ORIZONTALÃ
VRM = SPECIFICAÞIE OPEL / VAUXHALL - SUSPENSIE FAÞÃ VERTICALÃ
VRN = SPECIFICAÞIE OPEL / VAUXHALL - SUSPENSIE SPATE
VRR = SPECIFICAÞIE OPEL / VAUXHALL - ANVELOPE ªI ROÞI
VZD
W1Y = PENTRU FUNCÞIONAREA RADIO A VOLANULUI
W4Y
WGC = ECHIPAMENT APARAT RECEPTOR, GPS
WRA
WRB
XA3 = OPEL
XK4 = PENTRU ITALIA
XL8 = PENTRU FRECVENÞA DE 433 MHZ
Z0H = PENTRU ITALIA
  • mariusz12

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Salut, tocmai ce am fost la prima revizie de cand am masinuta la vestitul service gasit aici pe forum. Experienta a fost una f buna. Ref. La masinuta am gasit urmatoarele chestii pe care nu stiu cum sa le abordez:
- urme ulei pe la termoflot;
- diferential fata (4x4) umpic umed dedesupt;
- cutie automata la imbinarea cu motorul umpic umed cu urme ulei;

Sub masina nu lasa pata de ulei iar pe scut sunt urme facute in timp insa fff slabe.

Am atasat si cateva poze.

Ideea este ca nu stiu ce sa fac..sa ma apuc sa desfac chestii si sa reetansez sau sa urmaresc aceste pierderi in timp? Mentionez ca masina nu are nicio eroare nici pe bord nici pe op-com.

Ps: Insignia CT 2014 Motor A20dth 4x4 cutie automata.
Multumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR