Astazi am fost sa fac revizia completa (filtre, ulei). Totul ok pana la revizia vizuala a motorului. Urcand masina cu liftul s-au observat ca pe furtunul de intercooler pete/scurgeri de ulei. Furtunul nu este fisurat (asa mi s-a spus), in bord nu apare SVS sau limitare de turatii. Mecanicul zice ca trebuie reconditionata turbina pt. ca "scuipa" ulei. Mi s-a facut si un pret de reconditionare plus inlocuire furtun intercooler. Totusi inainte sa fac aveste chestii am niste nelamuriri de ce trebuie reconditionata, adica as dori o explicatie mai detaliata,
Cei de acolo nu au reusit sa mi spuna, am intrebat "nu e bine sa punem un tester sa vedem daca neaparat trebuie reconditionata, sau poate doar curatata, sau poate e doar nevoie de furtun intercooler? Mi s-a spus ca turbina nu se poate testa la tester (nimic legat de aceasta), doar cei de la reconditionare fac anumite teste. Nu vreau sa zic ca nu au dreptate ei sau am eu, doar ca mi se pare putin ciudat...
Daca aveti informatii sau pareri legate ce ar trebui sa fac? multumesc
P.S. masina nu scoate fum alb/albastru, sau de genul acesta.
Atasez si 2 poze de sub masina unde se vede mai clar cat ulei este pe furtun, are si in partea de sus aproape de colier
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)