Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,956
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Si inteleg ca producatorul (a se citi armata de ingineri) nu a aflat inca ceea ce tu stii demult!
Skip ads

  • DCiobanu243

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Tai Pan vroiam sa il schimb crezand ca fac un bine, dar vazand ca nu e chiar asa, de aia inca mai cer pareri sa ma lamuresc. Referitor la culoarea uleiului tind sa cred ca a mai fost schimbat, cum ai spus si tu arata destul de ok pentru 180 K Km. Si nu, uleiul scos pa facerea nivelului, nu avea pilitura in el era ok decat colorat asa cum se vede in imaginile de mai sus.
Cutia in cauza, AF 40, este de fabricatie Japoneza si a mai fost si pe alte marci de masina si nu au avut probleme cu blocul de valve, convertizor si alte cele asa cum au astea de pe OPEL fiinca cei de la opel au fost singurii care au sugerat ca uleiul e life time, pe cand ceilalti producatori dau un interval variabil de kilometri pentru schimbarea lui.

Mikyboy, cam asta a fost si principiul meu cand m-am interesat de schimbul uleiului.
  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,956
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Ai spus ca ai fost la service-uri agreate Opel si te-au refuzat!
Au spus ca trebuie sa o faci pe raspunderea ta!
Tu ce intelegi din asta?
  • DCiobanu243

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Inteleg ce vrei sa spui. nu terbuie sa il schimb.
Nu trebuie schimbat ca este prea tarziu, dar nu se ajungea in situatia asta, si aici ma refer la toata situatia legata de problemele cutiilor de viteza automate, daca OPEL-ul facea ce au facut si ceilalti producatori auto care au folosit AF40, si anume sa recomande schimbarea uleiului la un anumit interval de km, ceva de genul cum e la distributie.
Chiar si in situatia de fata, cei de la reprezentanta mi-au spus ca au avut cazuri fericite in care su schimbat uleiul si totul a decurs ok dupa, dar, oricum, mai putine decat cele cu probleme. Si aici pun sub semnul intrebarii si procedura de schimb a uleiului, schimba de mai multe ori decat ce curge din cutie, nu au acea pompa pentru schimb. Cunosc doua service-uri agreate Opel unde nu au acea pompa sau cum i-o spune, poate si de aici problemele.
  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,956
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Daca vrei neaparat sa-l schimbi, pentru a te simti mai confortabil, mergi la un alt service, agreat de alt producator auto care foloseste acel tip de cutie de viteze si care recomanda schimbarea uleiului periodic.
Acolo trebuie sa aiba tot ce le trebuie, inclusiv experienta cu acest tip de cutie.
  • DCiobanu243

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Este si asta o varianta de luat in calcul.
  • DCiobanu243

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Se tot vorbeste pe aici, la cutiile automate, ca neschimbarea uleiului la timp duce la deteliorarea cutiei lucru care se manifesta la inceput cand aceasta incepe sa dea socuri/suturi etc sau cum vreti sa ii spuneti.
Intrebarea mea este urmatoarea, cum se manifesta aceste socuri/suturi?

Cineva de la o reprezentanta mi-a spus ca e in momentul cand vrei sa accelerezi in mers si motorul se tureaza in gol(ca un patinat de ambreaj la manuale) si apoi brusc cutia cupleaza si automat zmuceste, asa mi-a descris ca ar fi un "soc"

Intreb ca nu am mai avut masina cu cutie automata pana acum. La masina mea se simte uneori cand schimba vitezele, si an accelerat si in decelerat, o "intrerupere de cuplu", ca si cum ar da foarte usor in nas, nu stiu cum sa ma exprim, orcum ceva foarte putin sesizabil, si ma gandesc sa nu cumva, astea sa fie simtome de.. ..Doamne fereste...! sau este ceva normal. Mentionez ca uneori la rece , cel putin asa am impresia, schimba mai bine ca la cald
  • chelebet

  • Mesaje scrise: 1,234
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Cred ca este ceva normal si la mine se simte f putin si e nouã..daca schimbi ne zici si noua unde ai schimbat
  • DCiobanu243

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Nu am reusit sa gasesc un service/reprezentanta Opel care sa aiba acea "pompa" de schimb a uleiului si nici nu cred ca o sa gasesc prin apropiere(Targoviste) acum urmeaza sa caut pe la ceilalti producatori auto care au folosit pe masinile lor cutia AF 40(FORD, SAAB, HONDA,TOYOTA ,MAZDA,VOLVO), in oras am reprezentanta ford si honda, urmeaza sa ma duc sa ma interesez. Ca asa prin schimburi repetate doar la uleiul ce curge din cutie(3L) il schimb si eu acasa.
Cu siguranta o sa revin cu precizari dupa ce il schimb.
  • B Daniel

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Salut am fost si eu la reprezentanța la opel sa mi schimbe uleiul acum 3 luni cred si mi au spus ca exista riscuri și ca mu se baga , nu prea i am crezut si am fost pe la diferite service și cam acelas raspuns , ieri cand asteptam la semafor in drive cand am dat sa plec de pe loc mia dat un șoc , deja am panica masina are 135000 am luato eu din germania la 95000 si nu avea uleiul schimbat , am vb azi cu cineva si ma trimite la un service pe preciziei cica ar fi prea putin ulei in cutie și ca imi schimba uleiul au pompa tot ce trebui costa cam 900 ron
  • B Daniel

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Maine dim ma duc acolo il schimb cu toate ca nu voiam dupa cate am citit si cate mi au spus cei de la opel dar sper sa scap de șocul ala
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Nu mai vorbiti prostii, si nu mai indrumati oamenii sa creada tampeniile scoase de Opel.
Opel recomanda schimbul de ulei motor la 30.000km, de ex. Voi il schimbati la 30.000km?
Niciun ulei nu e LIFETIME. La ei (adica in vest) e "LIFETIME" pentru ca oricum intre 150-200k km cam toate se vand, si nu prea ii mai intereseaza daca va cadea sau nu cutia.
Este foarte important ca schimbul de ulei sa fie facut cat mai des. Adica aprox tot la 60.000km. Costa cam 5-600lei ( +/- ). Raportat la o reconditionare de cutie care costa 6-8000lei, cred ca e o suma foarte neglijabila.
Mie si cei de la Opel de la REPREZENTANTA mi-au spus ca e o aberatie partea cu uleiul LIFETIME, si mi-au recomandat sa schimb uleiul tot la max 60-80k km, daca vreau sa imi intretin masina in mod corespunzator.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,845
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Are dreptate @ska, uleiul din c.v. automate se schimbã, deși. la ora actualã, majoritatea producãtorilor auto au îmbrãțișat gãselnița asta cu LIFETIME ... O aiurealã greu de înțeles...
  • B Daniel

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Eu nu am indrumat pe nimeni sa creada prostiile de la opel , tocmai ce am spus ca ma duc sa mi schimb uleiul in cutie dar am o conducta usor fisurata si am facut comanda sa le schimb pe ambele plus semering stg pt ca si pe acolo este urma de ulei probabil saptamana viitoare rezolv toata treaba costa 1350 ron
  • DCiobanu243

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Daniel, am aceeași problema ca si a ta.
Eu am fost la un service pt cutii automate pe strada Mehadiei, undeva prin crangasi si au spus ca au pompã pt schimbul uleiului si ca e nevoie în jur de 15 litri de ulei la 120 RON/litru(de ce atâta ulei dacã au pompã?) au spus ca au ulei la butoi de 200l, am omis sa întreb de care, dar nici un caz nu au GM AW-1 pentru ca i-am arãtat bidonul din care am fãcut nivelul si a zis ca e mai bun cel folosit de ei.
O sa întreb ce ulei au, dar eu tind sa merg pe GM AW-1, dacã nu au ei îl iau eu, voi ce ati folosit pt schimb?
Referitor la conducte, am si eu pierderi trebuie sa le schimb.
E una fisurata si Îmi pierde si pe la un oring acolo unde intrã în cutie, acum am o întrebare, dacã se schimbã conductele se schimbã si toate oring-urile,? inclusiv cele care nu au pierderi si cele unde intrã conductele în rediator? Conductele vin cu oringuri sau separat?
La ce service ai fost Daniel? 1350RON cu tot cu conducte? Ce ulei? Eu am o astra J cutie AF40
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
cam mult 15l parerea mea (nu am auzit sa fie nevoie de mai mult de 9) dar unii profita cat pot...
puneti doar ulei original nu alte povesti pe paine ca este mai bun si vrajeli din astea (daca are argumente tehnice bine documentate sa le prezinte).
daca umblati pe la conducte si altele de genul schimbati toate o-ringurile ca sigur sunt imbatranite sau crapate si apoi iara mergeti la schimbat...
  • DCiobanu243

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Uleiul o sa folosesc pt schimb GM AW-1, asta am înțeles ca e recomandat de Opel pt cutiile AF40, dacã nu vor caut în alta parte.
Referitor la cantitatea uleiului folosit si mie mi se pare mult, ma gândesc sa au fãcut referire la uleiul necesar pentru schimbul fãrã pompã, mai multe schimburi succesive.
Corect, întâi ma ocup de conducte si dupã schimbul..
Am cerut mai acum o luna o oferta la Opel pentru inlocuitea conductelor(problema observata de ei la revizie) si mi-au cerut 600 RON cu tot cu manopera, dar nu stiu dacã includea si oringurile...teoretic ar trebui.
Un alt service pt cutii automate cu tot ce e nevoie pt schimb pe unde as gãsi prin București...
  • B Daniel

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Salut inca nu m au sunat sa ma duc pentru ca nu au venit conductele dureaza ceva pt ca se merge pe conducte originale cat despre ulei nu am foaia aia la mine pt ca eu sunt plecat din tara dar vin joi si spun sigur dar don cate imi amintesc imi pune la plata 10 litri oricum sapt asta o rezolv asa mi au promis
  • B Daniel

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Conductele sunt 250 si manopera 100
  • DCiobanu243

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Ok, ma interesa ca idee, pe ce ulei merg ei pentru schimb.

Cam pe aici mi-au cerut si mie plus ca mie îmi mai trebuie si oringurile unde vin conductele în cutie, am înțeles ca nu sunt în pachetul cu conductele, vin separat.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR