SMihaiI
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2017
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
cum ti-ai dat seama ca nu ajunge destula motorina?...
bujiile sunt bune, le-ai verificat?
cand ai schimbat ultima data filtrul de motorina? ai verificat instalatia de alimentare cu un test de presiune sa vezi daca nu ai scapari de motorina sau dezamorsare? uite cateva intrebari la care vei gasi raspunsul pe forum. succes
P.S. in dreapta sus ai functia "cauta orice..." foloseste-o cu incredere si mai citeste putin si REGULAMENTUL plus o carte de gramatica
bujiile sunt bune, le-ai verificat?
cand ai schimbat ultima data filtrul de motorina? ai verificat instalatia de alimentare cu un test de presiune sa vezi daca nu ai scapari de motorina sau dezamorsare? uite cateva intrebari la care vei gasi raspunsul pe forum. succes
P.S. in dreapta sus ai functia "cauta orice..." foloseste-o cu incredere si mai citeste putin si REGULAMENTUL plus o carte de gramatica
- fiorino72
- **
- 131 mesaje
- din 02 Dec 2009
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
fiorino72
- Mesaje scrise: 131
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2009
- Mesaj Privat
Schimba furtunasele si teurile de pe retur, la mine se dezamorsa putin cred si invartea cam mult la automat cand porneam dimineata. Am schimbat furtunasele toate de pe retur si porneste la sfert.Verifica si EGR,poate este sparta sau fisurata membrana din interior. Am patit si faza asta cu egr...era fisurata membrana ,se accelera ok apoi aparea ceck pierdea masiv din putere si nu mai tragea bine.Fa astea si mai vb.