- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
unde in interior?
in galeria de admisie?
http://www.motorteiledirekt.../p/1/p1200769.jpg
http://www.motorteiledirekt.../p/1/p1200770.jpg
eu zic ca nu are,,,
tija swirl sigur nu are.
in galeria de admisie?
http://www.motorteiledirekt.../p/1/p1200769.jpg
http://www.motorteiledirekt.../p/1/p1200770.jpg
eu zic ca nu are,,,
tija swirl sigur nu are.
- arachnid
- **
- 391 mesaje
- din 02 Oct 2010
- Vectra 2006 z19dth
- Vrancea
arachnid
- Mesaje scrise: 391
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2006 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2010
- Mesaj Privat
ilie23
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2016
- Mesaj Privat
Salutare,
Dupa multe zile citind zecile de pagini mi-a ramas o chestie in cap.Nu a incercat nimeni sa schimbe acele o-ring-uri de la clapete de admisie?
Am tot cautat daca a schimbat cineva alea si pe alte forum-uri da' nu am gasit nimic.Majoritatea ori schimba admisia complet ori scot clapetele.
Curiozitatea mea ii daca se pot schimba doar acele o-ring-uri care teoretic doar ele asigura etanseitatea si fixarea clapetei in galerie.
Dupa multe zile citind zecile de pagini mi-a ramas o chestie in cap.Nu a incercat nimeni sa schimbe acele o-ring-uri de la clapete de admisie?
Am tot cautat daca a schimbat cineva alea si pe alte forum-uri da' nu am gasit nimic.Majoritatea ori schimba admisia complet ori scot clapetele.
Curiozitatea mea ii daca se pot schimba doar acele o-ring-uri care teoretic doar ele asigura etanseitatea si fixarea clapetei in galerie.
- arachnid
- **
- 391 mesaje
- din 02 Oct 2010
- Vectra 2006 z19dth
- Vrancea
arachnid
- Mesaje scrise: 391
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2006 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2010
- Mesaj Privat
Raspunsul este simplu> Nu a incercat nimeni sa schimbe oringurile din galerie deoarece nu ele sunt problema, ci tija swirl care actioneaza clapetele pana la un moment dat cand cade. Si, ca o observatie, nu se scot doar clapetele ci si acele oringuri precum le zici tu, pentru ca altfel nu poti pune dopurile definitive din aluminium.
ilie23
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2016
- Mesaj Privat
Asa-i si tija ii problema dar clapetele cand incep sa aiba joc si sa scape presiune nu ii din cauza acelor garnituri/o ringuri de cauciuc care se tocesc de la frecare cu admisia?
Adica ce anume le tine fixe sa nu aiba joc si sa fie etanse?
La tija ii simpla treaba comanzi acele bucse de metal si ai rezolvat oarecum problema.
Pe mine ma intereseaza daca se pot schimba acele garnituri ca sa numai arunce ulei si sa scape presiune pe langa clapete.
Adica ce anume le tine fixe sa nu aiba joc si sa fie etanse?
La tija ii simpla treaba comanzi acele bucse de metal si ai rezolvat oarecum problema.
Pe mine ma intereseaza daca se pot schimba acele garnituri ca sa numai arunce ulei si sa scape presiune pe langa clapete.
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
Nu se pot inlocui o-ring-urile din cate stiu eu. Si daca s-ar putea schimba probabil ca tot va trebui sa o demontezi si problema va persista in timp, adica tigan munco' cum se spune. Cel mai simplu si metoda permanenta: se demonteaza in acelasi timp cu distributia, se curata egr, clapeta, senzori, bidon gaze carter, admisie, se demonteaza si admisia in 2 bucati pentru a facilita curatarea, se pune silicon pentru temperaturi inalte la imbinare, se pun suruburi/stift filetat/dopuri (desi cu stifturi te costa 10 lei si se executa la fata locului) si se inlocuieste garnitura de admisie daca este necesar. Nu e sfarsitul lumii doar ca masina ramane in service 1-2 zile.
- pentea
- **
- 403 mesaje
- din 23 Jul 2007
- Astra 1994 c20ne
- Bihor
pentea
- Mesaje scrise: 403
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 1994 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2007
- Mesaj Privat
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
- pentea
- **
- 403 mesaje
- din 23 Jul 2007
- Astra 1994 c20ne
- Bihor
pentea
- Mesaje scrise: 403
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 1994 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2007
- Mesaj Privat
- pika1460
- ***
- 700 mesaje
- din 27 Jan 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Arges
pika1460
- Mesaje scrise: 700
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2008
- Mesaj Privat
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
- pika1460
- ***
- 700 mesaje
- din 27 Jan 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Arges
pika1460
- Mesaje scrise: 700
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2008
- Mesaj Privat
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
- pika1460
- ***
- 700 mesaje
- din 27 Jan 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Arges
pika1460
- Mesaje scrise: 700
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2008
- Mesaj Privat
- Florin Luca
- *
- 25 mesaje
- din 30 Dec 2014
- Signum 2004 Y20DTH
- Alta tara
Florin Luca
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Alta tara
- Masina: Signum 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2014
- Mesaj Privat
arachnid a scris:Salut! Dupa anularea tijei si ambutisarea gaurilor la galeria de admisie nu trebuie facuta nicio modificare un ECU, privitor la motoras, intrucat acesta va functiona (in gol) in continuare. Din cate stiu eu nu se poate da jos galeria fara a demonta distributia. Mecanicul care mi a realizat lucrarea a terminat-o in cca. 5 ore (demontare, scoatere clapete, curatare de calamina, ambutisare si montare).
Nici daca schimbi EGR nu trebuie modificari in soft, ci doar daca nu-l schimbi si il scoti din functie printr un blindaj.(eu am ales intr- un final ultima varianta).Totusi eu cred ca EGR ul tau n-are nimic la partea electronica ci este foarte infundat cu calamina si blocat pe deschis. De regula egr ul se demonteaza si se curata destul de usor (cu ani in urma faceam operatiunea singur, timp de lucru maxim o ora> demontat, curatat cu diluant si montat la loc).
In ce priveste suieratul turbinei, exista 2 posibilitati (care pot fi , sau nu concomitente)>
- axul acesteia are joc lateral si longitudinal existand riscul ca paletii fixati de ax sa atinga peretii si sa se rupa partial sau total (urmarea ar fi dezastruasa pentru motor!).
- este fisurata galeria de evacuare care e prinsa de turbina si care colecteaza gazele ce ies din aceasta.
In ambele cazuri trebuie demontata turbina si remediata situatia fie prin schimbarea cu alta turbina (preferabil noua), fie prin reconditionarea turbinei vechi , adica inlocuirea componentelor vechi (ax, paleti) cu unele noi. Din nou eu am ales ultima varianta si dupa 2 ani sunt foarte multumi!
In final, dar nu in ultimul rand, DACA masina este dotata cu DPF, iar acesta este infundat, atunci da contrapresiune gazelor care nu mai pot iesi pe evacuare , contrapresiune ce a determinat exact problemele mentionate de tine, adica atat EGR ul cat si galeria de admisie s au infundat si blocat cu funingine si calamina , iar la turbina s-a dezechilibrat axul cu paleti, ori s a fisurat.
In acest caz, curatarea galeriei si schimbarea EGR ului fara rezolvarea DPF ului, nu ar rezolva mare lucru.
Nici daca schimbi EGR nu trebuie modificari in soft, ci doar daca nu-l schimbi si il scoti din functie printr un blindaj.(eu am ales intr- un final ultima varianta).Totusi eu cred ca EGR ul tau n-are nimic la partea electronica ci este foarte infundat cu calamina si blocat pe deschis. De regula egr ul se demonteaza si se curata destul de usor (cu ani in urma faceam operatiunea singur, timp de lucru maxim o ora> demontat, curatat cu diluant si montat la loc).
In ce priveste suieratul turbinei, exista 2 posibilitati (care pot fi , sau nu concomitente)>
- axul acesteia are joc lateral si longitudinal existand riscul ca paletii fixati de ax sa atinga peretii si sa se rupa partial sau total (urmarea ar fi dezastruasa pentru motor!).
- este fisurata galeria de evacuare care e prinsa de turbina si care colecteaza gazele ce ies din aceasta.
In ambele cazuri trebuie demontata turbina si remediata situatia fie prin schimbarea cu alta turbina (preferabil noua), fie prin reconditionarea turbinei vechi , adica inlocuirea componentelor vechi (ax, paleti) cu unele noi. Din nou eu am ales ultima varianta si dupa 2 ani sunt foarte multumi!
In final, dar nu in ultimul rand, DACA masina este dotata cu DPF, iar acesta este infundat, atunci da contrapresiune gazelor care nu mai pot iesi pe evacuare , contrapresiune ce a determinat exact problemele mentionate de tine, adica atat EGR ul cat si galeria de admisie s au infundat si blocat cu funingine si calamina , iar la turbina s-a dezechilibrat axul cu paleti, ori s a fisurat.
In acest caz, curatarea galeriei si schimbarea EGR ului fara rezolvarea DPF ului, nu ar rezolva mare lucru.
se poate da jos galeria fara a demonta distributia
- arachnid
- **
- 391 mesaje
- din 02 Oct 2010
- Vectra 2006 z19dth
- Vrancea
arachnid
- Mesaje scrise: 391
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2006 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2010
- Mesaj Privat