PetricaON
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Neamt
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2015
- Mesaj Privat
Buna seara !
Am si eu un opel corsa b 1.2 din 1996 , inmatriculat in 2010 .
De cand am cumparat masina nu am avut vreo problema cu ea dar acum recent am intampinat cateva probleme :
Consumul marit circa 20 % .
Cateodata cand schimb din viteza 1 intra 2 nu mai trage , calcand ambreaj si turand motorul cumva isi revine la normal .
Cateodata la pornire merge cu intrerupere.
Cineva mi-a recomandat ca problema ar fi de la vacum sau nu etanseaza partea de dedesubt de la carburator .
Astept parerile voastre poate ma puteti ajuta .
Am si eu un opel corsa b 1.2 din 1996 , inmatriculat in 2010 .
De cand am cumparat masina nu am avut vreo problema cu ea dar acum recent am intampinat cateva probleme :
Consumul marit circa 20 % .
Cateodata cand schimb din viteza 1 intra 2 nu mai trage , calcand ambreaj si turand motorul cumva isi revine la normal .
Cateodata la pornire merge cu intrerupere.
Cineva mi-a recomandat ca problema ar fi de la vacum sau nu etanseaza partea de dedesubt de la carburator .
Astept parerile voastre poate ma puteti ajuta .
pisic88
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Braila
- Masina: Corsa 1996 C12NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2014
- Mesaj Privat
1.2 din 96 am si eu ... consum marit , da, iarna e logic atata timp cat dureaza mai mult sa atinga temperatura optima de rulare motorul. cam tot cu 20% si la mine dar din 2011 din cand am masina m-am obisnuit. verifica sa nu se duca si la tine benzina in motor. am auzit zilele astea o varianta de la cineva, cum ca iarna garniturile cedeaza la masina din cauza variatiilor de temperatura, afara frig iar cand pronesti motorul se incalzeste si se "coc" intr-un fel. de aceea se cam duce si benzina pe tzeava de esapament sau sub baia de ulei gasesti o pata.
vacuumul ... daca nu isi face cum trebuie iti variaza turatia, sare din 1200 in 2000 ca nebuna si isi revine imediat.
vacuumul ... daca nu isi face cum trebuie iti variaza turatia, sare din 1200 in 2000 ca nebuna si isi revine imediat.
- cont-sters-97762
- *
- 1 mesaje
- din 08 Dec 2014
cont-sters-97762
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2014
- Mesaj Privat
salutare aceasi treaba o am si eu cu opelul meu are k si la voi aceleasi simtome ....eu intradevar am gasit pipele acelea fisurate ..tragea aer fals peacolo ...dar nu am gasit sa le schimb si leam dat cu banda izolatoare pina am sa gasesc ..poate stiti voi de unde se comand
mentionez k am tot un corsa b motor 1.2 ..33kw...benzina din 96
mentionez k am tot un corsa b motor 1.2 ..33kw...benzina din 96
maryo 90
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Tulcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2015
- Mesaj Privat
sall...am si eu o corsa b din 96 o am cam de 4 luni si am un consum in oras de cel putin 11% si afara de 8%
am motor de 1.4 benzina simplu 60 cp si cutie automata 3 trepte pe sport buton de sport si buton de zapada...
iam schimbat filtru de benzina,filtru de aer,si bujiile si totusi mi se pare ca consuma mut dupa toate astea
ce ias mai putea face ca de tras trage bine rau dak bag piciorul in ea ma duc cu consumul la 18%...
sau ar mai fi din cauza k nu mai am toba finala si din toba mica am o teava si am impresia ca si catalizatorul meu e spart dar nustiu sigur ink asta...
am motor de 1.4 benzina simplu 60 cp si cutie automata 3 trepte pe sport buton de sport si buton de zapada...
iam schimbat filtru de benzina,filtru de aer,si bujiile si totusi mi se pare ca consuma mut dupa toate astea
ce ias mai putea face ca de tras trage bine rau dak bag piciorul in ea ma duc cu consumul la 18%...
sau ar mai fi din cauza k nu mai am toba finala si din toba mica am o teava si am impresia ca si catalizatorul meu e spart dar nustiu sigur ink asta...
cardozo
- Mesaje scrise: 77
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2003 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2012
- Mesaj Privat
pisic88
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Braila
- Masina: Corsa 1996 C12NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2014
- Mesaj Privat
nicu maka
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1996 G382679
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2017
- Mesaj Privat
- Chitu Razvan
- *
- 46 mesaje
- din 23 Oct 2015
- Corsa 2003 Z12XE
- Prahova
Chitu Razvan
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2015
- Mesaj Privat
Salutare.Aceleasi probleme le-am avut eu cu buburuza mea(corsa c) numai ca la mine tragea normal.Problema a fost ca un meserias de mecanic a umblat la debitmetru si a uitat sa-l conecteze pana sa incerce sa porneasca masina.Drept urmare din discutiile avete cu colegii de forum am inteles ca ECU primea informatii gresite despre fluxul de aur care intra in motor si incerca sa compenseze cerand un flux marit de benzina.Asta in cazul meu,in cazul tau simpomele fiind asemanatoare nu ar fi rau sa verifici daca nu cumva trage aer fals pe undeva asta ducand la consum marit si mers intrerupt.Vezi sa nu ai crapat sau rupt corpul filtrului de aer,capacul de plastic de la admisie sau furtunul de legature dintre cele doua
nicu maka
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1996 G382679
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2017
- Mesaj Privat
debimetru nu cred ca are ,m-am uitat si nu se vede nimic decat o clapeta pe care curge benzina este cuplat la o mufa ,am scoso si sa oprit motorul.novice nu chiar sunt insa panarama asta mica ma depaseste si este rea.am scos furtunul de la colectorul de gaze ,care se duce de la capacul de tacheti si intra in filtru de aer si scoate un miros de benzina,l-am lasat pe afara .nu cred ca are o asa mare problema.
- Chitu Razvan
- *
- 46 mesaje
- din 23 Oct 2015
- Corsa 2003 Z12XE
- Prahova
Chitu Razvan
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2015
- Mesaj Privat
Mufa aia de care spui la mine contoleaza acceleratia.La mine este electonica adica nu are cablu,la corsa b nu stiu cum este dar daca este tot electronica si ai scos mufa normal ar fi sa nu mai vada acceleratia si ecu sa creada ca ai oprit motorul(cred).La mine o data pe an curat acea clapeta pentru ca masina are 14 ani si din cauza furtunului de recirculare a gazelor pe clapeta se depune un strat subtire de.....ceva....nu stiu ce, dar este cam negru.Cand am cumparat masina pornea tremura putin si murea motorul.Am curatat clapeta si acum porneste perfect cu bateria aproape moarta.Eu tot ma gandesc ca la tine nu se face amestecul benzina aer cum trebuie.Demonteaza corpul clatepei(este prins in 4 suruburi torx),acopera admisia cu o carpa si spala bine clapeta de depuneri(poate sa aiba depuneri unde intra axul ei in corp si nu prea se vede bine),cu spray de curatat frane(fara fubrifianti) si o periuta de dinti freci bine bine acolo.Se poate sa nu inchida cum trebuie si sa bage in admisie mai mult combustibil decat trebuie.Este sfatul meu din patania care am avut-o cu buburuza mea.Spor
nicu maka
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1996 G382679
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2017
- Mesaj Privat
scuze ca am intarziat dar am avut treaba.nu am reusit sa curat clapeta dar este prioritatea nr unu .am scos racordul de la filtru de aer si l-am astupat sa vad daca trage aer fals si nu moare motorul ,cred ca daca trage aer decat pe furtunul ala trebuia sa moara motorul dar a supravietuit mai greu dar a reusit.nu cred ca are o asa mare importanta ca trage aer prin alta parte cred ca nu trebuie sa traga de la clapeta in jos .oricum tot mult consuma,cel de la care am luato spunea ca se duce la 7/8 %dar nici pe departe sare de 14%.cu 10 litri fac 65/70 de kl in oras adica bucuresti.totus mi se pare mult avand in vedere ca este de 1,4 l si destul de usoara(cred).iam schimbat si rotile ,am pus pe 14 toli logic ar trebiu sa consume mai putin calculand ca este nevoie de mai putina energie sa invarta roata care este mai mare.raportul de rotire fiind mai mare la roata pe 13 fata de cea pe 14.acum poate gresesc dar cred ca asa este
nicu maka
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1996 G382679
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2017
- Mesaj Privat
- Chitu Razvan
- *
- 46 mesaje
- din 23 Oct 2015
- Corsa 2003 Z12XE
- Prahova
Chitu Razvan
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2015
- Mesaj Privat
nicu maka
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1996 G382679
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2017
- Mesaj Privat
nicu maka
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1996 G382679
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2017
- Mesaj Privat
- Chitu Razvan
- *
- 46 mesaje
- din 23 Oct 2015
- Corsa 2003 Z12XE
- Prahova
Chitu Razvan
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2015
- Mesaj Privat
Cum te uita la motor în partea dreaptã jos se vede cutia,chiar acolo in partea de sus a cutiei trebuie sa fie un șurub(posibil sã aibã o protecție ce plastic rotunda),pe acolo se baga uleiul.Langa planetara din stânga la ieșirea din cutie la vreo 4-5 cm pe diagonalã spre dreapta este un capac,pe acolo se scoate uleiul și se toarnã uleiul nou pânã ajunge la buza acelui orificiu.La mine așa este.Am înțeles cã sunt unele cutii care au și jos un capac prins în șuruburi care se scoate sa golești cutia complet.Sper sã fie de ajutor informația.Spor
nicu maka
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1996 G382679
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2017
- Mesaj Privat
nicu maka
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1996 G382679
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2017
- Mesaj Privat
mai am o problema,sa nu spuneti sa caut mai sus sau alt topic ptr ca nu stiu ,de acea cer ajutor de la altii mai destepti.am displeiul care arata tempratura ,data si ora ,ei bine nu merge asa am luato ,a fost schimbat casetofonul si nu mai merge,cred ca se poate rezolva si cum?poate un meserias?sau poate o pot rezolva eu ,dar cu ajutorul vostru?