Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • polonezul

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Am dat jos chiuloasa si intradevar pe la supapa de evacuare de pe cilindrul doi sunt unele mici probleme (respectiv la testul cu benzina prin una din supapele de evacuare se prelinge benzina, nu curge dar se prelinge) urmeaza sa fie rectificate din nou scaunele si saptamana viitoare sa vedem daca de aici a fost problema. Mecanicul care a rectificat-o si prima data si acum spune ca daca, doar se prelinge benzina nu are cum sa nu mearga bine motorul.


Salut,

Aceeiasi problema o aveam si eu pe Corsa C 1.2 16V din 2003 lipsa compresie pistonul 2, a trebuit sa rectific chiuloasa ( tot asa se prelingea cateva picaturi de benzina pe la supape cand am facut testul ).
Mecanicul nu a dat gres, motorul merge acum perfect.

O zi buna,
Skip ads

  • klaus19754

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2002 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Am pus inapoi chiuloasa si motorul merge perfect. Totusi am o problema dimineata la prima pornire. Dau cheie, pornesta, apoi parca se ineaca, turometrul scade pe la 500 rotatii si apoi revine la normal si totul este ok. Apoi in tot restul zilei porneste normal.Ma poate ajuta cineva cu un sfat. Mentionez ca inainte de schimbarea chiuloasei si a distributiei masina pornea la sfert de cheie si dimineata
  • klaus19754

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2002 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Dupa ce a mers bine masina ieri, dupa ce am scos-o din service astazi dupa ce am bagat peste 3000 lei in ea reapare problema pentru care am inceput reparatia, respectiv merge perfect aproximativ 10-15 minute dupa care incep sa bata tachetii. A cumparat si rectificat o chiuloasa si am pus-o pe masina (cu aceasta ocazie am schimbat si distributia). Dupa primul montaj motorul trepida, si mecanicul mi-a spus sa circul cu ea asa ca poate isi da drumul. Am circulat aproximativ 2 saptamani in care tachetii nu bateau indiferent daca mergeam 10 sau 30 minute. Cum nu si-a revenit am dat jos chiuloada din nou si intradevar nu era perfect etansa pe pistonul 2. S-a rezolvat problema dar (si aici apare un mare dar) mecanicul care mi-a rectificat-o cat si cel care mi-a montat-o m-au sfatuit sa pun culbutorii de pe vechea chiuloasa (ceea care tacanea dupa 10-15 minute) deoarece aveau un luciu perfect pe ei (chiuloasa care am rectificat-o avea niste culbutori cu mici pete ca de rugina). Ok i-am montat si pe aceia am pus la loc chiuloasa si surpriza inca de la prima cheie bateau tachetii. Ok s-a incalzit motorul si a disparut zgomotul si ieri a functionat bine (estr drrpt doar din service pana acasa). Azi dimineata cand am pornit-o a pornit apoi parca se ineca (turometrul a scatuz la 500 turatii) dar apoi si-a revenit. Toate bune si frumoase dar astazi avand mai multe trenuri de rezolvat prin oras am tot circulat pana cand din nou au inceput tachetii. Cand se raceste motorul o ora doua nu mai face dar daca merg cu ea mai mult timp tacanitul reapare. Mecanicul care mi-a rectificat chiuloasa spune ca sigur sunt culbutorii (si tind sa-i dau dreptate ptr ca sunt singurele piese de pe vechea chiuloasa care avea aceleasi simptome), dar mecanicul care mi- a motat chiuliasa spune ca trebe sa iau tacheti INA negrii ca sa rexolv problema. Please help su daca este vreun mecanic pricrput din zona Sibiu dispy (contra cost bineinteles) sa rezolv problema fara alte investitii aiurea rog sa ma cotacteze. Multumesc
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Ai avut tachetii demontati si nu i-ai desfacut sa-i cureti? Sau sa-i verifici care sunt blocati...dezamorsati....Mare minune....
Masoara neaparat presiunea uleiului cu motorul la 90 de grade.
Trebuie sa fie minim 1.5 bar.
Culbutorii nu au cum sa tacane....
  • klaus19754

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2002 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Tachetii sunt verificati si schimbati. Presiunea este 1,5. Aceeasi tacheti dar cu alti culbutori nu bateau deloc (timp de 2 saptamani). Pana am rectificat din nou chiuloasa ca nu mergea rotund motorul, dar nu tacanea deloc. Interesant este ca acelasi mecanuc mia spus ca daca las culbutorii vechi se poate sa bata in timp si acum imi spune ca culbutorii nu bat
  • klaus19754

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2002 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Inca un aspect. Cu vechia chiuloasa (de pe care am luat acum culbutorii) am schimbat tacheti intr-o veselie. Mergeau pana aveam un drum mai lung de facut pana se incalzea mai bine motorul si din nou bateau. Apoi daca lasam sa se raceasca motorul nu mai bateau
  • klaus19754

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2002 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Eu nu inteleg doua chiuloase din care una rectificata si aceeasi simptone cu distributie noua cu ulei nou cu bujii noi cu bobina de inductie noua....
  • Valentin Stefan

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 1.0 12V (58 Hp)
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor,am avut o corsa c 1.0 si am facut schimb cu o corsa 1.2,care se auzea ca un tractor,am facut distributia cap coada,cu schimbare garnituri,simering etc,dupa ce am puso la loc si i-am dat cheie masina a pornit ok,cand o accelerez se aude un sunet ascutit,am crezut ca e de la pompa de apa ca pe aia nu am schimbat-o,am comandat pompa de apa si degeaba,am schimbat rola intinzatoare si curea accesorii ,degeaba, fara cureaua de accesorii nu se aude absolut nimic,merge perfect,cand ii pun cureaua se aude acel sunet,din ce poate fi?a mai ramas alternatorul si compresorul de la aer...nu stiu ce sa ii fac
  • Valentin Stefan

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 1.0 12V (58 Hp)
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Cand am desfacut capacul de la tacheti avea in el ceva galbui,parca era untura si intre axele cu came era un ulei intarit,parca era pamant,am curatat bine,am spalat cu o pensula si cu benzina,am dat baia de ulei jos,sam curatat si baia,si mai e ceva,cand desfac capacul de la ulei iese un fel de abur si se creaza untura aia pe capac,din cate am inteles ar fi garnitura de la chiuloasa
  • balmariuz

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Ori faci drumuri scurte cu ea acum pe frigul asta si se creeaza condens ori nu s-a etansat corect garnitura de la capacul de distributie si intrand antigel in ulei se formeaza mamaliga aia.
Uleiul de motor cum e? curat, la nivel ?
Alternatorul, compresorul daca invarti la mana manual nu se aude nimic?
  • Valentin Stefan

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 1.0 12V (58 Hp)
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Uleiul e la nivel,garnitura e noua,cand slabesc cu o ranga intinzatorul nu se mai aude
  • CSN

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Cand ai montat pomapa de apa mai aveai ghidajele pe capacul de la distributie ?
  • Valentin Stefan

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 1.0 12V (58 Hp)
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Pe pompa veche am avut un singur ghidaj,pe pompa noua nu am avut.
  • rusescuandrei

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2014

  • Mesaj Privat
buna ziua. Am si eu o intrebare: pinioanele de la distributie, cele de la axa cu came, se potrivesc de la z12xe la z10xe, sau invers? multumesc.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Sunt identice, grija acum trebuie alt cititor sau o saiba.
  • rusescuandrei

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2014

  • Mesaj Privat
cititorul original, cel de pe 1.2, il am. pinionul original nu il mai am. il pot pune pe pinionul respectiv de la 1.0?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pinioanele vechi prezinta uzura, tu pui second ?
  • rusescuandrei

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2014

  • Mesaj Privat
pinioanele din kit.ul nou nu sunt ca cele de origine. pinionul acele cu cititor original nu il mai am si nici saiba respectiva din kit. si am gasit unul cu inelul acela ptr cititor. daca este uzat ii fac la strung saiba.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Scoate saiba din cel vechi
  • FBap

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Salut,sunt nou aici...si as avea si eu o problema cu a mea corsa b din 99,motor de 1.0 12 v...
Crezand ca problema cu pornirea..ar fii de la distributie..am desfacut-o..pur si simplu..nu i-am mai facut semne...cu toate ca are pe arbore..si axele cu came...trb este ca...imi invartea la automat..dadea sa porneascã si atat...pana acum cateva zile cand m-am gandit sa-i dau chiuloasa jos,si ce surpriza am avut...garnitura de chiuloasa arsa rau...de aici si problema cu pornirea..pt ca pierdea toata compresia..
In fine..am luat garnitura,am pus-o...tot...dar acum..problema este...ca nu stiu cum sa pun la punct distributia...un pic de ajutor...cum ar trebui sa vina semnele...si care este ordinea de aprindere...care este primul piston..multumesc !
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR