Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Am vazut mai multe filmulete, dar din ce am inteles este cam periculos, daca intra mai multa apa.In unele filmulete apa era amestecata cu etanol, iar in altul spunea ca este pentru motoarele fara turbina, la cele cu turbo risti sa distrugi turbina.Prefer sa raman la curatirea clasica prin demontare cu decarbusolv si spray special pentru curatat EGR-ul.
Skip ads

  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Da dar sunt 2 chestii total diferite: 1. ala e benzinar 2. nu e diesel... 3. nu are turbo 4. nu are compresie mare 5. nu are turbo 6. eu nu as baga apa in motor, daca ar fi asa de ce nu se merge pe amestec de 90/10 apa?
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Mai bagam si noi din cand in cand(cu ajutorul celor de la peco). Wink
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
nu vreau sa stiu unde se duce toata calamina acea desprinsa de pe galerie... eu nu cred asa ceva decat daca vad pe viu altfel imi par niste trucaje facute sa strice masinile ca baietii destepti cu service-uri sa profite.
  • Opel Zanfira B

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Zafira 2003 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Multumesc iulian1971 am gasito este pozitionata in partea stanga jos in spatele proiectorului dar oricum multumesc pentru raspuns 😉
  • popmari

  • Mesaje scrise: 160
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Va salut. Am controlat si eu electrovalvele si nu bazaie nici una. ce naiba sa fie?
Iar daca exista vreo metoda de control al acestor electrovalve va rog sa-mi spuneti si mie. Ca metoda de control am scos mufa de la o electrovalva si mi s-a aprins becul in bord, aceasta insemnanad dupa unii colegi ca ar functiona.
Multumesc
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Asta inseamna ca ECU vede ca lipseste electrovalva.Daca vrei sa testezi electrovalva turbinei, leaga furtunasele pe direct si vezi cum se comporta masina.
  • popmari

  • Mesaje scrise: 160
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc, o sa incerc si asta, astazi am curatat supapa egr si era plina cu ulei de la o pompa de vacum defecta. cum drk mergea asa nici eu nu imi dau seama
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Daca nu functioneaza electrovalva la EGR, nici EGR-ul nu merge normal si ar trebui sa se aprinda martorul chek engine in bord.
  • popmari

  • Mesaje scrise: 160
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2010

  • Mesaj Privat
becul se mai aprinde , dar trebuie sa o iau metodic sa vad care electrovalva, daca este vreuna, nu functioneaza corect
  • popmari

  • Mesaje scrise: 160
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Salut, demontat electrovalva si o membrana de cauciuc rupta, se poate rezolva avand in vedere tutorialul de pe forum, dar problema este urmatoarea : cum poate fi verificata o electrovalva respectiv cu aparat de masura sau in alt fel?
La mine nu mai bazaie nici o electrovalva si nici vacum nu face cand incerci cu limba.
Am pus doua fire de la baterie la electrovalva si cand fac atingere pe pini electrovalvei apare o scanteie mica, ceea ce ar insemna ca bobina nu este arsa .
Ramane sa vad daca cu un bec de 5 W pus la mufa electrovalvei se aprinde.
  • Nick79

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Salut colegi, am si eu un vectra c motor Y 20 DTH, de curind am avut o problema cu electrovalva de la turbo din acest motiv mi se aprindea martorul cu "masinuta cu cheita" am schimbat electrovalva de la turbo si tot nu mi sa stinst acel martor, mentionez ca am sters si eroarea cu OPcom , am observat ca la electrovalva din fata de linga radiator mai exista o mufa pentru inca o electrovalva, am trecut la treama si am adaugat linga electrovalva existenta inca una si am refacut un pic circuitul cum am gasit pe alte motoare, acum masina merge ff bine, se accelereaza foarte bine, a scazut si consumul. Intrebarea mea este daca am adaugat inca o electrovalva la circuitul de vacuum poate afecta ceva de la motor. Mentionez masina parca este alta, si pornirea este mai rapida.
Va multumesc pentru raspunsuri in avans si daca nu am postat unde nu trebuie imi cer scuze.
Drumuri bune si linistite va doresc.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Ce rost are sa te opresti doar la 2 electrovalve...,da-i inainte,usor,usor,poate o faci sa mearga fara combustibil...!
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Y20DTH are doua electrovalve in partea din fata si una la turbo.
Probabil la el a scos-o cineva si de aici eroarea + problemele in functionare.
La ce mesteri sunt pe lumea asta...
  • Nick79

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2015

  • Mesaj Privat
big_electro61 a scris:Ce rost are sa te opresti doar la 2 electrovalve...,da-i inainte,usor,usor,poate o faci sa mearga fara combustibil...!

Stii nu i nevoie sa fim sarcastici, daca scriem aici inseamna ca avem nevoie de pareri, idei despre modul de rezolvare a unor probleme, ideea este sa ne ajutam nu sa facem misto.
  • Nick79

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Daniel a scris:Y20DTH are doua electrovalve in partea din fata si una la turbo.
Probabil la el a scos-o cineva si de aici eroarea + problemele in functionare.
La ce mesteri sunt pe lumea asta...

Multumesc pentru raspuns Daniel.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Nick79 a scris: am adaugat linga electrovalva existenta inca una si am refacut un pic circuitul cum am gasit pe alte motoare, acum masina merge ff bine, se accelereaza foarte bine, a scazut si consumul.
Tu ai prezentat faptele...,eu ti-am zis sa continui tot asa! N-am vazut scris nici un argument tehnic care sa sustina ideea,iar unde lipsesc argumentele,nici nu ai ce contrazice sau aprecia... Apropo de ajutor reciproc,arata pe citi i-ai ajutat dumneata si eu o sa-mi scot palaria..!
  • tavymann

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 y2odti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Salut colegii acum cate a zile am curatat galeria de admisie cu toate ca masina mergea binisor dar ni atat de bine cum mergea cand am luat o ,am demontat o am curatat am montat totul la loc di dai sa mearga am iesit cu ea sa i fac proba dar de unde ca merge mai rau decat cum era cu galeria necuratata se accelereaza foarte greu si nu are deloc demaraj nuj care e cauza ma poate ajuta cineva precizez ca e opel astra g y20 dth multumesc
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
verifrica toate furtunasele de vacum care duc la EGR si clapetele de pe admisie si turbo. de asemenea verifica si daca EGR-ul are sau nu membrana sparta (daca tine vacum)
  • tavymann

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 y2odti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Asta am facut Mikyboy cum m am trezit am defacut toata instalatia de vacuum am curatat o era pline furtunele de ulri si in EGR era ulei si in supapa de la clapeta de acceleratie era plina de ulei dar am uitat sa i curat senzorul de pe galeria de admisie am iesit o tura cu ea se misca binisor dar parca tot nu se misca normal cum treb sa se miste un y20dth oare mai o fi ceva de curatat si am verificat si electrovalvele de vacuum nu prea tine vacuum dar vad ca deschide la turbo se misca si clapeta de admisie si egr ul sa vad pe viitor cum se manifesta si cred k o sa o cumpar si electrovalvele ,multumesc pt raspuns
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR