Sorin_GSi
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Ialomita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2014
- Mesaj Privat
Salut baieti , am si eu o curiozitate legat de motoare in general. Ma scuzati daca am pus intrebarea in categoria gresita.
Daca o masina are un numar mare de kilometrii ca ( 4-500.000 ) inseamna ca si motorul a fost destul de exploatat si nu mai are performantele pe care le-a avut atunci cand a fost nou . Motorul poate fi restaurat iar performantele sa fie din nou ca la inceput ? Sunt curios.
Multumesc mult !
Daca o masina are un numar mare de kilometrii ca ( 4-500.000 ) inseamna ca si motorul a fost destul de exploatat si nu mai are performantele pe care le-a avut atunci cand a fost nou . Motorul poate fi restaurat iar performantele sa fie din nou ca la inceput ? Sunt curios.
Multumesc mult !
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- tannu
- ***
- 773 mesaje
- din 07 Dec 2007
- Vectra
- Bucuresti
tannu
- Mesaje scrise: 773
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
Calitatile pe care le-a avut de nou cu siguranta nu le mai are, dar asta nu inseamna ca este un motor terminat si trebuie refacut. Depinde in ce mod a fost exploatat si intretinut. Chiar si la 500.000 km poate fi un motor bun.
Restaurarea sa ar trebui sa aduca inapoi o parte din valorile initiale; depinde de calitatea pieselor folosite la restaurare. Trebuie luat in considerare ca motorul nu este de capul lui acolo, asa ca restaurarea lui nu garanteaza obtinerea valorilor de fabrica, daca alte componente, aflate in legatura cu motorul, au vechime/uzura sau nu functioneaza in parametri (aici includem majoritatea componentelor, ca ambreiaj, cutii viteze, pompe injectie, clapete, injectoare, carburatoare, calculatoare, senzori, bla bla bla...)
Restaurarea sa ar trebui sa aduca inapoi o parte din valorile initiale; depinde de calitatea pieselor folosite la restaurare. Trebuie luat in considerare ca motorul nu este de capul lui acolo, asa ca restaurarea lui nu garanteaza obtinerea valorilor de fabrica, daca alte componente, aflate in legatura cu motorul, au vechime/uzura sau nu functioneaza in parametri (aici includem majoritatea componentelor, ca ambreiaj, cutii viteze, pompe injectie, clapete, injectoare, carburatoare, calculatoare, senzori, bla bla bla...)
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat