Radu A
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira Tourer 2014 P-J / SW EAHCA1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2017
- Mesaj Privat
Buna seara,
Simptome: motorul nu mai trage si a intrat martorul "Service vehicle soon"
Cod(uri) eroare: P039D, P2453
Problema este din cate se pare din cauza filtrului de particule care ori nu si-a facut regenerarea cum trebuie ori este prea infundat.
As dori sa stiu de unde as putea procura un filtru de particule nou la cel mai bun pret?
Multumesc!
----
Model: Zafira Tourer
An fabricatie: 2014
Cod motor: P-J / SW EAHCA1
Simptome: motorul nu mai trage si a intrat martorul "Service vehicle soon"
Cod(uri) eroare: P039D, P2453
Problema este din cate se pare din cauza filtrului de particule care ori nu si-a facut regenerarea cum trebuie ori este prea infundat.
As dori sa stiu de unde as putea procura un filtru de particule nou la cel mai bun pret?
Multumesc!
----
Model: Zafira Tourer
An fabricatie: 2014
Cod motor: P-J / SW EAHCA1
- Daniel
- ****
- 2,853 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,853
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
Radu A
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira Tourer 2014 P-J / SW EAHCA1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2017
- Mesaj Privat
Deocamdata i-am facut doar o diagnoza in urma careia am primit cele 2 coduri de eroare:
DTC P039D 00: Cylinder 1 Pressure Variation Too High
DTC P2453 00: Diesel Particulate Filter (DPF) Differential Pressure Sensor Performance
Urmeaza sa merg in service pentru inlocuirea bujiei incamdescente care contine si senzorul d epresiune pe cilindrul 1. Dar, probabil cauza problemei este filtrul de particule care nu s-a regenerat cum trebuie sau este prea infundat.
O varianta ar fi incercarea unei regenerari sau curatirea lui. DPF off nu este o optiune.
Ma gandesc cu groaza in ce aer toxic respiram probabil tinand cont cate masini diesel sunt, majoritatea probabil avand acest DPF off, deci non euro.
DTC P039D 00: Cylinder 1 Pressure Variation Too High
DTC P2453 00: Diesel Particulate Filter (DPF) Differential Pressure Sensor Performance
Urmeaza sa merg in service pentru inlocuirea bujiei incamdescente care contine si senzorul d epresiune pe cilindrul 1. Dar, probabil cauza problemei este filtrul de particule care nu s-a regenerat cum trebuie sau este prea infundat.
O varianta ar fi incercarea unei regenerari sau curatirea lui. DPF off nu este o optiune.
Ma gandesc cu groaza in ce aer toxic respiram probabil tinand cont cate masini diesel sunt, majoritatea probabil avand acest DPF off, deci non euro.
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Radu A
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira Tourer 2014 P-J / SW EAHCA1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2017
- Mesaj Privat
svasile a scris:Deci daca nu am filtru de particule, masina mea este noneuro? Masina mea este din 2006 si nu a avut filtru de particule din fabrica, dar este euro 4. Daca tot ai facut diagnoza, de ce nu ai verificat si nivelul de incarcare al filtrului, eventual ii faceai si o regenerare fortata.
Posibil sa ma insel legat de non euro. Am citit iar aceste filtre de particule au aparut doar de vreo 10 ani.
Voi incerca sa fac o regenerare fortata dupa ce sterg acea eroare care momentan limiteaza puterea motorului.
Multumesc!
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat