mihaiciocu- Suspendat
- 63 mesaje
- din 21 Dec 2015
- Vectra 2001 2.0 dth
- Gorj
mihaiciocu- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Gorj
- Masina: Vectra 2001 2.0 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2015
- Mesaj Privat
mihaiciocu- Suspendat
- 63 mesaje
- din 21 Dec 2015
- Vectra 2001 2.0 dth
- Gorj
mihaiciocu- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Gorj
- Masina: Vectra 2001 2.0 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2015
- Mesaj Privat
- rolland
- **
- 433 mesaje
- din 23 Apr 2012
- Zafira 2001 Y20DTH
- Mures
rolland
- Mesaje scrise: 433
- Locatie: Mures
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2012
- Mesaj Privat
mihaiciocu- Suspendat
- 63 mesaje
- din 21 Dec 2015
- Vectra 2001 2.0 dth
- Gorj
mihaiciocu- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Gorj
- Masina: Vectra 2001 2.0 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2015
- Mesaj Privat
- rolland
- **
- 433 mesaje
- din 23 Apr 2012
- Zafira 2001 Y20DTH
- Mures
rolland
- Mesaje scrise: 433
- Locatie: Mures
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2012
- Mesaj Privat
@mihaiciocu daca nu din cauza acesta iti apare P1220 atunci mai poate fii pistonasul de avans gripat in pompa (vezi la tutorialul meu de reparatii pompa). Eu a-si incerca mai intai verificarea cablajului de la electrovalva de avans . Se stie ca dupa un timp se arde izolatia si fac scurt intre ele , lucru care da si eroarea P1220
mihaiciocu- Suspendat
- 63 mesaje
- din 21 Dec 2015
- Vectra 2001 2.0 dth
- Gorj
mihaiciocu- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Gorj
- Masina: Vectra 2001 2.0 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2015
- Mesaj Privat
- rolland
- **
- 433 mesaje
- din 23 Apr 2012
- Zafira 2001 Y20DTH
- Mures
rolland
- Mesaje scrise: 433
- Locatie: Mures
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2012
- Mesaj Privat
OBunea
- Mesaje scrise: 21
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2017
- Mesaj Privat
Salut Rolland. In cazul in care am schimbat senzorul din pompa de injectie(cel care arata ca o banda, lipit de calculatorul pompei) exista posibilitatea ca motorul sa consume mai multa motorina? De cand l-am schimbat, consuma 1.4L doar pornita, stand pe loc si scoate fum alb la pornire pentru 5 minute(cat se incalzeste motorul).
mihaiciocu- Suspendat
- 63 mesaje
- din 21 Dec 2015
- Vectra 2001 2.0 dth
- Gorj
mihaiciocu- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Gorj
- Masina: Vectra 2001 2.0 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2015
- Mesaj Privat
- rolland
- **
- 433 mesaje
- din 23 Apr 2012
- Zafira 2001 Y20DTH
- Mures
rolland
- Mesaje scrise: 433
- Locatie: Mures
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2012
- Mesaj Privat
OBunea a scris:Salut Rolland. In cazul in care am schimbat senzorul din pompa de injectie(cel care arata ca o banda, lipit de calculatorul pompei) exista posibilitatea ca motorul sa consume mai multa motorina? De cand l-am schimbat, consuma 1.4L doar pornita, stand pe loc si scoate fum alb la pornire pentru 5 minute(cat se incalzeste motorul).
Salut , da este posibil pt ca senzorul se poate pune in mai multe pozitii, adica exista un joc intre surub si gaura si acesta este motivul pt care se poate pune in mai multe pozitii. Daca pui un op com la pagina 3 la valori masurate vei avea un avans mai mare 4.4-4.5 si la cantitatea injectata undeva intre 6-8 mg care la acest tip de motor trebuie sa fluctueze intre 4-5 mg . Daca vrei sa reduci consumul va trebui sa slabesti suruburile si sa misti senzorul . Daca nu gresesc chiar spre motor si nu inspre radiator . fumul alb la pornire poate fii : pistonas de avans care se blocheaza sau se dezamorseaza pe undeva pompa . Pt dezamorsare iti recomand test de presiune la linia de alimentare
- rolland
- **
- 433 mesaje
- din 23 Apr 2012
- Zafira 2001 Y20DTH
- Mures
rolland
- Mesaje scrise: 433
- Locatie: Mures
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2012
- Mesaj Privat
mihaiciocu- Suspendat
- 63 mesaje
- din 21 Dec 2015
- Vectra 2001 2.0 dth
- Gorj
mihaiciocu- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Gorj
- Masina: Vectra 2001 2.0 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2015
- Mesaj Privat
- rolland
- **
- 433 mesaje
- din 23 Apr 2012
- Zafira 2001 Y20DTH
- Mures
rolland
- Mesaje scrise: 433
- Locatie: Mures
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2012
- Mesaj Privat
mihaiciocu- Suspendat
- 63 mesaje
- din 21 Dec 2015
- Vectra 2001 2.0 dth
- Gorj
mihaiciocu- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Gorj
- Masina: Vectra 2001 2.0 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2015
- Mesaj Privat
- rolland
- **
- 433 mesaje
- din 23 Apr 2012
- Zafira 2001 Y20DTH
- Mures
rolland
- Mesaje scrise: 433
- Locatie: Mures
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2012
- Mesaj Privat
- SViorelCosmin
- *
- 2 mesaje
- din 21 Oct 2017
SViorelCosmin
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2017
- Mesaj Privat
Salut am si eu un opel zafira 2.0 dti 74 kw distributie pe lant..am mers ieri cu ea la RAR in Timisoara si am scos-o din hala impinsa ca nu a mai pornit..culmea..am trecut si rarul..problema e ca dupa ce mi s-a racit motorul a pornit la sfert si a mer cca 15 km..apoi iar s-a oprit cand a ajuns apa la 90 din mers..apoi iar am pornit dupa vreo 2 ore si m-a tinut pana in lugoj dupa care iar s-a oprit..mentionez ca nu se tura mai mult de 1500..azi am fost cu ea la 2 testere si vreo 3 mecanici..si in final rezultatul cel mai clar ar fi partea electronica a pompei..ptr ca dupa ce am plecat de la electrician pe drum s-a oprit din nou si mi-a venit ideea sa torn apa rece pe pompa apoi mi-a pornit dupa 2 min..ma poate ajuta cnva?
- SViorelCosmin
- *
- 2 mesaje
- din 21 Oct 2017
SViorelCosmin
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2017
- Mesaj Privat
- rolland
- **
- 433 mesaje
- din 23 Apr 2012
- Zafira 2001 Y20DTH
- Mures
rolland
- Mesaje scrise: 433
- Locatie: Mures
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2012
- Mesaj Privat
SViorelCosmin a scris:Salut am si eu un opel zafira 2.0 dti 74 kw distributie pe lant..am mers ieri cu ea la RAR in Timisoara si am scos-o din hala impinsa ca nu a mai pornit..culmea..am trecut si rarul..problema e ca dupa ce mi s-a racit motorul a pornit la sfert si a mer cca 15 km..apoi iar s-a oprit cand a ajuns apa la 90 din mers..apoi iar am pornit dupa vreo 2 ore si m-a tinut pana in lugoj dupa care iar s-a oprit..mentionez ca nu se tura mai mult de 1500..azi am fost cu ea la 2 testere si vreo 3 mecanici..si in final rezultatul cel mai clar ar fi partea electronica a pompei..ptr ca dupa ce am plecat de la electrician pe drum s-a oprit din nou si mi-a venit ideea sa torn apa rece pe pompa apoi mi-a pornit dupa 2 min..ma poate ajuta cnva?
Senzorul din pompa e pe moarte. Mai exact partea care îți mãsoarã temperatura la combustibil.
marpac
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2018
- Mesaj Privat
Va salut am un Opel Zafira Y20DTH cu calculator pompa injecte PSG5.
Masina (nu porneste bineinteles), are permanent urmatoarele erori, pe care nu le pot strege nici cu motorul oprit:
P1651
P1631
P1345
- Am schimbat trei calculatoare de pompa injectie - unul din ele era dat jos de pe masina pe care am vazut-o cu ochii mei pornita - rezultat - aceleasi erori.
- S-a inlocuit calculatorul de motor BOSCH EDC15M1 - rezultat - aceleasi erori
- am verificat toate firele aferente calculatorului pompei de injectie, inclusiv s-a monitorizat magistrala CAN intre ecu motor si ecu pompa injectie - toate sunt ok
- am verificat sincronizarea distributiei - este la punct
- am observat cand dau la automat viteza de rotatie a pompei de injectie variaza intre valorile 0, 1024, 1500 RPM - lucru anormal bineinteles avand in vedere ca pompa in mod normal are jumatate din viteza de rotatie a arborelui cotit.
Nu mai am idei, daca cineva ma mai poate ajuta, orice sfat este binevenit.
Multumesc anticipat.
Masina (nu porneste bineinteles), are permanent urmatoarele erori, pe care nu le pot strege nici cu motorul oprit:
P1651
P1631
P1345
- Am schimbat trei calculatoare de pompa injectie - unul din ele era dat jos de pe masina pe care am vazut-o cu ochii mei pornita - rezultat - aceleasi erori.
- S-a inlocuit calculatorul de motor BOSCH EDC15M1 - rezultat - aceleasi erori
- am verificat toate firele aferente calculatorului pompei de injectie, inclusiv s-a monitorizat magistrala CAN intre ecu motor si ecu pompa injectie - toate sunt ok
- am verificat sincronizarea distributiei - este la punct
- am observat cand dau la automat viteza de rotatie a pompei de injectie variaza intre valorile 0, 1024, 1500 RPM - lucru anormal bineinteles avand in vedere ca pompa in mod normal are jumatate din viteza de rotatie a arborelui cotit.
Nu mai am idei, daca cineva ma mai poate ajuta, orice sfat este binevenit.
Multumesc anticipat.