valiro
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Suedia
- Masina: Corsa 2015
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2007
- Mesaj Privat
@wud:
in poza este Ford-ul meu "bagat" in priza si stalpisorul cu priza.
- este vorba de o rezistenta electrica plasata in/pe Baia de ulei cu scopul de a incalzi uleiul (iarna, evident) pentr a inlesni pornirea.
Suplimentar se monteaza o priza 220V in compartimentul pasager(de regula la picioarele pasagerului fata) de la care se poate alimenta o aeroterma. Aceasta functioneaza atata timp cat priza este alimentata.
Alimentarea se face de la o priza, mai peste tot gasesti prin parcari stalpisori cu asemenea prize – eu locuiesc in Suedia.
in poza este Ford-ul meu "bagat" in priza si stalpisorul cu priza.
- este vorba de o rezistenta electrica plasata in/pe Baia de ulei cu scopul de a incalzi uleiul (iarna, evident) pentr a inlesni pornirea.
Suplimentar se monteaza o priza 220V in compartimentul pasager(de regula la picioarele pasagerului fata) de la care se poate alimenta o aeroterma. Aceasta functioneaza atata timp cat priza este alimentata.
Alimentarea se face de la o priza, mai peste tot gasesti prin parcari stalpisori cu asemenea prize – eu locuiesc in Suedia.
- wud
- **
- 210 mesaje
- din 15 Jul 2007
- Corsa 2015 B14XEL
- Bucuresti
wud
- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2015 B14XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2007
- Mesaj Privat
valiro
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Suedia
- Masina: Corsa 2015
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2007
- Mesaj Privat
- Catalin-Ionut
- **
- 205 mesaje
- din 07 Jul 2016
- Corsa 2016 B14NET
- Iasi
Catalin-Ionut
- Mesaje scrise: 205
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2016 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2016
- Mesaj Privat
- maverick_ss
- *
- 19 mesaje
- din 01 Apr 2012
- Alta tara
maverick_ss
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2012
- Mesaj Privat
- pantalon
- ***
- 652 mesaje
- din 05 Apr 2015
- Corsa
- Bucuresti
pantalon
- Mesaje scrise: 652
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2015
- Mesaj Privat
sQQ
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2017
- Mesaj Privat
Salut!
De ceva timp ma bate gandul sa achizitionez un Opel Corsa.
Am analizat si am cautat.
As vrea sa ma orientez spre ceva nou.
Imi place foarte mult modelul in 3 usi si tind sa merg pe motorul de 1400 cmc / 150 CP.
Imi puteti spune in ce masura motorul si masina fac o pereche buna?
Toate review-urile pe care le-am vazut sunt pozitive insa voiam ceva real.
Daca are cineva modelul acesta sau ceva cat de cat apropiat.
Lista de optionale in afara de motor e ... optionala, voiam sa aflu mai multe despre motor si masina ca si pereche.
Multumesc frumos.
De ceva timp ma bate gandul sa achizitionez un Opel Corsa.
Am analizat si am cautat.
As vrea sa ma orientez spre ceva nou.
Imi place foarte mult modelul in 3 usi si tind sa merg pe motorul de 1400 cmc / 150 CP.
Imi puteti spune in ce masura motorul si masina fac o pereche buna?
Toate review-urile pe care le-am vazut sunt pozitive insa voiam ceva real.
Daca are cineva modelul acesta sau ceva cat de cat apropiat.
Lista de optionale in afara de motor e ... optionala, voiam sa aflu mai multe despre motor si masina ca si pereche.
Multumesc frumos.
- pantalon
- ***
- 652 mesaje
- din 05 Apr 2015
- Corsa
- Bucuresti
pantalon
- Mesaje scrise: 652
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2015
- Mesaj Privat
Masina e ok, stabila , pe drum si curbe, e f ok, motorul daca avea cuplu mai jos era perfect, asa de la 3k rpm e cam naspa caii sunt mai mult pe hartie decat in realitate, lucru vizibil si la alte marci, cutia de viteze o mizerie, daca vrei sa scoti talonul si sa-l fluturi la prieteni sa zici ca ai 150 cai, cumpar-o , altminteri uite-te si la reno clio gt, are un feeling aparte. Eu as lua alyceva acum daca as putea da timpul inapoi, nu te grabi.
sQQ
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2017
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
sQQ
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2017
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- safari_hunter
- *
- 30 mesaje
- din 20 Mar 2017
- Corsa 2017 B 1.4 XEL, 90CP
- Constanta
safari_hunter
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2017 B 1.4 XEL, 90CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2017
- Mesaj Privat
Motto-ul sub care s-a desfãșurat salonul auto de la Frankfurt a fost: "Zukunft ist jetzt - Viitorul este acum". Spre plãcuta mea surprindere, atât producãtorii de autovehicule cât și cei care susțin cu componente și software industria auto sunt pregãtiți pentru acest pas încã din 2009 în fazã experimentalã, pentru ca în 2017 sã expunã modele perfect funcționale, adaptate cerințelor de trafic actuale.
Am avut ocazia sã experimentez atât hibrid cât și electric iar impresia (limitatã strict la demonstrație) a fost una pozitivã. Observ totodatã și numãrul crescut de mașini în traficul din zona central europeanã care afișeazã pe caroserie sigla corespunzãtoare pentru propulsia hibridã, cât și cea electricã.
Problema de infrastructurã menționatã se referã strict la vehiculele electrice, pe când la cele hibrid se pare cã eficiența consumului de carburant necesar generãrii energiei de deplasare nu este tocmai un punct forte.
La acestea din urmã rãmâne de analizat și o evoluție a costurilor pe durata exploatãrii.
Am avut ocazia sã experimentez atât hibrid cât și electric iar impresia (limitatã strict la demonstrație) a fost una pozitivã. Observ totodatã și numãrul crescut de mașini în traficul din zona central europeanã care afișeazã pe caroserie sigla corespunzãtoare pentru propulsia hibridã, cât și cea electricã.
Problema de infrastructurã menționatã se referã strict la vehiculele electrice, pe când la cele hibrid se pare cã eficiența consumului de carburant necesar generãrii energiei de deplasare nu este tocmai un punct forte.
La acestea din urmã rãmâne de analizat și o evoluție a costurilor pe durata exploatãrii.