- Florin20
- OP
- 306 mesaje
- din 10 Jan 2017
- Vectra 2008 Z19DT
- Arges
Florin20
- Mesaje scrise: 306
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2017
- Mesaj Privat
Ce pãreri aveți de procedura asta.Eu am facut o si pot spune ca masina porneste la o zi dupã...ca un pompã duza (la sfert de cheie),lucru care nu se întâmpla inainte.având in vedere ca pe parcursul celor 130 d mii fãcuți in 8 ani..nu am curãțat nimic la motor si motorina am bagat doar cea mai ieftina.Astept rãspunsuri de la voi.Numai bine.
- bibu16v
- *******
- 6,883 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,883
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- Florin20
- OP
- 306 mesaje
- din 10 Jan 2017
- Vectra 2008 Z19DT
- Arges
Florin20
- Mesaje scrise: 306
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2017
- Mesaj Privat
https://m.facebook.com/decar...ke&__tn__=C-R
250 ron orice motorizare · Pocedura este una simpla, valabila pentru orice tip de motor si pentru care nu este nevoie sa demontam motorul. Se introduc molecule de hidrogen prin admisie timp de "X" minute conform capacitatii motorului in timp ce motorul functioneaza . Aceasta operatiune faciliteaza o ardere completa oxyhidrogenul avand de 3 ori mai mare coeficientul de ardere decat benzina sau motorina iar carbonul se va desprinde din locurile unde este depozitat si eliminat sub forma unor particule foarte fine pe evacuare. Decarbonizarea motorului este recomandata la 15.000 km sau 1 data pe an . Producatorul aparatului precizeaza ca motorul nu castiga forta ci recupereaza ceea ce a pierdut de-a lungul timpului . Procedura este folosita in vestul europei de mai mult de 4 ani .
Ultima modificare făcută de Florin20 la Sam 30 Sep, 2017 12:19 pm, modificat de 2 ori în total
250 ron orice motorizare · Pocedura este una simpla, valabila pentru orice tip de motor si pentru care nu este nevoie sa demontam motorul. Se introduc molecule de hidrogen prin admisie timp de "X" minute conform capacitatii motorului in timp ce motorul functioneaza . Aceasta operatiune faciliteaza o ardere completa oxyhidrogenul avand de 3 ori mai mare coeficientul de ardere decat benzina sau motorina iar carbonul se va desprinde din locurile unde este depozitat si eliminat sub forma unor particule foarte fine pe evacuare. Decarbonizarea motorului este recomandata la 15.000 km sau 1 data pe an . Producatorul aparatului precizeaza ca motorul nu castiga forta ci recupereaza ceea ce a pierdut de-a lungul timpului . Procedura este folosita in vestul europei de mai mult de 4 ani .
Ultima modificare făcută de Florin20 la Sam 30 Sep, 2017 12:19 pm, modificat de 2 ori în total
- Florin20
- OP
- 306 mesaje
- din 10 Jan 2017
- Vectra 2008 Z19DT
- Arges
Florin20
- Mesaje scrise: 306
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2017
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
ma batea si pe mine gandul sa apelez la asa ceva...
si daca zici ca se simte, cred ca o sa fac si eu asta...
am mersi 75.000 (din cei peste 300.000 de care stiu eu, in realitate...) din care 80% in oras si drumuri scurte...
avand in vedere ca masina nu prea a cerut bani de cand e la mine (doar maruntisuri si consumabile) zic ca merita un astfel de tratament.
si daca zici ca se simte, cred ca o sa fac si eu asta...
am mersi 75.000 (din cei peste 300.000 de care stiu eu, in realitate...) din care 80% in oras si drumuri scurte...
avand in vedere ca masina nu prea a cerut bani de cand e la mine (doar maruntisuri si consumabile) zic ca merita un astfel de tratament.
- Florin20
- OP
- 306 mesaje
- din 10 Jan 2017
- Vectra 2008 Z19DT
- Arges
Florin20
- Mesaje scrise: 306
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2017
- Mesaj Privat
Avea 2 ani jumate masina mea cand am cumparat o,80de mii in bord,posibil vreo 150de mii in realitate,am intrebat la reprezentanțã in Pitesti si mi au spus ca nu pot sa imi zica km reali nici mãcar contra cost.😡.Acum am 209mii si pot spune ca sunt multumit de ea,consumabile,maruntisuri (bielete,arcuri,amortizoare),nimic de speriat.Scuze de polologhie multa😉CHIAR e recomandat tratamentul asta.Mecanicii nu mai imi inspira deloc incredere,asa ca se meritã un tratament care nu implicã demontare.A fost ok ca au venit in Pitesti bãieții ãstia pt ca au o masina care pleacã prin țarã,nu mai e nevoie sa te duci in capitalã unde au sediul.
- ahappyuser
- *******
- 6,747 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,747
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
- Florin20
- OP
- 306 mesaje
- din 10 Jan 2017
- Vectra 2008 Z19DT
- Arges
Florin20
- Mesaje scrise: 306
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2017
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
si masina mea a fost rent-a-car dar in Olanda.
nu stiu de ce am impresia ca masinile astea facute pentru asa ceva (dar si pentru taximetrie, politie, etc) sunt putin mai solid construite (si probabil mai scumpe)...
am amici care tot asa au masinile, primul proprietar a fost o firma de inchirieri prin vest, masini cu multi km (peste 300.000) si nu au deloc probleme cu ele...
ba chiar am un amic care are un peugot 407 break, masina a fost pe taximetrie in spania, masina avea 450.000 cand a cumparat-o el, a luat-o aproape gratis (cateva sute de euro) si in afara de consumabile nu a schimbat nimic pe masina (masina are acum 600.000)...
nu stiu de ce am impresia ca masinile astea facute pentru asa ceva (dar si pentru taximetrie, politie, etc) sunt putin mai solid construite (si probabil mai scumpe)...
am amici care tot asa au masinile, primul proprietar a fost o firma de inchirieri prin vest, masini cu multi km (peste 300.000) si nu au deloc probleme cu ele...
ba chiar am un amic care are un peugot 407 break, masina a fost pe taximetrie in spania, masina avea 450.000 cand a cumparat-o el, a luat-o aproape gratis (cateva sute de euro) si in afara de consumabile nu a schimbat nimic pe masina (masina are acum 600.000)...
- Florin20
- OP
- 306 mesaje
- din 10 Jan 2017
- Vectra 2008 Z19DT
- Arges
Florin20
- Mesaje scrise: 306
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2017
- Mesaj Privat
Norocos amicul cu 407.Eu am luat o aproape de noua😆2 ani jumate..si 9000 de €.Mi am asumat decizia,masina mai nouã care sa nu imi faca probleme prea curand.Am urmarit forumul si am vazut ca unii care au cumparat masina mai veche au bagat mai multi bani in ea,marea majoritate de fapt.Acum si cum ai norocul.A mea avea un stiker pe spate Grupo oil,un fel de firma de distributie prod alimentare in Madrid .si pe actele masini era trecut Master leasing renting,ceva de genu.Sunt happy ca nu mi a mâncat "urechile" egr clapeta samd..si nu prea am menajat o,turatii frecvente de 3000_3500rpm.Volanta zornaie un pic de tot,uneori,cu pedala apasata acolo unde cupleazã Mi s a rupt acum un an arcul de la tempomat si nu l am schimbat.E prea usoara pedala ca sa afecteze ambreiajul.Zic eu.o sa pun niste poze cu admisia si partea din fatã a motorului.Are niste ulei pe acolo,dar asta e
- Florin20
- OP
- 306 mesaje
- din 10 Jan 2017
- Vectra 2008 Z19DT
- Arges
Florin20
- Mesaje scrise: 306
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2017
- Mesaj Privat
In 14mii de km am completat doar 200 de ml de GM 5W30.As fi de acord sa am grijã de masina mea atât timp cat costurile nu depasesc limita bunului simt.Am un amic cu o Vectra c pre facelift z19dt.A schimbat 3 tampoane motor,vreo 8 mil,rectificat turbina 14 mil,ambreiajul,nu mai retin suma.Merge cu ea numai cu 50 la orã.Eu nu am rãbdarea necesarã sa merga aºa,din pãcate.eu merg cu 80,90.si cu toate astea nu am avut probleme cu ea.Imi da pe la clapeta de acceleratie ulei in partea electronica de 5ani.In furtunul de la admisie aer am gasit ulei acolo,mi a zis cnv pe forum ca e relativ ok,imi era teama sa nu o ia pe ulei motorul si sa se supratureze.Admisia ai vazut ca nu are depuneri mari deloc,doar umezeala de la ulei si ciudata ca unde intra aerul la supape e foarte curat,se vede metalul.O sa desfac iar furtunul de la admisie si o sa va zic cum aratã dupã de carbonizare.Furtunurile de la egr aveau un strat de funigine de aprox 1cm acum 2 ani.Sa vãd dacã HHO ãla a facut cv acolo.O sa va țin la curent.
- Florin20
- OP
- 306 mesaje
- din 10 Jan 2017
- Vectra 2008 Z19DT
- Arges
Florin20
- Mesaje scrise: 306
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2017
- Mesaj Privat
- tase
- ****
- 1,970 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,970
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
nu exclud ca ar putea fi o pacaleala, insa lumea zice ca se vad rezultate...
gandeste-te insa ca persoanele care vin acolo e posibil sa aiba maxim o pregatire de mecanic auto (poate nici aia) si o instruire a modului in care trebuie montat si exploatat utilajul.
din cate vad eu pe langa curent mai consuma si apa, deci cel mai probabil prin electrolizarea apei obtin oxigen si hidrogen,
gandeste-te insa ca persoanele care vin acolo e posibil sa aiba maxim o pregatire de mecanic auto (poate nici aia) si o instruire a modului in care trebuie montat si exploatat utilajul.
din cate vad eu pe langa curent mai consuma si apa, deci cel mai probabil prin electrolizarea apei obtin oxigen si hidrogen,
- Florin20
- OP
- 306 mesaje
- din 10 Jan 2017
- Vectra 2008 Z19DT
- Arges
Florin20
- Mesaje scrise: 306
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2017
- Mesaj Privat
Din pacate nu am poze de acum doi ani,cand am schimbat bujiile si am vãzut depunerile masive de pe furtunele egr-ului.Nu exclud ca exista unii care poate nici nu dau drumul la aparat...dar personal sunt mulțumit de rezultat..precizez totuși ca dacã nu curatati deloc o perioadã îndelungatã,130 de mii de km in cazul meu,nu o sa curețe pana la metal.."mizeriei" aleia probabil i-ar trebui niste temperaturi atât de mari incat ar afecta diverse garnituri de cauciuc,piese mai sensibile la temperaturi exagerate.
- livcro
- ******
- 4,577 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,577
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
- Florin20
- OP
- 306 mesaje
- din 10 Jan 2017
- Vectra 2008 Z19DT
- Arges
Florin20
- Mesaje scrise: 306
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2017
- Mesaj Privat
Da.Nu m am documentat prea mult,oxi hidrogenul ãla ridica temperatura de ardere si depunerile se dizolvã.La mine pe furtunul de la admisie am gasit ca niste particule,provenite de pe turbina,ca o funigine care nu era cu o sãptãmânã inainte cand am desfacut furtunul de la admisie.Pe furtunurile de la egr, depunerile unsuroase nu mai erau,decat foarte putin in zona coturilor.Am pus o poza cu admisia dupã procedurã.
- xcuseme
- ****
- 1,444 mesaje
- din 26 Aug 2006
- Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Iasi
xcuseme
- Mesaje scrise: 1,444
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2006
- Mesaj Privat
Pai daca asa arata dupa procedura, nu mi se pare deloc curata. Da, nu e colmatata, dar cred ca mai mult au ajutat cei 60km de cox facuti ulterior.
Daca ai curatat vreodata cu manuta ta un EGR sau galerie de admisie pline de mazga, cred ca stii cata munca e acolo de facut ca sa le aduci la metal curat. Ma indoiesc ca asemenea procedura poate face minuni.
Daca ai curatat vreodata cu manuta ta un EGR sau galerie de admisie pline de mazga, cred ca stii cata munca e acolo de facut ca sa le aduci la metal curat. Ma indoiesc ca asemenea procedura poate face minuni.
- Florin20
- OP
- 306 mesaje
- din 10 Jan 2017
- Vectra 2008 Z19DT
- Arges
Florin20
- Mesaje scrise: 306
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2017
- Mesaj Privat
Poate se observa in poza,spre supape nu are deloc depuneri,e griul specific AL.Intre clapeta si admisie era un strat de ....mm de depuneri,foarte uscat cu toate ca imi da turbina sau altceva cv ulei in admisie.In130 de mii nu am schimbat decat bujiile acum 2 ani,strict la motor ma refer.Atunci am vazut"mizeria"de pe furtunurile egr.ului.Acum aprox 1 sãptãmâna am desfãcut egr si clapeta accelerație pt prima datã.De cam 5 ani aveam ulei in clapeta.Am luat un spray de 15 lei si nu era in stare sa dizolve mici urme de depuneri.Clar curãțare mecanicã e mult mai bunã dacã nu ai umblat la motor mult timp.Mizeria aia unsuroasa nu dispare bãtând din palme..nici decarbonizarea nu face minuni,ar trebui sa ridice temperatura de ardere in motor....de s ar duce naiba multe garnituri,de la axa,carter,samd.Nu fac reclamã..fiecare face ce considerã de cuvințã.Sa intru in polemici..nu ma reprezintã..
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
parerea mea este ca daca aparatul acela chiar face ceva atunci o face cand motorul nu este foarte colmatat de depuneri. in rest este placebo si poate un pic de efect al curatarii catalizatorului prin arderea la temperaturi ceva mai mari. catalizatorul fiind mai curat cat de cat, este mai permisiv si gazele de iesire pleaca mai usor din motor de unde si un raspuns mai bun al motorului (ca si cum nu ar avea restrictie de toba de esapament la evacuare). Dar dupa scurt timp, mai ales daca este umblat prin oras revine la acelasi mod de functionare...
|