- Pele Cosmin
- OP
- 2 mesaje
- din 25 Sep 2017
- Insignia 2009 WOLGM67K5910401
- Arad
Pele Cosmin
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2009 WOLGM67K5910401
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2017
- Mesaj Privat
Officer
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2016
- Mesaj Privat
Sa ghicim noi motorizarea? La unele masini pe benzina pe care le-am avut carcasa filtrului de aer avea un orificiu in care intra un furtun (cel cu valva PCV) pentru recircularea gazelor din capacul chiulasei. Pe acolo ajungea si foarte putin ulei (probabil vapori) in carcasa filtrului.
La insignia diesel pe care o am nu m-am uitat sa vad daca exista acel furtun. Nu cred ca ar fi normal sa vina ulei dinspre turbina pentru ca sensul aerului este invers din cate stiu, adica dinspre filtru spre turbina.
La insignia diesel pe care o am nu m-am uitat sa vad daca exista acel furtun. Nu cred ca ar fi normal sa vina ulei dinspre turbina pentru ca sensul aerului este invers din cate stiu, adica dinspre filtru spre turbina.
- Pele Cosmin
- OP
- 2 mesaje
- din 25 Sep 2017
- Insignia 2009 WOLGM67K5910401
- Arad
Pele Cosmin
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2009 WOLGM67K5910401
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2017
- Mesaj Privat