- RaduRek
- **
- 437 mesaje
- din 04 Dec 2010
- Zafira Tourer 2013 A20DT
- Bucuresti
RaduRek
- Mesaje scrise: 437
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira Tourer 2013 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2010
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- RaduRek
- **
- 437 mesaje
- din 04 Dec 2010
- Zafira Tourer 2013 A20DT
- Bucuresti
RaduRek
- Mesaje scrise: 437
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira Tourer 2013 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2010
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
lubouca
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2015
- Mesaj Privat
Salut. De ceva timp vreo 2 saptamani am inceput sa am si eu relantiul instabil dimineata la pornire. Nu am nici o eroare nimic, masina functioneaza normal , ce am observat e ca de cand a inceput sa fie instabil relantiul cand pornesc masina si la cald nu mai sta mai turata pe 1000 cateva secunde ca apoi sa coboare la 750 / 800 ,la rece nu sta turata pe 900 / 1000 pana ce se incalzeste motorul cum ar trebui. Daca cineva a avut problema aceasta si a rezolvat rog sa imi spuna si mie care e problema ca eu habar nu am de unde sa o iau. Mersi
lubouca
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2015
- Mesaj Privat
Salut. Azi am fost cu masina pe tester la un prieten dupa ce ieri imi oscila turatia si la cald . Am decis ieri seara sa probez sa alimentez motorina aditivata si azi in drum spre tester parca era alta masina. Relanti stabil si motorul mult mai silentios. A pus testerul si surpriza nici o eroare totul functiona in parametri. Mai mult la pornire sia revenit , sta cateva secunde pe 1000 dupa care coboara la 800 si acolo ramane fix fara nici o oscilatie. Deci nu stiu ce sa zic dar cea ce vad e ca din cauza carburantului prost oscila turatia. Schimb peco (pana acum alimentam la Q. Mia recomandat prietenu asta sa bag un aditiv la alimentare ceva de la Liqui Molly pentru curatare. Sper sa nu mai faca si sa fi fost doar un carburant prost. Numai bine.
Verses
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2015 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2013
- Mesaj Privat
Fac apel cãtre toți care au postat aici ! Incercati sã pãstrați discuția la nivelul titlului! Pânã la urmã cine a rezolvat problema cu resoftare? Cati au rezolvat problema cu recondiționarea injectoarelor? Și câți au schimbat alte componente?
Sunt 12 pagina in acest topic și daca stã sa le citeascã cineva, nu poate lua o decizie clara în ceea ce privește aceasta problemã! Va mulțumesc și poate reveniți cu rãspunsuri , Încã sunt mașini care circula cu aceasta problemã...
Sunt 12 pagina in acest topic și daca stã sa le citeascã cineva, nu poate lua o decizie clara în ceea ce privește aceasta problemã! Va mulțumesc și poate reveniți cu rãspunsuri , Încã sunt mașini care circula cu aceasta problemã...
- DAlexandru808
- *
- 8 mesaje
- din 24 Feb 2019
- Astra 2014
- Ilfov
DAlexandru808
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2019
- Mesaj Privat
Si eu am aceiasi problema oscileaza relantiul la cald la mine cand pornesc dimineata nu are nici o problema prima oara a inceput printr-un tacanit la motor am zis ca este vreunul dintre injectoare dupa ce iam dat un pic in gura a ramas doar cu oscilatia cand se incalzeste motorul culmea este ca am masina de 2 sapt si maine am programare la rar sper sa nu faca fite daca are cineva o rezolvare va rog ajutor😋
florin250
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Bihor
- Masina: Insignia 2010 A 20 dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2016
- Mesaj Privat
- adi.jurubita
- *
- 45 mesaje
- din 12 Mar 2014
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
adi.jurubita
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2014
- Mesaj Privat
Da, l-am inlocuit eu acum cateva luni, nu mai am acele oscilatii pe care le observam dimineata, dar mai ales cand opream la semafor. Totusi, acum cateva saptamani cand a fost mai frig, la pornirea motorului parca oscila si mai mult ca inainte, dar in rest e ok. Oricum, cu un tester se poate masura presiunea pe care o baga fata de aceea ceruta de motor. La mine, din cate imi aduc aminte, cerea 32 iar valorile oscilau intermitent intre 28-31.
florin250
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Bihor
- Masina: Insignia 2010 A 20 dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2016
- Mesaj Privat
- adi.jurubita
- *
- 45 mesaje
- din 12 Mar 2014
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
adi.jurubita
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2014
- Mesaj Privat
florin250
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Bihor
- Masina: Insignia 2010 A 20 dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2016
- Mesaj Privat
- DAlexandru808
- *
- 8 mesaje
- din 24 Feb 2019
- Astra 2014
- Ilfov
DAlexandru808
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2019
- Mesaj Privat
Zadrian
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2019
- Mesaj Privat
Va salut stimați colegi posesori de insigna,și 20dth.
Pe scurt insigna dth,din2010, cumpãratã în 2015sh din Spania,la 120.000. cam dupã un an de rulat in Romania aceeași problema menționatã în cele 12 pagini postate in acest topic. Începând cu luna martie când vine cãldura,oscilații in relanti și trãncãneala de motor(injectoare,sau volanta,sau pmp înaltã) nimeni nu știe. Daca țin acceleratia peste 1000de ture nici o Pb. Când vine toamna,septembrie in colo,mașina ruleazã perfect in relanti. Lucrez in piese auto și am cerut pãrerea a peste 20 de mecanici,ghici ce?: Injectoare,volanta,baterie,Ecu,pompa înaltã,toți dau cu presupusul dar niciunul nu și ar asuma o lucrare,fiind în stare sã plãtesc și o mie euro. Din injectoare nu e 100%,am trms inj la Bosch Cluj,și mi o zis cã sunt ok,acumulator am de tir, am doi tipi care se bat cu pumnul în piept cã e volanta...nush ce sa fac...daca cnv stie remediul sã mã anunțe. Am 30.000km de când rulez cu trãncãneala aia pânã se încãlzește motorul și tot aștept sã se strice cv,cã sã știu ce sã repar....daca voi aflați cv,postați aici va rog. Va stau la dispoziție cu orice informatie
Pe scurt insigna dth,din2010, cumpãratã în 2015sh din Spania,la 120.000. cam dupã un an de rulat in Romania aceeași problema menționatã în cele 12 pagini postate in acest topic. Începând cu luna martie când vine cãldura,oscilații in relanti și trãncãneala de motor(injectoare,sau volanta,sau pmp înaltã) nimeni nu știe. Daca țin acceleratia peste 1000de ture nici o Pb. Când vine toamna,septembrie in colo,mașina ruleazã perfect in relanti. Lucrez in piese auto și am cerut pãrerea a peste 20 de mecanici,ghici ce?: Injectoare,volanta,baterie,Ecu,pompa înaltã,toți dau cu presupusul dar niciunul nu și ar asuma o lucrare,fiind în stare sã plãtesc și o mie euro. Din injectoare nu e 100%,am trms inj la Bosch Cluj,și mi o zis cã sunt ok,acumulator am de tir, am doi tipi care se bat cu pumnul în piept cã e volanta...nush ce sa fac...daca cnv stie remediul sã mã anunțe. Am 30.000km de când rulez cu trãncãneala aia pânã se încãlzește motorul și tot aștept sã se strice cv,cã sã știu ce sã repar....daca voi aflați cv,postați aici va rog. Va stau la dispoziție cu orice informatie
florin250
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Bihor
- Masina: Insignia 2010 A 20 dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2016
- Mesaj Privat
Salutare , am și eu problema cu relantiu oscilant și îmi dã in nas intre 1500 - 1900 Rpm , zgomot de tractoraș , (volantã + ambreiaj înlocuite de 6 luni ) am citit pe forumuri de afarã și ziceau pe acolo cã ar fi de la egr , nu am avut nici o errroare in bord ,.... Am demontat egr +țeava de gaze le-am curãțat , dupã intervenție a mers mașina super bine , relantiu constant , fãrã întrerupere , fara zgomot .
A doua zi iar a apucat-o dracii , mam enervat și am scos mufa de la egr și sa aprins martor check engine .Merg cu masina cu mufa scoasã de la EGR de 3 zile și sincer mașina merge super , azi am bãgat mufa înapoi șters eroare din ECU și problemele au revenit ,scos mufa înapoi mașina funcționeazã Ok
Concluzia EGR defect , l-am comandat și o sã-l înlocuiesc.
A doua zi iar a apucat-o dracii , mam enervat și am scos mufa de la egr și sa aprins martor check engine .Merg cu masina cu mufa scoasã de la EGR de 3 zile și sincer mașina merge super , azi am bãgat mufa înapoi șters eroare din ECU și problemele au revenit ,scos mufa înapoi mașina funcționeazã Ok
Concluzia EGR defect , l-am comandat și o sã-l înlocuiesc.
- urs.ar
- **
- 158 mesaje
- din 19 Nov 2015
- Insignia 2012
- Arad
urs.ar
- Mesaje scrise: 158
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2015
- Mesaj Privat
Salut. Cand e rece afara are momente cand oscileaza turatiile la relantiu iar cand vine caldura ( peste 20 grade) uneori la plecarea de pe loc scade in turatie ca si cand da sa moara motoru si trebuie sa o accelerez. Citisem mai demult pe forum si parca era ceva senzor de pe rampa, nu mai stiu exact denumirea.
Stie cineva exact cum se numeste acel senzor si daca intradevar problema vine de la el?
Stie cineva exact cum se numeste acel senzor si daca intradevar problema vine de la el?
Zadrian
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2019
- Mesaj Privat
Salut urs. Este senzorul regulator presiune de pe pompa de înaltã și mai este un senzor de presiune pe rampa. Se numește senzor presiune combustibil. La fel cã și la mine nu știu dacã de acolo e Pb. Astãzi am scos și eu mufa de la supapa egr. La cald nu mi oscila, vãd mâine când pornesc mașina la rece.