Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • danZ17DTH

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Salut!

Acum aproximativ 5 luni, in mers, cand am apasat pe pedala de frana am sezizat ca aceasta s-a intarit foarte tare, efortul necesar sa actionez franele era foarte mare. Dupa consultarea mai multor service-uri din Bucuresti s-a pus diagnosticul Tulumba Servo-frana defecta (nu mai facea vacuum). Am schimbat aceasta tulumba si a mers totul perfect pana acum 1 luna, cand, stand cu picorul pe frana la semafor, dintr-o data s-a auzit un fss (ca si cum as elibera presiune dintr-un cauciuc) si i-ar sa intarit pedala. Am fost la service-ul la care am schimbat tulumba si au ramas toti mirati ca s-a stricat din nou. Am zis ca e un defect din fabrica la piesa noua si mi-au schimbat-o cei de la service in garantie.

Astazi, din nou, la semafor, piciorul pe frana, fss, tulumba moarta. Cei de la service nu au nici cea mai mica idee de ce se tot strica aceasta tulumba si nici nu stiu daca mai este valabila garantia la ea.

Are cineva vreo idee de ce se poate intampla acest lucru?

Tin sa mentionez ca masina este un Astra H, Z17DTH caravan din 2005.

Va multumesc!
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Se pare ca mecanicii au rezolvat pana acum doar efectul nu si cauza. Schimba pompa de vacuum de pe alternator si verifica intreg traseul de furtune. De asemenea vei fi nevoit sa schimbi din nou "tulumba". Eu cred ca pompa face prea mult vacuum si rupe membrana.
  • danZ17DTH

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2015

  • Mesaj Privat
@alre

Ai avut dreptate. Cauza a fost pompa de vacuum de pe alternator, uzata. Interesant este ca am bagat un furtun in tulumba si am scos peste 100ml de ulei din ea. Ai idee cum functioneaza aceasta pompa si de ce ar ajunge ulei in tulumba?
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Foloseste ulei din circuitul de ungere al motorului. Se duc garniturile si ajunge ulei in circuitul de vacuum. De multe ori se uzeaza oringul dintre pompa si alternator, iar uleiul ajunge in alternator si face scurt(cea mai comuna defectiune). O idee proasta a proiectantilor care ar fi putut foarte bine sa o instaleze pe cureaua de accesorii.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR