salesgav
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1988 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2006
- Mesaj Privat
Salutare dragii mei ,
Am o mica dilema si anume nu gasesc aerisitor pe instalatia de racire .O problema am .
Am schimbat antigelul din instalatie , si acum nu se incalzeste in masina .Radiatorul frige , furtunul din stanga care merge spre pompa de apa se incalzeste insa cel din drepata jos care vine din motor spre radiator este rece .Poate fi cumva devina si capacul de la vasul de expansiune .Acul de la bord indica 80 grade constant chiar si in mers .
Multumesc anticipat .
Am o mica dilema si anume nu gasesc aerisitor pe instalatia de racire .O problema am .
Am schimbat antigelul din instalatie , si acum nu se incalzeste in masina .Radiatorul frige , furtunul din stanga care merge spre pompa de apa se incalzeste insa cel din drepata jos care vine din motor spre radiator este rece .Poate fi cumva devina si capacul de la vasul de expansiune .Acul de la bord indica 80 grade constant chiar si in mers .
Multumesc anticipat .
mccrya
- Mesaje scrise: 21
- Locatie:
- Masina: Kadett 1988 13 NB
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2006
- Mesaj Privat
salesgav
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1988 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2006
- Mesaj Privat
- AdamOpel
- ****
- 1,011 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,011
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
mccrya
- Mesaje scrise: 21
- Locatie:
- Masina: Kadett 1988 13 NB
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2006
- Mesaj Privat
capacul de la vasul meu nu in strang prea tare pentru ca am un por in partea de sus a radiatorului si cand imi face presiune prea mare mai da pe la el ..eu strang la maxim cu bun simt si il desfac cam juma de tura ..cel mai important este sa nu desfaci busonul atunci cand apa este aproape de temperatura de fierbere si sa nu ai nivelul cu mult peste semnul de la jumatatea vasului
Urmareste si tu atunci cand porneste electroventilatorul daca pe furtunul de sus al vasului de expansiune iti baga apa in vas ..dar sa faci asta fara sa desfaci busonul ...daca vasul este curat se poate vedea din afara lui . Normal radiatorul mare din fata motorului nu tre sa se incalzeasca la 3 min dupa ce ai pornit dimineatza motorul ..el incepe sa se incalzeasca la vreo 10 - 15 de la pornire in functie de valorile termostatului ..al meu lucreaza de la 92 de grade in sus
Urmareste si tu atunci cand porneste electroventilatorul daca pe furtunul de sus al vasului de expansiune iti baga apa in vas ..dar sa faci asta fara sa desfaci busonul ...daca vasul este curat se poate vedea din afara lui . Normal radiatorul mare din fata motorului nu tre sa se incalzeasca la 3 min dupa ce ai pornit dimineatza motorul ..el incepe sa se incalzeasca la vreo 10 - 15 de la pornire in functie de valorile termostatului ..al meu lucreaza de la 92 de grade in sus
- adrian80
- **
- 289 mesaje
- din 13 Aug 2007
- Vectra 1997 X20DTL
- Alta tara
adrian80
- Mesaje scrise: 289
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2007
- Mesaj Privat
- nonea
- ****
- 1,098 mesaje
- din 09 Dec 2006
- Astra 1992 c14nz
- Bistrita-Nasaud
nonea
- Mesaje scrise: 1,098
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 1992 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2006
- Mesaj Privat
- AdamOpel
- ****
- 1,011 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,011
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
- Lotg
- ****
- 1,633 mesaje
- din 12 Oct 2009
- Astra 2004 Z14XEP
- Mures
Lotg
- Mesaje scrise: 1,633
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2009
- Mesaj Privat
Nu stiu daca scriu bine aici, dar nu gasesc ceva asemanator, pe forum in legatura cu problema mea.
La racirea completa a motorului dupa un drum, se creaza vacum in cele doua furtune groase de la radiator. Practic se lipesc peretii interiori ai furtunelor. Desfac capacul de la bidonul lichidului de racire si furtunele isi revin. Supapa din capac, nu e blocata.
La racirea completa a motorului dupa un drum, se creaza vacum in cele doua furtune groase de la radiator. Practic se lipesc peretii interiori ai furtunelor. Desfac capacul de la bidonul lichidului de racire si furtunele isi revin. Supapa din capac, nu e blocata.
- Lotg
- ****
- 1,633 mesaje
- din 12 Oct 2009
- Astra 2004 Z14XEP
- Mures
Lotg
- Mesaje scrise: 1,633
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2009
- Mesaj Privat