Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • AEbetiuc

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Simptome: nu trage, consum ridicat (la relanti am 1, 1,1 l/h) , oscileaza si turometrul. Are un vibrat dupa 2500 de turatii,

Cod(uri) eroare: fara coduri eroare.
----
Model: astra h 1.9 breack
An fabricatie: 2007
Cod motor: z19dtl cu filtru de particole.
Salutare,
Am o problema destul de grava cu al meu h.
Nu trage, consuma mult. Se limiteaza, intra in limp mode, dar fara sa apara vreun martor in bord. fara sa apara vreo eroare pe tester. Am fost si la reprezenta cu ea, mi s-a zis ca turbina nu functioneaza. Ea comanda 120 kPa, dar ea scoate doar 98 la relanti. Am schimbat-o, dar degeaba, acelasi mers, acelasi consum. Inainte de asta am schimbat si senzorul de presiune de pe admisie, debitmetru nou, egr nou, ulei schimbat, filtre... Mi s-a mai zis ca poate sa fie si cureaua de distributie sarita de la punct, am schimbat-o si pe aia, dar degeaba.. acelasi mers. Admisia a fost verificata, este buna.. A fost data toata evacuarea jos, nu scoate gram de fum pe la catalizatorul (cel de la turbo) care face legatura cu toba (sau filtru, nu ma pricep) . Ce i-as mai putea schimba sa nu mai consume atat ? 11 l / 100 km .. Apa, am vazut ca ajunge si la 98 de grade C.
M-ati putea ajuta cu un sfat, o ideea.. poate ii mai pot schimba ceva ? Smile)
Multumesc frumos,
Skip ads

  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Electrovalva turbo si sistemul de vacum au fost verificate?
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
cand turbo nu functioneaza consumul este mai mic din contra nu trece atat aer prin debitmetru...tu ai probleme cu injectia...injectoare, regulator presiune ,pompa..
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Si diferenta dintre presiunea ceruta de ECU si cea bagata de turbina de unde este?
Intradevar presiunea ceruta la ralanti mi se pare cam mare.
  • AEbetiuc

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Am uitat a preciza... Electrovalva este buna, a fost verificata; vacuum am, furtunele sunt bune.
Am uploadat un log facut in mers. Ma poate ajuta cineva cu diagnosticarea lui ?
https://jumpshare.com/v/pzt2w4M9kg5TPdSYUFh5
  • AEbetiuc

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Up,
M-ati putea ajuta cu vreun sfat ? Ce i-as mai putea face ? A mai avut cineva problema mea ? Sa fie oare calculatorul devina ?
  • AEbetiuc

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Scuze de off topic!
Un sfat mi-ati putea da ?
Sa fie oare regulatorul de presiune defect ?

Rail Pressure control solenoid valve pwm 0%
Rail Pressure control solenoid valve current 0a
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR