- pustiu_pst
- ****
- 2,846 mesaje
- din 17 Dec 2010
- Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Bucuresti
pustiu_pst
- Mesaje scrise: 2,846
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2010
- Mesaj Privat
Treaba cu reprezentanta, vai ce treaba fac este fumata...grav.
Eu m-am lamurit de ei de prin 2011, cand am luat vectra si am fost sa schimb alternatorul.
Pret: 1700 lei, tinand cont ca alternatorul era doar 450 lei, sau cum un prieten s-a dus sa schimbe uleiul a lasat-o o zi, i-a incasat bani pentru schimb etk etk( avea uleiul lui) si cand a plecat a treia zi a gasit budoanele in portbagaj.. NU SCHIMBASE NIMIC!
Eu raman tot la parerea mea. Un prieten intr-un service de cartier este AUR decat ...acesti oameni "reprezentanti"
Parerea mea testata pe pielea mea de multe ori! Folosesc aceasta metoda de ani de zile si sunt super incantat. Una este cand cu acea persoana mai dai ochii si apare, respectul, prietenia una este la leprele astea care au numai $$ in ochii..
Eu m-am lamurit de ei de prin 2011, cand am luat vectra si am fost sa schimb alternatorul.
Pret: 1700 lei, tinand cont ca alternatorul era doar 450 lei, sau cum un prieten s-a dus sa schimbe uleiul a lasat-o o zi, i-a incasat bani pentru schimb etk etk( avea uleiul lui) si cand a plecat a treia zi a gasit budoanele in portbagaj.. NU SCHIMBASE NIMIC!
Eu raman tot la parerea mea. Un prieten intr-un service de cartier este AUR decat ...acesti oameni "reprezentanti"
Parerea mea testata pe pielea mea de multe ori! Folosesc aceasta metoda de ani de zile si sunt super incantat. Una este cand cu acea persoana mai dai ochii si apare, respectul, prietenia una este la leprele astea care au numai $$ in ochii..
AcidBurn
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2013
- Mesaj Privat
Am luat masina atunci cand au promis. La prima vedere, pare in regula, cureaua de accesorii se vede ca este noua, dar nu scrie GM pe ea, are doar niste serii trecute, capacul de la distributie inca nu l-am dat jos, trebuie sa fac rost de niste chei tubulare.
Componentele vechi erau intr-o sacosa in masina. Pot sa spun ca intervalul de 60.000 de la distributie este exagerat ! Rolele nu au nici un pic de joc iar cureaua arata aproape ca noua.
In plus, am primit un mic discount pentru deranjul provocat Voi reveni dupa verificarea componentelor.
Salut
Componentele vechi erau intr-o sacosa in masina. Pot sa spun ca intervalul de 60.000 de la distributie este exagerat ! Rolele nu au nici un pic de joc iar cureaua arata aproape ca noua.
In plus, am primit un mic discount pentru deranjul provocat Voi reveni dupa verificarea componentelor.
Salut
- ToX
- ****
- 1,291 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,291
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
Ultima mea patanie cu astia :
Cand mi-am pus suspensia reglabila, si am coborat masina, m-a mancat pe mine undeva sa bag opcomul si sa dau calibrare la AFL (nu stiu ce m-a apucat, ca nu aveam nicio eroare, mergeau perfect farurile). Bineinteles ca s-a decalibrat computerul, banuiesc ca la recalibrarea din soft, trebuia umblat si la senzorii de nivel de pe bascule. Ma duc frumusel la DiBas,le zic ce-am facut, stau vreo 2 ore pe acolo pana s-a chinuit un gigel sa faca una alta, platesc 105 roni si mi se scrie pe devizul ala: "calculator AFL/AHL defect, necesita inlocuire", pret 1286 ron.
Zic in gandul meu, mda , am pierdut si 100 de roni, am plecat si de la job, si tot n-am rezolvat nimic, inca o cheltuiala de 300E aiurea pe masina in loc sa repar ceva util la ea ...
Aseara, din lipsa de ocupatie (Asta in prealabil dupa ce am ridicat masina din suspensii si i-am pus rotile de iarna, desi eroarea de AFL tot nu se putea sterge, si imi clipea ledul in bord), am pus iar opcom-ul sa sterg o eroare, si zic daca tot sunt aici, hai sa mai incerc odata sa dai "Basic position calibration" ce am de pierdut... SURPRIZA: s-au miscat farurile de 2 ori stanga dreapta, sus jos, test completed, si ... acum functioneaza AFL-urile bine merci, fara 1286 ron, si fara sa schimb niciun computer.
Presupun ca incompetenti nu sunt, ci doar au vrut sa ma arda de un computer de AFL ...
Cand mi-am pus suspensia reglabila, si am coborat masina, m-a mancat pe mine undeva sa bag opcomul si sa dau calibrare la AFL (nu stiu ce m-a apucat, ca nu aveam nicio eroare, mergeau perfect farurile). Bineinteles ca s-a decalibrat computerul, banuiesc ca la recalibrarea din soft, trebuia umblat si la senzorii de nivel de pe bascule. Ma duc frumusel la DiBas,le zic ce-am facut, stau vreo 2 ore pe acolo pana s-a chinuit un gigel sa faca una alta, platesc 105 roni si mi se scrie pe devizul ala: "calculator AFL/AHL defect, necesita inlocuire", pret 1286 ron.
Zic in gandul meu, mda , am pierdut si 100 de roni, am plecat si de la job, si tot n-am rezolvat nimic, inca o cheltuiala de 300E aiurea pe masina in loc sa repar ceva util la ea ...
Aseara, din lipsa de ocupatie (Asta in prealabil dupa ce am ridicat masina din suspensii si i-am pus rotile de iarna, desi eroarea de AFL tot nu se putea sterge, si imi clipea ledul in bord), am pus iar opcom-ul sa sterg o eroare, si zic daca tot sunt aici, hai sa mai incerc odata sa dai "Basic position calibration" ce am de pierdut... SURPRIZA: s-au miscat farurile de 2 ori stanga dreapta, sus jos, test completed, si ... acum functioneaza AFL-urile bine merci, fara 1286 ron, si fara sa schimb niciun computer.
Presupun ca incompetenti nu sunt, ci doar au vrut sa ma arda de un computer de AFL ...
- cosmin2509
- *
- 46 mesaje
- din 17 Mai 2013
- Insignia 2009
- Bucuresti
cosmin2509
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2013
- Mesaj Privat
Este bataie de joc. Te storc de bani.
Tocmai mi-au schimbat o bujie (opel insignia) cost total 327 de RON. In venea sa imi rup parul din cap cand mi-a dat factura.
Povestea:
Aveam un mesaj pe bord sa merg la service . Zic hai sa merg la reprezentanta. Am mers de fara programare . Au zis ca ma baga daca astept putin. Am stat 30 de minute si au inceput sa se uite si la masina mea. Dupa vreo 30 de minute vine nenea ala si imi zice ca este de la o bujie si daca vreau sa o schimb acum . "Costa doar 105 ron".Zic hai schimbati-o. Fara sa mai intreb altceva.
O ora nu s-au atins nimeni de masina mea ( ii vedeam pe camere). Pe urma dupa ce am facut putin scandal ca stau atata timp pentru o bujie. A venit un mecanic si a schimbat bujia in 10 minute (maxim).
La final imi da factura :
85 RON verificare motor
50 RON verificare bujii
85 RON montare buije
107 RON bujie
Concluzia. Mi-au luat 135 RON sa isi dea seama ca trebuie sa schimbe o bujie si 85 RON ca sa o monteze in 10 minute.
No sa mai dau in viata mea pe acolo. Si va recomand sa faceti la fel.
Tocmai mi-au schimbat o bujie (opel insignia) cost total 327 de RON. In venea sa imi rup parul din cap cand mi-a dat factura.
Povestea:
Aveam un mesaj pe bord sa merg la service . Zic hai sa merg la reprezentanta. Am mers de fara programare . Au zis ca ma baga daca astept putin. Am stat 30 de minute si au inceput sa se uite si la masina mea. Dupa vreo 30 de minute vine nenea ala si imi zice ca este de la o bujie si daca vreau sa o schimb acum . "Costa doar 105 ron".Zic hai schimbati-o. Fara sa mai intreb altceva.
O ora nu s-au atins nimeni de masina mea ( ii vedeam pe camere). Pe urma dupa ce am facut putin scandal ca stau atata timp pentru o bujie. A venit un mecanic si a schimbat bujia in 10 minute (maxim).
La final imi da factura :
85 RON verificare motor
50 RON verificare bujii
85 RON montare buije
107 RON bujie
Concluzia. Mi-au luat 135 RON sa isi dea seama ca trebuie sa schimbe o bujie si 85 RON ca sa o monteze in 10 minute.
No sa mai dau in viata mea pe acolo. Si va recomand sa faceti la fel.
- DB77AAA
- *******
- 6,682 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,682
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Asa ieftina e o bujie la Insignia
Noh, serios aveai si varianta - cumparai o interfata de diagnosticare - 100-150 lei, identificai defectul, cumparai bujia si o cheie din piata daca nu o aveai - 100 lei, demontai/montai respectand cateva detalii.
Ai ales varianta fara batai de cap, poftim cheile, ma suni cand e gata sa platesc.
Daca o schimbai singur, lipsa de experienta putea duce la ruperea bujiei in chiuloasa.
Se putea si mai ieftin probabil la un alt service.
E irelevant, important e ca tu sa fii multumit de lucrare.
Noh, serios aveai si varianta - cumparai o interfata de diagnosticare - 100-150 lei, identificai defectul, cumparai bujia si o cheie din piata daca nu o aveai - 100 lei, demontai/montai respectand cateva detalii.
Ai ales varianta fara batai de cap, poftim cheile, ma suni cand e gata sa platesc.
Daca o schimbai singur, lipsa de experienta putea duce la ruperea bujiei in chiuloasa.
Se putea si mai ieftin probabil la un alt service.
E irelevant, important e ca tu sa fii multumit de lucrare.
vasilestancu100- Suspendat
- 29 mesaje
- din 05 Apr 2014
- Corsa 2001 Z10XE
- Bucuresti
vasilestancu100- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2014
- Mesaj Privat
Macar ti-au dat o cafea moca? Parca aveau Bristot.
Diagnoza la Insignia se face cu MDI si GDS2 iar pentru asta ai nevoie de TIS2WEB. Licenta pe un an de zile pentru TIS2WEB costa 3600 de euro. Sa-l vad eu pe ala care o sa-ti faca diagnoza la Insignia fara cel putin 100-150 de lei. Bineanteles ca poti sa pui si chinezaria aia de opcom dar aia nu e diagnoza, e frectie chinezeasca.
Diagnoza la Insignia se face cu MDI si GDS2 iar pentru asta ai nevoie de TIS2WEB. Licenta pe un an de zile pentru TIS2WEB costa 3600 de euro. Sa-l vad eu pe ala care o sa-ti faca diagnoza la Insignia fara cel putin 100-150 de lei. Bineanteles ca poti sa pui si chinezaria aia de opcom dar aia nu e diagnoza, e frectie chinezeasca.
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
cosmin2509 a scris:Este bataie de joc. Te storc de bani.
Tocmai mi-au schimbat o bujie (opel insignia) cost total 327 de RON. In venea sa imi rup parul din cap cand mi-a dat factura.
Povestea:
Aveam un mesaj pe bord sa merg la service . Zic hai sa merg la reprezentanta. Am mers de fara programare . Au zis ca ma baga daca astept putin. Am stat 30 de minute si au inceput sa se uite si la masina mea. Dupa vreo 30 de minute vine nenea ala si imi zice ca este de la o bujie si daca vreau sa o schimb acum . "Costa doar 105 ron".Zic hai schimbati-o. Fara sa mai intreb altceva.
O ora nu s-au atins nimeni de masina mea ( ii vedeam pe camere). Pe urma dupa ce am facut putin scandal ca stau atata timp pentru o bujie. A venit un mecanic si a schimbat bujia in 10 minute (maxim).
La final imi da factura :
85 RON verificare motor
50 RON verificare bujii
85 RON montare buije
107 RON bujie
Concluzia. Mi-au luat 135 RON sa isi dea seama ca trebuie sa schimbe o bujie si 85 RON ca sa o monteze in 10 minute.
No sa mai dau in viata mea pe acolo. Si va recomand sa faceti la fel.
Tocmai mi-au schimbat o bujie (opel insignia) cost total 327 de RON. In venea sa imi rup parul din cap cand mi-a dat factura.
Povestea:
Aveam un mesaj pe bord sa merg la service . Zic hai sa merg la reprezentanta. Am mers de fara programare . Au zis ca ma baga daca astept putin. Am stat 30 de minute si au inceput sa se uite si la masina mea. Dupa vreo 30 de minute vine nenea ala si imi zice ca este de la o bujie si daca vreau sa o schimb acum . "Costa doar 105 ron".Zic hai schimbati-o. Fara sa mai intreb altceva.
O ora nu s-au atins nimeni de masina mea ( ii vedeam pe camere). Pe urma dupa ce am facut putin scandal ca stau atata timp pentru o bujie. A venit un mecanic si a schimbat bujia in 10 minute (maxim).
La final imi da factura :
85 RON verificare motor
50 RON verificare bujii
85 RON montare buije
107 RON bujie
Concluzia. Mi-au luat 135 RON sa isi dea seama ca trebuie sa schimbe o bujie si 85 RON ca sa o monteze in 10 minute.
No sa mai dau in viata mea pe acolo. Si va recomand sa faceti la fel.
Ai cam luat "plasa". Aceiasi operatiune la alta reprezentanta m-a costat 146 lei (identificat bujia defecta cu MDI, sters eroarea, bujie si manopera).
- guliver
- ***
- 554 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
guliver
- Mesaje scrise: 554
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
- deleted-35873
- **
- 88 mesaje
- din 23 Jun 2009
deleted-35873
- Mesaje scrise: 88
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2009
- Mesaj Privat
Intamplarea se inampla la sf. de Decembrie 2013.
Am avut de venit in Roamania si mi-am zis ca daca tot sunt prin Bucuresti sa imi fac si schimbul de ulei.
Sar peste faptul ca am asteptat destul de mult pana sa imi bage masina.. desi aveam programare, cu mult timp facuta inainte, si in plus, le zisesem ca sunt doar in tranzit prin Bucuresti.
in fine, mi-am permis dupa mult timp de asteptare si vreo doua cafele, sa-l intreb pe receptionist daca pot sa ma uit la masina sa inteleg ce se intampla, si de ce dureaza asa de mult...
"Meseriasul" , un incepator, intelesesem de la el, ca venise de la un service Renault, mi-a turnat toata canistra de 5L in motorul meu de 1.9 diesel.
Noroc ca am intrat in service ca sa vad ce se intampla.
Il intreb: "Domnul... dar restul de ulei din canistra ce a-ti facut cu el?"... raspunsul "Pai l-am pus tot ca a intrat toata cantitatea!"
Bai, imi venea sa-l strang de gat.
Discutia se intampla dupa ce tocmai mi-a lasat masina in jos de pe elevator si imi pusese si scutul...tot.
Ii zic atunci, Dle. nu se poate, trebuie sa scoate-ti ulei din motor.
Acum, faza 2, Nu am intalnit un mecanic mai tamp ca ala. In loc sa scoata frumos ulei pe la joja, imi ridica din nou masina, da scutul iar jos , si deschide iarasi surubul si lasa sa curga ulei..... la intamplare .. o cantitate de ulei, pe care doar dansul a putut-o cunatifica. Strange surul inapoi, incepe sa imi monetize scutul..... Imi pierde un surub - am scut special aftermarket pentru sasiu sport cu degajare pentru evacuarea de la Webasto... in fine. S-a scobit sa gaseasca un surub asemanator...cat de cat. Lasa masina jos, pornim motorul, dupa cateva minute il oprim - lasam sa mai treaca 3-4 min si... ghiciti : prea putin unlei in Motor - Joja indica nivel min. Imi venea sa-i dau foc.
Apoi, am platit pret de pret si... cel mai important , 4 ore si ceva, aproape 5 cred, pentru un schimb ordinar de ulei.
Ca sa nu mai zic ca doamna aia de la casierie, e o tantica acra de n-am vazut in viata mea. "Poti sa pui oricat zahar" sau sa ii zambesti frumos cat vrei caci esti tratat ca un nimeni. " Ba ca nu se poate plati cu tipul ala de card, ba ca nu are rest la banknote mari" ... felul in case iti impinge foile pe sub geamul ala ca de la casa de schimb valutar sa le semnez.. ma intreaba de buletin,, iar ma pune sa semnez - parca cumparasem o masina nici de cum un schimb obosit de ulei. Ma dezgustat enorm.
Am plecat cu un gust foarte amar, setat ca nu o sa ma mai intorc niciodata la "Super Dibas"-ul din Bucuresti.
Concluzia o trage-ti si singuri.
Am avut de venit in Roamania si mi-am zis ca daca tot sunt prin Bucuresti sa imi fac si schimbul de ulei.
Sar peste faptul ca am asteptat destul de mult pana sa imi bage masina.. desi aveam programare, cu mult timp facuta inainte, si in plus, le zisesem ca sunt doar in tranzit prin Bucuresti.
in fine, mi-am permis dupa mult timp de asteptare si vreo doua cafele, sa-l intreb pe receptionist daca pot sa ma uit la masina sa inteleg ce se intampla, si de ce dureaza asa de mult...
"Meseriasul" , un incepator, intelesesem de la el, ca venise de la un service Renault, mi-a turnat toata canistra de 5L in motorul meu de 1.9 diesel.
Noroc ca am intrat in service ca sa vad ce se intampla.
Il intreb: "Domnul... dar restul de ulei din canistra ce a-ti facut cu el?"... raspunsul "Pai l-am pus tot ca a intrat toata cantitatea!"
Bai, imi venea sa-l strang de gat.
Discutia se intampla dupa ce tocmai mi-a lasat masina in jos de pe elevator si imi pusese si scutul...tot.
Ii zic atunci, Dle. nu se poate, trebuie sa scoate-ti ulei din motor.
Acum, faza 2, Nu am intalnit un mecanic mai tamp ca ala. In loc sa scoata frumos ulei pe la joja, imi ridica din nou masina, da scutul iar jos , si deschide iarasi surubul si lasa sa curga ulei..... la intamplare .. o cantitate de ulei, pe care doar dansul a putut-o cunatifica. Strange surul inapoi, incepe sa imi monetize scutul..... Imi pierde un surub - am scut special aftermarket pentru sasiu sport cu degajare pentru evacuarea de la Webasto... in fine. S-a scobit sa gaseasca un surub asemanator...cat de cat. Lasa masina jos, pornim motorul, dupa cateva minute il oprim - lasam sa mai treaca 3-4 min si... ghiciti : prea putin unlei in Motor - Joja indica nivel min. Imi venea sa-i dau foc.
Apoi, am platit pret de pret si... cel mai important , 4 ore si ceva, aproape 5 cred, pentru un schimb ordinar de ulei.
Ca sa nu mai zic ca doamna aia de la casierie, e o tantica acra de n-am vazut in viata mea. "Poti sa pui oricat zahar" sau sa ii zambesti frumos cat vrei caci esti tratat ca un nimeni. " Ba ca nu se poate plati cu tipul ala de card, ba ca nu are rest la banknote mari" ... felul in case iti impinge foile pe sub geamul ala ca de la casa de schimb valutar sa le semnez.. ma intreaba de buletin,, iar ma pune sa semnez - parca cumparasem o masina nici de cum un schimb obosit de ulei. Ma dezgustat enorm.
Am plecat cu un gust foarte amar, setat ca nu o sa ma mai intorc niciodata la "Super Dibas"-ul din Bucuresti.
Concluzia o trage-ti si singuri.
adrian76
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2011 a20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2016
- Mesaj Privat