unmik
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2011
- Mesaj Privat
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
E destul de complicat, depinde cat esti de priceput sau cati bani vrei sa bagi...
Presupunand ca reusesti sa-l plantezi in compartimentul motor, mai ai nevoie de ECU(calculator), asta aduce cu sine o altoire/hibridizare a instalatiei electrice(aici trebuie un tehnician bengos ), evacuare (cel putin partea din fata si apoi din nou altoire pe a ta evacuare), e posibil sa trebuiasca sa schimbi si c.v. (ambreiaj+cel mai probabil si planetarele), astea asa la o privire in viteza...Omologarea la RAR e bomboana de pe coliva...
Mai bine unul identic...
Presupunand ca reusesti sa-l plantezi in compartimentul motor, mai ai nevoie de ECU(calculator), asta aduce cu sine o altoire/hibridizare a instalatiei electrice(aici trebuie un tehnician bengos ), evacuare (cel putin partea din fata si apoi din nou altoire pe a ta evacuare), e posibil sa trebuiasca sa schimbi si c.v. (ambreiaj+cel mai probabil si planetarele), astea asa la o privire in viteza...Omologarea la RAR e bomboana de pe coliva...
Mai bine unul identic...
unmik
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2011
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat