- Marius knz
- OP
- 18 mesaje
- din 27 Jun 2017
- Astra 2008 Z14XEP
- Bucuresti
Marius knz
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2017
- Mesaj Privat
Buna ziua,stimati colegi! Am o problema mi a aparut recent o mazga neagra in vasul de expasiune,nu pare a fi ulei la prima vedere cel putin asa am impresia.
Nu imi pierde ulei,nu am apa in baie de ulei nu imi fierbe apa in vas,temperatura normala ..masina se comporta normal.
La ce sa ma astept ?
Si mai am o problema mai veche am o scurgere mai jos de EGR la o garnitura din ce vad eu si priceperea mea .
Un pic de ajutor daca se poate multumesc!
Nu imi pierde ulei,nu am apa in baie de ulei nu imi fierbe apa in vas,temperatura normala ..masina se comporta normal.
La ce sa ma astept ?
Si mai am o problema mai veche am o scurgere mai jos de EGR la o garnitura din ce vad eu si priceperea mea .
Un pic de ajutor daca se poate multumesc!
- Marius knz
- OP
- 18 mesaje
- din 27 Jun 2017
- Astra 2008 Z14XEP
- Bucuresti
Marius knz
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2017
- Mesaj Privat
- IonutN
- **
- 291 mesaje
- din 19 Jul 2007
- Astra 2018 B14NET
- Bucuresti
IonutN
- Mesaje scrise: 291
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2018 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2007
- Mesaj Privat
- Marius knz
- OP
- 18 mesaje
- din 27 Jun 2017
- Astra 2008 Z14XEP
- Bucuresti
Marius knz
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2017
- Mesaj Privat
- mircea neicu
- **
- 343 mesaje
- din 07 Dec 2007
- Astra 2008 Z14XEP
- Galati
mircea neicu
- Mesaje scrise: 343
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
si la mine e prezent fenomenul de mult timp, de pe la 100 000 km
in prezent, 180 000 km, nici nu s-a agravat dar nici nu a disparut, am spalat de 2 ori peretii vasului de expansiune pentru a vedea evolutia.
cauza este cea mentionata de colegul anterior: garnitura distributie ciupita pe undeva, presiunea in instalatia de ungere mai mare ca in cea de racire, rezulta foarte putin ulei in antigel care se depune pe peretii vasului.
in prezent, 180 000 km, nici nu s-a agravat dar nici nu a disparut, am spalat de 2 ori peretii vasului de expansiune pentru a vedea evolutia.
cauza este cea mentionata de colegul anterior: garnitura distributie ciupita pe undeva, presiunea in instalatia de ungere mai mare ca in cea de racire, rezulta foarte putin ulei in antigel care se depune pe peretii vasului.
- Marius knz
- OP
- 18 mesaje
- din 27 Jun 2017
- Astra 2008 Z14XEP
- Bucuresti
Marius knz
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2017
- Mesaj Privat
- Marius knz
- OP
- 18 mesaje
- din 27 Jun 2017
- Astra 2008 Z14XEP
- Bucuresti
Marius knz
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2017
- Mesaj Privat
- mariuseek
- **
- 301 mesaje
- din 31 Jul 2015
- Corsa 2008 Z12XEP
- Galati
mariuseek
- Mesaje scrise: 301
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2008 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2015
- Mesaj Privat
Desi am Z12XEP, motoarele in anumite aspecte sunt similare.
Ceva urme de mazga asemanatoare am gasit si eu pe marginea vasul de expansiune (antigelul e curat).
Am luat o proba pe deget si am lasat-o la uscat pe o hartie. S-a uscat lasand hartia doar murdara, fara a lasa urma de ulei. In paralel am pus si o picatura de ulei ca sa pot compara.
E posibil sa fie mizerie din circuitul de racire. Eu am schimbat antigelul acum un an fara sa spal instalatia. E posibil ca antigelul proaspat sa fi antrenat ceva mizerie. Voi spala vasul in curand sa vad cat de repede se murdareste.
La EGR se pare ca ai ceva scapari de lichid de racire. Eu l-am curatat i-am schimbat si garnitura, daca tot am golit motorul de antigel. Garnitura era putin corodata intr-un punct, nu cred ca mai dura mult pana incepeam sa pierd lichid.
In rest uleiul in motor e curat, nu am simptome de garnitura chiuloasa/distributie busita.
Chiar si ulei de ar fi, pierderea trebuie sa fie infima, undeva un por cat de mic tot apare la un moment dat in garnitura de distributie.
Garnitura de chiuloasa o exclud, nu am probleme cu racirea motorului, merge in parametri si nu abuzez de el. Garnitura ciupita creeaza presiune mare in instalatia de racire, furtune tari, presiune mare in vas.
Ultima modificare făcută de mariuseek la Joi 07 Sep, 2017 8:20 pm
Ceva urme de mazga asemanatoare am gasit si eu pe marginea vasul de expansiune (antigelul e curat).
Am luat o proba pe deget si am lasat-o la uscat pe o hartie. S-a uscat lasand hartia doar murdara, fara a lasa urma de ulei. In paralel am pus si o picatura de ulei ca sa pot compara.
E posibil sa fie mizerie din circuitul de racire. Eu am schimbat antigelul acum un an fara sa spal instalatia. E posibil ca antigelul proaspat sa fi antrenat ceva mizerie. Voi spala vasul in curand sa vad cat de repede se murdareste.
La EGR se pare ca ai ceva scapari de lichid de racire. Eu l-am curatat i-am schimbat si garnitura, daca tot am golit motorul de antigel. Garnitura era putin corodata intr-un punct, nu cred ca mai dura mult pana incepeam sa pierd lichid.
In rest uleiul in motor e curat, nu am simptome de garnitura chiuloasa/distributie busita.
Chiar si ulei de ar fi, pierderea trebuie sa fie infima, undeva un por cat de mic tot apare la un moment dat in garnitura de distributie.
Garnitura de chiuloasa o exclud, nu am probleme cu racirea motorului, merge in parametri si nu abuzez de el. Garnitura ciupita creeaza presiune mare in instalatia de racire, furtune tari, presiune mare in vas.
Ultima modificare făcută de mariuseek la Joi 07 Sep, 2017 8:20 pm
- Marius knz
- OP
- 18 mesaje
- din 27 Jun 2017
- Astra 2008 Z14XEP
- Bucuresti
Marius knz
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2017
- Mesaj Privat
- Marius knz
- OP
- 18 mesaje
- din 27 Jun 2017
- Astra 2008 Z14XEP
- Bucuresti
Marius knz
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2017
- Mesaj Privat
- Marius knz
- OP
- 18 mesaje
- din 27 Jun 2017
- Astra 2008 Z14XEP
- Bucuresti
Marius knz
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2017
- Mesaj Privat
mariuseek a scris:Desi am Z12XEP, motoarele in anumite aspecte sunt similare.
Ceva urme de mazga asemanatoare am gasit si eu pe marginea vasul de expansiune (antigelul e curat).
Am luat o proba pe deget si am lasat-o la uscat pe o hartie. S-a uscat lasand hartia doar murdara, fara a lasa urma de ulei. In paralel am pus si o picatura de ulei ca sa pot compara.
E posibil sa fie mizerie din circuitul de racire. Eu am schimbat antigelul acum un an fara sa spal instalatia. E posibil ca antigelul proaspat sa fi antrenat ceva mizerie. Voi spala vasul in curand sa vad cat de repede se murdareste.
La EGR se pare ca ai ceva scapari de lichid de racire. Eu l-am curatat i-am schimbat si garnitura, daca tot am golit motorul de antigel. Garnitura era putin corodata intr-un punct, nu cred ca mai dura mult pana incepeam sa pierd lichid.
In rest uleiul in motor e curat, nu am simptome de garnitura chiuloasa/distributie busita.
Chiar si ulei de ar fi, pierderea trebuie sa fie infima, undeva un por cat de mic tot apare la un moment dat in garnitura de distributie.
Garnitura de chiuloasa o exclud, nu am probleme cu racirea motorului, merge in parametri si nu abuzez de el. Garnitura ciupita creeaza presiune mare in instalatia de racire, furtune tari, presiune mare in vas.
o rugaminte garnitura de la egr unde imi pierde mie atingel se numeste garnitura ventil agr?
Ceva urme de mazga asemanatoare am gasit si eu pe marginea vasul de expansiune (antigelul e curat).
Am luat o proba pe deget si am lasat-o la uscat pe o hartie. S-a uscat lasand hartia doar murdara, fara a lasa urma de ulei. In paralel am pus si o picatura de ulei ca sa pot compara.
E posibil sa fie mizerie din circuitul de racire. Eu am schimbat antigelul acum un an fara sa spal instalatia. E posibil ca antigelul proaspat sa fi antrenat ceva mizerie. Voi spala vasul in curand sa vad cat de repede se murdareste.
La EGR se pare ca ai ceva scapari de lichid de racire. Eu l-am curatat i-am schimbat si garnitura, daca tot am golit motorul de antigel. Garnitura era putin corodata intr-un punct, nu cred ca mai dura mult pana incepeam sa pierd lichid.
In rest uleiul in motor e curat, nu am simptome de garnitura chiuloasa/distributie busita.
Chiar si ulei de ar fi, pierderea trebuie sa fie infima, undeva un por cat de mic tot apare la un moment dat in garnitura de distributie.
Garnitura de chiuloasa o exclud, nu am probleme cu racirea motorului, merge in parametri si nu abuzez de el. Garnitura ciupita creeaza presiune mare in instalatia de racire, furtune tari, presiune mare in vas.
- mariuseek
- **
- 301 mesaje
- din 31 Jul 2015
- Corsa 2008 Z12XEP
- Galati
mariuseek
- Mesaje scrise: 301
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2008 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2015
- Mesaj Privat
- Marius knz
- OP
- 18 mesaje
- din 27 Jun 2017
- Astra 2008 Z14XEP
- Bucuresti
Marius knz
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2017
- Mesaj Privat
- Marius knz
- OP
- 18 mesaje
- din 27 Jun 2017
- Astra 2008 Z14XEP
- Bucuresti
Marius knz
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2017
- Mesaj Privat
- ionut.olaru
- *
- 6 mesaje
- din 24 Apr 2015
- Astra 2004 Z17DTH
- Sibiu
ionut.olaru
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2015
- Mesaj Privat
Salut. Am si eu o intrebare,.La motorul z17dth este posibil ca din cauza aerului conditionat sa apara mazga/negreala in vasul de expansiune? Cand am observat mazga am curatat vasul si schimbat antigelul si am urmarit evolutia. Am mers o perioada si totul a fost ok(fara AC), iar dupa ce am folosit aerul conditionat la un drum mai lung am observat ca a reaparut mazga..In rest masina se comporta normal. Multumesc
- Marius knz
- OP
- 18 mesaje
- din 27 Jun 2017
- Astra 2008 Z14XEP
- Bucuresti
Marius knz
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2017
- Mesaj Privat
@ionut.olaru Da e foarte posibil,eu acum 4 luni am schimbat pompa de apa +garnitura distributie si nu mi sa spalat instalatia de racire si dupa ceva timp mi-a aparut ulei vechi din instalatie in vasul de expasiune..am "spalat " instalatie cu solutie speciala la EDS service si acum e bine..poate sa mai apara pana se curata de tot peste cateva luni...te sfatuiesc si pe tine sa faci la fel.