- Petronel Hrubaru
- **
- 250 mesaje
- din 08 Mai 2013
- Vectra 2003 Y20DTH
- Vrancea
Petronel Hrubaru
- Mesaje scrise: 250
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2013
- Mesaj Privat
- Petronel Hrubaru
- **
- 250 mesaje
- din 08 Mai 2013
- Vectra 2003 Y20DTH
- Vrancea
Petronel Hrubaru
- Mesaje scrise: 250
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2013
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,464 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,464
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Petronel Hrubaru
- **
- 250 mesaje
- din 08 Mai 2013
- Vectra 2003 Y20DTH
- Vrancea
Petronel Hrubaru
- Mesaje scrise: 250
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2013
- Mesaj Privat
eu1
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2016
- Mesaj Privat
eu1
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2016
- Mesaj Privat
eu1
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2016
- Mesaj Privat
scorpio18 a scris:nu uskt ai zis bine, au bulit-o, m-am dus cu pompa stricata si am plecat cu chiuloasa stricata (nu ca mi-ar fi reparat-o ei, ci daor au dat-o jos si remontat-o). Mi-au scapat mazga de pe admisie cand au montat pompa inapoi, (caci nu care cumva sa curete si ei motorul cat a stat acolo 2 saptamani) si mazga aia a cazut pe scaunul a 2 supape care au fost sparte de piston.
Laso mai usor cu reclama ca nui chiar asa cum zici chiar in vara anului trecut adica 2015 mia venit un client care a fost cu masina la detectat la nea Claudiu si pt. filtru de particole ia cerut 450e si trebuia masina oprita o saptamana.. eu iam facut anulare la 250e in jumatate de zi, in fine asa e cand se ajunge omu.
- georgevictor
- *
- 5 mesaje
- din 09 Feb 2016
- Astra 2002
- Vrancea
georgevictor
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2016
- Mesaj Privat
- vyo81_speed
- **
- 275 mesaje
- din 16 Feb 2007
- Vectra 1992 C20NE
- Vrancea
vyo81_speed
- Mesaje scrise: 275
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 1992 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2007
- Mesaj Privat
- MariusIonut
- *
- 1 mesaje
- din 12 Nov 2016
- Astra 2003 Y17DT
- Bucuresti
MariusIonut
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2016
- Mesaj Privat
Am ajuns citind de pe acest forum la Claudiu din Golesti cu un Opel Astra Diesel, din pacate masina mea nu a fost reparata , mi-a fost stricata , mi-a luat 1000 Ron si masina a ramas cu acelasi defect. Precizez ca in acel atelier era foarte murdar si nici urma de aparatura pentru pompe sau injectoare, nu inteleg cine ar putea fi multumit de acest mecanic si de serviciile sale.
Nu recomand.
Nu recomand.
flash30
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2007
- Mesaj Privat
Service Opel Focsani...
Mmm... ma abtin sa zic de bine... dar nu pot sa dau cu noroi in nevinovati.
Pe scurt: am mers initial la un service (nu dealer) din localitatea de domiciliu (nu Focsani) pt. probleme cu claxonul - la apasarea butonului de pe volan nu claxoneaza; s-a facut o scurta verificare (nu diagnosticare) si s-a concluzionat ca sigurantele sunt bune si ca ajunge curent la mufa claxonului (deci claxonul e defect si trebuie schimbat); am ajuns la service Sima pt. schimbare claxon; la completarea formularului (comenzii) sunt intrebat daca doresc doar schimbare sau doresc si diagnosticare iar eu intreb cu ce difera daca o fac sau nu... (am adaugat cele 3 fraze cu despre verificarea initiala); raspunsul inginerului: ”daca dvs spuneti ca e claxonul defect trecem doar schimbare claxon”; s-a schimbat claxonul dar tot nu se auzea nimic; specialistul ma trimite la inginer pentru solutionarea problemei (dupa atitudinea lui am interpretat ca inginerul mai are nevoie de experienta iar mesterica nu-l inghite); mai invarte ceva mesterica pe la panoul de sigurante si claxonul functioneaza; il intreb ce hiba a avut iar raspunsul imi aminteste de Romania: ”nu pot sa spun, secret profesional, ati vazut ca nu am avut nimic in mana de schimbat, de scos si de pus”; mai insist de vreo doua ori dar nimic; platesc factura (claxon + manopera) si inainte de plecare ma duc sa dau noroc cu inginerul si cu specialistul; il rog frumos pe specialist sa-mi spuna hiba si finalmente imi dezvaluie o problema de contacte ale Astrelor fabricate in Polonia - deci a fost de la releul claxonului; ”veti mai avea probleme!” ma avertizeaza specialistul. Intr-adevar, la intoarcerea acasa, pe ultimii 15 km am vrut sa atentionez concetatenii despre un radar de pe traseu si surpriza... nu mergea faza lunga!
Mai adaug urmatoarele: am constatat ca specialistul are experienta dar e parsiv (si cu inginerul si cu clientii); dupa ce am facut pe postasul trimis de la specialist la inginer (ca sa se gaseasca solutia) inginerul... nu a avut reactie; casiera era preocupata mai mult de probleme personale (vai... a uitat sa sune pe nu-stiu-cine... discuta ea cu o voce feminina de langa ea in timp ce eu asteptam sa ies din spatiul acela insipid si ingrat... ea incercand in acelasi timp sa nimereasca tastele pt. finalizarea comenzii si listarea facturii simultan cu multiplele apasari pe ecranul telefonului ca sa-si poata apela cunostinta); comportamentul specialistului a fost strigator la cer dupa ce i-am povestit constatarea de la celalalt service si despre faptul ca nu am avut incredere sa intervina alt service decat un dealer... mai ales ca sunt client vechi (din cuvinte m-a facut sa par fraier). Dupa atitudinea personalului din acea zi..., daca eram patron ii concediam pe toti cu care am luat contact.
In concluzie: avand in vedere ca un client nu este cunoscator de imprimante/ masini/ calculatoare/ frigidere/ etc atunci cand face o vizita la un service (vizita precedata sau nu de alta vizita la un alt service de acelasi profil), tot ce trebuia sa faca acel service era sa-mi asculte povestea, sa ma consilieze ca trebuie totusi si o diagnoza care ma costa in plus ? (sau nu ma costa: nu mi-au spus chiar daca am intrebat) si care consta in verificarea sigurantelor, a releului si a claxonului (adica in jur de 10 minute) iar daca mai este necesar schimbarea claxonului solicitata de mine sau eventual schimbarea claxonului la cererea mea chiar daca este functional (din varii motive: timp indelungat de functionare, uzura/rugina datorate inclusiv factorilor externi - apa si alte substante acide de pe carosabilul umed iarna si nu numai) pentru ca ”service-ul nostru nu poate certifica faptul ca o constatare a unui alt service auto este corecta”.
Deci, domnule client, (chiar daca in prealabil ai studiat despre ”probleme la claxon astra g”) apuca-te de studiat despre releele din panoul de sigurante: daca exista vreo diferenta intre releele R1 la R6, daca sunt interschimbabile, de unde le poti cumpara, ce trebuie sa stii cand le cumperi sau cand faci comanda de ele etc. pt. ca peste tot sunt mesteri sapca pe care nu ai cum sa-i ratezi chiar daca te feresti de ei. Din pacate exista cazuri in care te duci la dentist cu durere de masea in stanga sus iar el iti scoate ultima masea (evident din stanga sus) care prezinta o carie de suprafata in loc sa ti-o scoata pe penultima care are o plomba sub care e dezastru (numai ca pe dentisti nu-i prea poti numi mesteri sapca).
Mmm... ma abtin sa zic de bine... dar nu pot sa dau cu noroi in nevinovati.
Pe scurt: am mers initial la un service (nu dealer) din localitatea de domiciliu (nu Focsani) pt. probleme cu claxonul - la apasarea butonului de pe volan nu claxoneaza; s-a facut o scurta verificare (nu diagnosticare) si s-a concluzionat ca sigurantele sunt bune si ca ajunge curent la mufa claxonului (deci claxonul e defect si trebuie schimbat); am ajuns la service Sima pt. schimbare claxon; la completarea formularului (comenzii) sunt intrebat daca doresc doar schimbare sau doresc si diagnosticare iar eu intreb cu ce difera daca o fac sau nu... (am adaugat cele 3 fraze cu despre verificarea initiala); raspunsul inginerului: ”daca dvs spuneti ca e claxonul defect trecem doar schimbare claxon”; s-a schimbat claxonul dar tot nu se auzea nimic; specialistul ma trimite la inginer pentru solutionarea problemei (dupa atitudinea lui am interpretat ca inginerul mai are nevoie de experienta iar mesterica nu-l inghite); mai invarte ceva mesterica pe la panoul de sigurante si claxonul functioneaza; il intreb ce hiba a avut iar raspunsul imi aminteste de Romania: ”nu pot sa spun, secret profesional, ati vazut ca nu am avut nimic in mana de schimbat, de scos si de pus”; mai insist de vreo doua ori dar nimic; platesc factura (claxon + manopera) si inainte de plecare ma duc sa dau noroc cu inginerul si cu specialistul; il rog frumos pe specialist sa-mi spuna hiba si finalmente imi dezvaluie o problema de contacte ale Astrelor fabricate in Polonia - deci a fost de la releul claxonului; ”veti mai avea probleme!” ma avertizeaza specialistul. Intr-adevar, la intoarcerea acasa, pe ultimii 15 km am vrut sa atentionez concetatenii despre un radar de pe traseu si surpriza... nu mergea faza lunga!
Mai adaug urmatoarele: am constatat ca specialistul are experienta dar e parsiv (si cu inginerul si cu clientii); dupa ce am facut pe postasul trimis de la specialist la inginer (ca sa se gaseasca solutia) inginerul... nu a avut reactie; casiera era preocupata mai mult de probleme personale (vai... a uitat sa sune pe nu-stiu-cine... discuta ea cu o voce feminina de langa ea in timp ce eu asteptam sa ies din spatiul acela insipid si ingrat... ea incercand in acelasi timp sa nimereasca tastele pt. finalizarea comenzii si listarea facturii simultan cu multiplele apasari pe ecranul telefonului ca sa-si poata apela cunostinta); comportamentul specialistului a fost strigator la cer dupa ce i-am povestit constatarea de la celalalt service si despre faptul ca nu am avut incredere sa intervina alt service decat un dealer... mai ales ca sunt client vechi (din cuvinte m-a facut sa par fraier). Dupa atitudinea personalului din acea zi..., daca eram patron ii concediam pe toti cu care am luat contact.
In concluzie: avand in vedere ca un client nu este cunoscator de imprimante/ masini/ calculatoare/ frigidere/ etc atunci cand face o vizita la un service (vizita precedata sau nu de alta vizita la un alt service de acelasi profil), tot ce trebuia sa faca acel service era sa-mi asculte povestea, sa ma consilieze ca trebuie totusi si o diagnoza care ma costa in plus ? (sau nu ma costa: nu mi-au spus chiar daca am intrebat) si care consta in verificarea sigurantelor, a releului si a claxonului (adica in jur de 10 minute) iar daca mai este necesar schimbarea claxonului solicitata de mine sau eventual schimbarea claxonului la cererea mea chiar daca este functional (din varii motive: timp indelungat de functionare, uzura/rugina datorate inclusiv factorilor externi - apa si alte substante acide de pe carosabilul umed iarna si nu numai) pentru ca ”service-ul nostru nu poate certifica faptul ca o constatare a unui alt service auto este corecta”.
Deci, domnule client, (chiar daca in prealabil ai studiat despre ”probleme la claxon astra g”) apuca-te de studiat despre releele din panoul de sigurante: daca exista vreo diferenta intre releele R1 la R6, daca sunt interschimbabile, de unde le poti cumpara, ce trebuie sa stii cand le cumperi sau cand faci comanda de ele etc. pt. ca peste tot sunt mesteri sapca pe care nu ai cum sa-i ratezi chiar daca te feresti de ei. Din pacate exista cazuri in care te duci la dentist cu durere de masea in stanga sus iar el iti scoate ultima masea (evident din stanga sus) care prezinta o carie de suprafata in loc sa ti-o scoata pe penultima care are o plomba sub care e dezastru (numai ca pe dentisti nu-i prea poti numi mesteri sapca).
mihail75
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2011
- Mesaj Privat
am o Astra H si in urmatoarea perioada voi fi in Focsani cu treburi. Cit sunt acolo va cam trebui sa ii fac revizia periodica (la 15000 km) si citind acest post nu prea m-am lamurit unde merita sa ma duc sa o fac. Stiu ca e o treaba banala, insa as vrea sa merg intr-un loc profesionist, nu la nenea Gica in curte! Sugestii? Multam!
mihail75
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2011
- Mesaj Privat
- IFlorea937
- *
- 1 mesaje
- din 26 Nov 2017
IFlorea937
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2017
- Mesaj Privat
salut. pãrerile sunt împãrțite din pacate....am masina la Claudiu din golești de 16zile....pana acum sa uitat la ea doar cand ieșea prin curte la plimbare....l.am sunat azi si mia zis ca nu are timp...ca sa.r putea sã nu fie de la pompa...ce sa zic ..
.
Mentionez ca inainte sa ma duc m.am programat iar cand ma vãzut în curte cu masina pe platforma mia zis ca nu are timp
ca are multe de fãcut și dacã numi convine sa iau masina sa o duc in alta parte...Marti 28.11.2017 ma duc sa iau masina...tot cu platforma si sa o duc la Galati...pana acum cheltuieli 600lei si cat o mai cere el ca a venit acolo un electrician sa vada ceva pe la fire....o zi buna sa aveti.Va tin la curent.masina e un Nissan Terrano 2 din 2003 cu motor 3000diesel
.
Mentionez ca inainte sa ma duc m.am programat iar cand ma vãzut în curte cu masina pe platforma mia zis ca nu are timp
ca are multe de fãcut și dacã numi convine sa iau masina sa o duc in alta parte...Marti 28.11.2017 ma duc sa iau masina...tot cu platforma si sa o duc la Galati...pana acum cheltuieli 600lei si cat o mai cere el ca a venit acolo un electrician sa vada ceva pe la fire....o zi buna sa aveti.Va tin la curent.masina e un Nissan Terrano 2 din 2003 cu motor 3000diesel
narcis10
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Italia
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2016
- Mesaj Privat