axabrt
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat
Actuala masina, astra H 1.4 benzina cumparata de noua in leasing. face anul acesta 12 ani. si 120.000 km.
dupa atata amar de vreme de folosinta cred ca i-a cam venit vremea.
Plusuri
- mecanica simpla, piese ieftine pe partea de directie, este un chilipir. in toti anii astia am schimbat 2 bielete de directie si 2 antirului
- tabla este inca impecabila,
- interiorul se prezinta rezonabil inca
- prezinta urme de folosinta normala, la kilometrii astia si rulata numai in oras (ploiesti) va avea nevoie in curand de amortizoare, placute frana, toate bieletele toba intermediara noua, 2 seturi de cauciucuri (vara/ iarna si un set de jante) chederele dintre usi s-au rupt.
Am incercat sa iau niste jante de pe olx,la Brasov m-am dus sa le vad intr o sambata. Respectivul care le vindea m-a lasat o ORA sa ma uit la ele, le-am intors eu pe toate partile. Zic: sunt OK, le iau. Dau 1000 Ron si plec.
Peste cateva saptamani cand le-am montat, baiatu de la vulcanizare ia o janta in mana si il vad ca se schimba la fata. Zice. Asta e sudata. Io. Aha!
Minusuri
- lantul de distributie face ca la diesel.
- motorul a inceput sa consume ulei. cam 2 litri intre schimburi
- farurile s-au matuit f urat ( sunt galbene)
- motorasul de la climatronic a ramas blocat pe rece. Iarna nu mai baga caldura deloc
- intr o vreme ploua in masina, se dezlipisera difuzoarele din usile din fata si intra apa pe acolo. Le-am lipit in service cu silicon de parbrize si gata.
-lipsa ESP. Venind de pe o alta masina cu ESP. acum 8 ani am intrat tare intr-o curba si m-am rasucit pe drum, intrand cu puntea spate intr-un cap de pod. Am reusit sa plec de acolo pe rotile ei, insa a trebuit sa pun alta punte. Traiasca CASCO
- Lipsa treapta a 6-a. Desi initial masina fusese cumparata pentru oras, in ultimii anii astia fac putina naveta (5 km) pe un drum national. La 100 km pe ora am 3000 de rotatii intr-a 5-a si la 120 km am 4000 de rotatii. Foarte deranjant sunetul motorului. O fi de la toba sparta ? Nu cred.
Acestea fiind zise este momentul pentru o schimbare.
Masina o voi cumpara in primavara 2018 . dar am zis sa fac topicul d-acum sa fie facut, nu stiu cati dintre voi o sa raspundeti, asa ca sa fie mai din timp.
Buget maxim 17.000 , Neaparat benzina. motor minim 1.4
NEaparat clasa compacta. ( e mai ok pentru oras). As avea bani sa trec la ceva mai mare dar nu ma vad conducand zilnic asa ceva..,la firma avem Passat-uri din astea noi si l-am condus ocazional. Pur si simplu nu e ce imi trebuie mie.,,,
Va fi un avans de 7000, restul in leasing. Fiindca masina o voi tine tot ~10 ani eu zic ca e bine sa fie noua.
Din pacate am observat ca dupa 4 ani ma plictisesc de masina, asa ca oricat de fiabila ar fi tot nu prea conteaza.
Dar nu intodeauna ne permitem sa schimbam masina asa ca posibil sa o tin mai mult de 4 ani.
Dintre masinile enumerate voi incerca sa trec ce mi-a placut la fiecare
Dintre Astra K 1.4t 150 CP . manuala
EXTERIOR
- plusuri . imi place, mai putin usita de la benzina care mi se pare supradimensionata.
- minusuri - garda la sol si calitatea vopselei. jantele mi se par fragile
interior
- plusuri : scaune parca mai bune ca la H
- minusuri . cotiera e cam ciudata. plastic lucios
PARTE MECANICA
- plusuri : motorul un mare plus, cu un mic semn de intrebare asupra fiabilitatii
- minusuri. cutia de viteze manuala, cam sensibila dupa gusturile mele. Aia de pe H e mai strong. a rezistat cu succes la multe abuzuri. Parca amortizoarele sunt cam sensibile si ele. Puntea spate inca nu este indenpendenta si are solutia aia mai putin fericita.
Lipsa sistem de avertizare la coliziune in standard ?
Per total K mi-a lasat o impresie de masina mai fragila decat H.
Opel nu este un nume comparativ cu Toyota si faptul ca a fost cumparat de Peugeot nu mi se pare o treaba minunata.
Poate gresesc, va rog sa ma corectati...urmatoarea....
Auris 1.6 132 CP manuala, Safety Sense
EXTERIOR
- plusuri . imi place, mai putin spatele care pare supradimensionat usa de la portbagaj, e prea multa tabla ...
- minusuri - calitatea vopselei. j, garda la sol
interior
- plusuri : scaune mai bune ca la H
- minusuri . multe imbinari intre plastice la bord. ma astept la un concert de greieri acolo
- amplasare maneta tempomat intr-o pozitie curioasa sub volan la ora 5. Exact in genunchiul meu.
PARTE MECANICA
- plusuri : motorul de generatie veche aspirat. Probabil f fiabil, dar se mai merita in ziua de azi sa iei un motor doar fiindca e fiabil ?
Placerea de a conduce cred ca e mai importanta si aici Opelul castiga detasat.
suspensie independenta spate, Toyota Safety Sense in standard
- minusuri. habar nu am. probabil devalorizare mai mare decat OPEL.
Per total Toyota Auris pare mai inchegata decat Astra k.
Alte masini . Parerile sunt absolut personale....
- Ford Focus, interior discutabil inclusiv varianta Titanium. O fi masina buna in rest, dar soferul sta in interior.... Nu mi-au placut scaunele cum erau construite cu sezutul imparit in 3 bucati de stofa cusute impreuna in bucati egale oarecum,.,, precum si faptul ca e ...Ford. La fiabilitate cred ca e sub Opel si mult sub Toyota..
Motorul de 1.5 cica consuma mai mult decat fostul 1.6. Normele astea de poluare., deh. Totusi discuounturile mari aplicate de dealer o fac o posibila candidata.
- Suzuki Vitara, e ok, dar per total este o masina low cost. un fel de duster. nu imi place solutia de protectie a diferentialului spate cu cosuletul ala metalic. si nici puntea spate clasica. , scaune cu sezut mic. lipsa cotiera in standard, multe solutii low cost.
- renaut megane. Nu imi plac farurile prelinse pe spoiler. In zona aia spoilerele se lovesc mereu in parcare.... nu imi place tableta aia din bord. i. nu imi plac extensiile stopurilor din spate (dunga aia rosie care se duce spre sigla centrala) .
- Skoda Octavia. faceliftul este cumplit.- alti idioti. nu mi place de nici o culoare. -E si cam scumpa. (20000) . Poate fi o optiune doar ca SH adusa din Germania si versiunea pre facelift cu motor 1.4 TSI. Am auzit de ceva probleme la motoarele 1.4 TSI, asa e ?
- Golf nu imi place ce au facut astia la facelift .. este supraevaluat si f scump. (peste 22000) ! multe probleme dupa cativa ani.
- Mazda3 nu trebuie luata in considerare. este prea exotica si prea inghesuita in spate. nici motoarele nu ma dau pe spate. partea din spate mi se pare discutabila. tabla si vopseaua sunt discutabile.
- Logan. Desi imi place exterior si chiar si interior (la banii aia ce poti sa zici) lipsa unui MOTOR pe benzina este f grava. Fiindca in acest moment nu au decat motoare penibile pe benzina,. eu nu pot cumpara Dacia. Probabil nu sunt singurul.
- Honda civic. Aia din vechea generatie hatchback nu imi plac locurile din spate relativ inexistente. Aia sendan nu imi place ca nu e hatckback, dar ma rog...
Pacat sedanul ar fi fost destul de aproape de luat in seama, dar fiind fabricat in turcia si iesind din productie s-a dus. Multitudinea de botoane si ecrane din interior era un pic obositaore. Iar Civic nou lansat e scump (22000) !
Imi plac nespus BMW seria 3 sau C class. Dar astea intra numai la second hand...mi-e frica sa iau asa ceva la 17000 de euro. Un SH ok dintre astea premium e mai scump, plus ca eu nu dispun de 17000 cash Si nu am bani sa intretin cum scrie la carte o asa masina, care va avea peste 150.000 km in momentul cumpararii. deci ramane noua.
dupa atata amar de vreme de folosinta cred ca i-a cam venit vremea.
Plusuri
- mecanica simpla, piese ieftine pe partea de directie, este un chilipir. in toti anii astia am schimbat 2 bielete de directie si 2 antirului
- tabla este inca impecabila,
- interiorul se prezinta rezonabil inca
- prezinta urme de folosinta normala, la kilometrii astia si rulata numai in oras (ploiesti) va avea nevoie in curand de amortizoare, placute frana, toate bieletele toba intermediara noua, 2 seturi de cauciucuri (vara/ iarna si un set de jante) chederele dintre usi s-au rupt.
Am incercat sa iau niste jante de pe olx,la Brasov m-am dus sa le vad intr o sambata. Respectivul care le vindea m-a lasat o ORA sa ma uit la ele, le-am intors eu pe toate partile. Zic: sunt OK, le iau. Dau 1000 Ron si plec.
Peste cateva saptamani cand le-am montat, baiatu de la vulcanizare ia o janta in mana si il vad ca se schimba la fata. Zice. Asta e sudata. Io. Aha!
Minusuri
- lantul de distributie face ca la diesel.
- motorul a inceput sa consume ulei. cam 2 litri intre schimburi
- farurile s-au matuit f urat ( sunt galbene)
- motorasul de la climatronic a ramas blocat pe rece. Iarna nu mai baga caldura deloc
- intr o vreme ploua in masina, se dezlipisera difuzoarele din usile din fata si intra apa pe acolo. Le-am lipit in service cu silicon de parbrize si gata.
-lipsa ESP. Venind de pe o alta masina cu ESP. acum 8 ani am intrat tare intr-o curba si m-am rasucit pe drum, intrand cu puntea spate intr-un cap de pod. Am reusit sa plec de acolo pe rotile ei, insa a trebuit sa pun alta punte. Traiasca CASCO
- Lipsa treapta a 6-a. Desi initial masina fusese cumparata pentru oras, in ultimii anii astia fac putina naveta (5 km) pe un drum national. La 100 km pe ora am 3000 de rotatii intr-a 5-a si la 120 km am 4000 de rotatii. Foarte deranjant sunetul motorului. O fi de la toba sparta ? Nu cred.
Acestea fiind zise este momentul pentru o schimbare.
Masina o voi cumpara in primavara 2018 . dar am zis sa fac topicul d-acum sa fie facut, nu stiu cati dintre voi o sa raspundeti, asa ca sa fie mai din timp.
Buget maxim 17.000 , Neaparat benzina. motor minim 1.4
NEaparat clasa compacta. ( e mai ok pentru oras). As avea bani sa trec la ceva mai mare dar nu ma vad conducand zilnic asa ceva..,la firma avem Passat-uri din astea noi si l-am condus ocazional. Pur si simplu nu e ce imi trebuie mie.,,,
Va fi un avans de 7000, restul in leasing. Fiindca masina o voi tine tot ~10 ani eu zic ca e bine sa fie noua.
Din pacate am observat ca dupa 4 ani ma plictisesc de masina, asa ca oricat de fiabila ar fi tot nu prea conteaza.
Dar nu intodeauna ne permitem sa schimbam masina asa ca posibil sa o tin mai mult de 4 ani.
Dintre masinile enumerate voi incerca sa trec ce mi-a placut la fiecare
Dintre Astra K 1.4t 150 CP . manuala
EXTERIOR
- plusuri . imi place, mai putin usita de la benzina care mi se pare supradimensionata.
- minusuri - garda la sol si calitatea vopselei. jantele mi se par fragile
interior
- plusuri : scaune parca mai bune ca la H
- minusuri . cotiera e cam ciudata. plastic lucios
PARTE MECANICA
- plusuri : motorul un mare plus, cu un mic semn de intrebare asupra fiabilitatii
- minusuri. cutia de viteze manuala, cam sensibila dupa gusturile mele. Aia de pe H e mai strong. a rezistat cu succes la multe abuzuri. Parca amortizoarele sunt cam sensibile si ele. Puntea spate inca nu este indenpendenta si are solutia aia mai putin fericita.
Lipsa sistem de avertizare la coliziune in standard ?
Per total K mi-a lasat o impresie de masina mai fragila decat H.
Opel nu este un nume comparativ cu Toyota si faptul ca a fost cumparat de Peugeot nu mi se pare o treaba minunata.
Poate gresesc, va rog sa ma corectati...urmatoarea....
Auris 1.6 132 CP manuala, Safety Sense
EXTERIOR
- plusuri . imi place, mai putin spatele care pare supradimensionat usa de la portbagaj, e prea multa tabla ...
- minusuri - calitatea vopselei. j, garda la sol
interior
- plusuri : scaune mai bune ca la H
- minusuri . multe imbinari intre plastice la bord. ma astept la un concert de greieri acolo
- amplasare maneta tempomat intr-o pozitie curioasa sub volan la ora 5. Exact in genunchiul meu.
PARTE MECANICA
- plusuri : motorul de generatie veche aspirat. Probabil f fiabil, dar se mai merita in ziua de azi sa iei un motor doar fiindca e fiabil ?
Placerea de a conduce cred ca e mai importanta si aici Opelul castiga detasat.
suspensie independenta spate, Toyota Safety Sense in standard
- minusuri. habar nu am. probabil devalorizare mai mare decat OPEL.
Per total Toyota Auris pare mai inchegata decat Astra k.
Alte masini . Parerile sunt absolut personale....
- Ford Focus, interior discutabil inclusiv varianta Titanium. O fi masina buna in rest, dar soferul sta in interior.... Nu mi-au placut scaunele cum erau construite cu sezutul imparit in 3 bucati de stofa cusute impreuna in bucati egale oarecum,.,, precum si faptul ca e ...Ford. La fiabilitate cred ca e sub Opel si mult sub Toyota..
Motorul de 1.5 cica consuma mai mult decat fostul 1.6. Normele astea de poluare., deh. Totusi discuounturile mari aplicate de dealer o fac o posibila candidata.
- Suzuki Vitara, e ok, dar per total este o masina low cost. un fel de duster. nu imi place solutia de protectie a diferentialului spate cu cosuletul ala metalic. si nici puntea spate clasica. , scaune cu sezut mic. lipsa cotiera in standard, multe solutii low cost.
- renaut megane. Nu imi plac farurile prelinse pe spoiler. In zona aia spoilerele se lovesc mereu in parcare.... nu imi place tableta aia din bord. i. nu imi plac extensiile stopurilor din spate (dunga aia rosie care se duce spre sigla centrala) .
- Skoda Octavia. faceliftul este cumplit.- alti idioti. nu mi place de nici o culoare. -E si cam scumpa. (20000) . Poate fi o optiune doar ca SH adusa din Germania si versiunea pre facelift cu motor 1.4 TSI. Am auzit de ceva probleme la motoarele 1.4 TSI, asa e ?
- Golf nu imi place ce au facut astia la facelift .. este supraevaluat si f scump. (peste 22000) ! multe probleme dupa cativa ani.
- Mazda3 nu trebuie luata in considerare. este prea exotica si prea inghesuita in spate. nici motoarele nu ma dau pe spate. partea din spate mi se pare discutabila. tabla si vopseaua sunt discutabile.
- Logan. Desi imi place exterior si chiar si interior (la banii aia ce poti sa zici) lipsa unui MOTOR pe benzina este f grava. Fiindca in acest moment nu au decat motoare penibile pe benzina,. eu nu pot cumpara Dacia. Probabil nu sunt singurul.
- Honda civic. Aia din vechea generatie hatchback nu imi plac locurile din spate relativ inexistente. Aia sendan nu imi place ca nu e hatckback, dar ma rog...
Pacat sedanul ar fi fost destul de aproape de luat in seama, dar fiind fabricat in turcia si iesind din productie s-a dus. Multitudinea de botoane si ecrane din interior era un pic obositaore. Iar Civic nou lansat e scump (22000) !
Imi plac nespus BMW seria 3 sau C class. Dar astea intra numai la second hand...mi-e frica sa iau asa ceva la 17000 de euro. Un SH ok dintre astea premium e mai scump, plus ca eu nu dispun de 17000 cash Si nu am bani sa intretin cum scrie la carte o asa masina, care va avea peste 150.000 km in momentul cumpararii. deci ramane noua.
- stolniceanulucian
- **
- 286 mesaje
- din 05 Dec 2010
- Astra 2009 Z14XEP
- Sibiu
stolniceanulucian
- Mesaje scrise: 286
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2009 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2010
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Astra K turbo 1.4 are acelasi motor cum ai avut pe H dar are VVT si turbina, distributia identica deci cat crezi ca va tine...
Modelul K mi se pare mic fata de H, il vezi testezi si poate ajungi la Mokka, macar ai aer.
Alte variante ar fi Captur are tabla ok, deja pe taxi au 300,000km si motorul ok, tabla la Logan ca asta e pe taxi e jalnica.
Modelul K mi se pare mic fata de H, il vezi testezi si poate ajungi la Mokka, macar ai aer.
Alte variante ar fi Captur are tabla ok, deja pe taxi au 300,000km si motorul ok, tabla la Logan ca asta e pe taxi e jalnica.
axabrt
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
axabrt
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat
Dl dan am mai investigat 0.9 tce vs 1.2 tce
Nu a chiar motoare la fel așa cum ziceți.
0.9 are injecție indirecta iar 1,2 injecție directã.
Se pare cã 1.2 are o problema majora cu consumul de ulei.
Mai nou am citit de probleme de consum excesiv de ulei și la Toyota.
Chiar nu știu încotro s o apuc. Mai studiez.
Mai scriu p aci când îmi aduc aminte.
Nu a chiar motoare la fel așa cum ziceți.
0.9 are injecție indirecta iar 1,2 injecție directã.
Se pare cã 1.2 are o problema majora cu consumul de ulei.
Mai nou am citit de probleme de consum excesiv de ulei și la Toyota.
Chiar nu știu încotro s o apuc. Mai studiez.
Mai scriu p aci când îmi aduc aminte.
- stolniceanulucian
- **
- 286 mesaje
- din 05 Dec 2010
- Astra 2009 Z14XEP
- Sibiu
stolniceanulucian
- Mesaje scrise: 286
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2009 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2010
- Mesaj Privat
Cica s-a lansat un facelift la Renault Captur care are interiorul mult mai placut.
Motorul de baza 0.9 turbo am inteles ca e destul de ok cu consum mic in oras si decent in exterior. E cu injectie indirecta si din ce am vazut la cei care il au e mult mai fiabil decat 1.2 tce care se pare ca e cam problematic.
Cu navigatie, climatizare automata si cateva chestii personalizate prin interior ajungi undeva la 15 000 de eur.
Masina e scurta, ok pentru oras + vizibilitate buna.
In spate are 2 locuri bune (nu 3) . Portbagajul e ok, bancheta culiseaza si ii poti scoate planseul de plastic de jos si cel de sus cand ai multe bagaje.
Motorul de baza 0.9 turbo am inteles ca e destul de ok cu consum mic in oras si decent in exterior. E cu injectie indirecta si din ce am vazut la cei care il au e mult mai fiabil decat 1.2 tce care se pare ca e cam problematic.
Cu navigatie, climatizare automata si cateva chestii personalizate prin interior ajungi undeva la 15 000 de eur.
Masina e scurta, ok pentru oras + vizibilitate buna.
In spate are 2 locuri bune (nu 3) . Portbagajul e ok, bancheta culiseaza si ii poti scoate planseul de plastic de jos si cel de sus cand ai multe bagaje.
- andreeasil
- *
- 5 mesaje
- din 12 Jun 2017
- Antara 2013
- Bucuresti
andreeasil
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2013
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2017
- Mesaj Privat
- mad2max
- ***
- 793 mesaje
- din 04 Jul 2007
- Astra 2001 y17dt
- Dambovita
mad2max
- Mesaje scrise: 793
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2007
- Mesaj Privat
Ca idee, britanicii au considerat AstraK mai reusit decat Golf 7 si Seat Leon http://www.autoexpress.co.u...vs-vauxhall-astra
- stolniceanulucian
- **
- 286 mesaje
- din 05 Dec 2010
- Astra 2009 Z14XEP
- Sibiu
stolniceanulucian
- Mesaje scrise: 286
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2009 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2010
- Mesaj Privat
- george_slz
- ***
- 536 mesaje
- din 29 Jul 2006
- Astra 2007 z13dth
- Buftea
george_slz
- Mesaje scrise: 536
- Locatie: Buftea
- Masina: Astra 2007 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2006
- Mesaj Privat
- wud
- **
- 210 mesaje
- din 15 Jul 2007
- Corsa 2015 B14XEL
- Bucuresti
wud
- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2015 B14XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2007
- Mesaj Privat
Poate Nissan Pulsar 1.2 dig-t xtronic?
Are si garda la sol destul de in regula fata de alte compacte, se incadreza in buget, e spatioasa si are un design clasic, care nu se demodeaza repede.
Nu are rost cutie manuala in 2017, practic secolul 21.
http://www.youtube.com/watch?v=3v6aaH5Q2c8
In ceea ce priveste marca Opel, am niste semne de intrebare cu privire la intretinerea modelelor concepute de GM, pe viitor, in special asupra politicii de preturi.
Are si garda la sol destul de in regula fata de alte compacte, se incadreza in buget, e spatioasa si are un design clasic, care nu se demodeaza repede.
Nu are rost cutie manuala in 2017, practic secolul 21.
http://www.youtube.com/watch?v=3v6aaH5Q2c8
In ceea ce priveste marca Opel, am niste semne de intrebare cu privire la intretinerea modelelor concepute de GM, pe viitor, in special asupra politicii de preturi.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
mnxcc
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2017
- Mesaj Privat
- ovicsb
- **
- 141 mesaje
- din 05 Apr 2013
- Astra 2013 A16xer
- Sibiu
ovicsb
- Mesaje scrise: 141
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2013 A16xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2013
- Mesaj Privat
Atentie in exploatare la motoarele franceze de 0,9 L de pe Logan,Duster,Sandero,etc. sau ce mai echipeaza.Avem la serviciu 2 Logan an fab. 2013 ,km parcursi aprox. 120000-140000, iar in jurul implinirii a 100000 (culmea la depasirea garantiei de timp) sa defectat distributia la ambele.In conditiile unei exploatari normale cu intretinere la reprezentanta (garantie 3ani) , distributia (solutie cu lant) sa defectat din cauza unor materiale slabe calitativ si combinate cu unele solutii tehnice prost gandite sau proiectate.Cireasa de pe intregul tort al distractiei este ca nici macar in planul de service al respectivului motor, reprezentanta nu are o minima inspectie vizuala macar a starii intregului ansamblu la un nr de km, ce sa vorbim de recomandarea de schimbare a distributiei. Mai mult distributia a trebuit comandata la Tanger (Maroc) fiindca in conditiile inexistentei unui plan de intretinere si reparatii nu exista la nici o reprezentanta pe stoc.Pretul distributiei OEM (kit complet) este ridicat, manopera ridicata si ea datorita constructiei inghesuite a motorului la care se mai adauga un timp de asteptare destul de indelungat datorita termenelor de aprovizionare cu respectivul kit.Personal nu as alege acest motor.Nu stiu cum se comporta la cei cu taxi dar la noi la serviciu cum apare posibilitatea de program rabla dupa amortizare contabila, aceste Loganuri ocupa locurile 1 si 2 fara concurenta din partea Fordurilor din 2008 care pot fi deja candidate.