Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • Xenny

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Moldova
  • Masina: Zafira 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Buna ziua , am un opel zafira cu un motor y20dth , problema sta in felul urmator:

In mers se aprinde cheita random si de cele mai multe ori cand trec pragul de 2800 pana la 4500 un ex ar fii in depasire . Vreau sa stiu ce probleme ar cauza aparitia errorii , mentionez ca am curatat recent egr si admisia si verificat furtunase vaccum, in schimb la admisie sau slabit 3 suruburi si garnitura este cea de tabla dar am completat cu silicon rosu si merge ok. O alta problema este ca pana la 100 km/h ajunge repede , dupa 100km/h trage din ce in ce mai greu si abia ajung la 130. Am cautat mult timp pe forumuri diversi factori dar nu am gasit aceasta problema la altcineva . Orice parere ajuta , multumesc Smile
Skip ads

  • RNicoara

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2017

  • Mesaj Privat
Ai un cod de eroare? Fara un cod putem doar sa chicim ce se intampla. Incearca "testul cu agrafa" adica apasa acceleratia si frana la maxim, si du cheia pe pozitia 2.
In ar trebui sa iti bink-aie martorul si numeri de cate ori se intapla.
  • AFlorin292

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Zafira 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Si la mine e la fel, apare cheia si nu mai trage.
La mine e problema debitmetrului de aer.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
problema poate sa fie de la furtun de vacum fisurat pana la EGR blocat sau debitmetru dus sau turbina dusa si asa mai departe. fa o diagnoza si scrie aici codul de eroare si asa te putem sfatui ce sa faci in continuare...
  • DJurma

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Asa patesc si eu, de fapt asa am patit, acum se aprinde tot timpul becul ala.Am pus-o pe tester si am primit mai multe erori, inclusiv vacuum, debimetru, senzor map...la vacuum am avut doua fisuri pe furtunasele alea de cauciuc cu cot, le-am schimbat si nimic diferenta, am curatat egr, nimic, senzor map, nimic mai ramane debimetrul sa il schimb azi daca gasesc pe unde.Am tot scos pe furtanase si mufe si tot fel, cand am scos mufa de la debimetru, am bagat cheia in contact, beculetul a stat aprins, am pornit, s-a stins 1 secunde si apoi a ramas aprins cu simptomele cunoscute...
  • FFlorin575

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Același lucru pãțesc și eu ,dupã circa 10 minute de mers se aprinde cheița iar mașina nu mai trage și nu se mai tureazã peste 3300.Codul de eroare este P0089.am schimbat 3 regulatoare și un senzor pe rampa.vreo idee? Mașina este corsa D1.3cdti Z13 DTH
  • Xenny

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Moldova
  • Masina: Zafira 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Revin cu problema , n-am reusit inca sa o pun pe diagnoza , la acest motor nu functioneaza metoda agrafa din pacate.. Am descoperit insa ceva ciudat , daca is in treapta 3 si reduc viteza pt treapta 1 si cuplez in treapta 1 se stabilizeaza ciudat .. parca nu ar stii la cate rotatii este si se zgaltaie urat tare si nici nu am gasit alta persoana sa pateasca asta . Inca ceva , daca decuplez debitmetrul si dupa il cuplez inapoi e normal sa nu mai dispara martorul cheie deloc ?..
  • Xenny

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Moldova
  • Masina: Zafira 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Mister rezolvat , problema era de la filtru de motorina , pe unu din furtunele de cauciuc aveam improvizat o bucata de furtun de butelie , in timp sa crapat si sa inmuiat si se strangula si nu mai primea masina in timp util motorina , de aceea sacada cand cuplam in treapta inferioara !
  • VPalade

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2018

  • Mesaj Privat
si sa stins si cheita?
  • VPalade

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2018

  • Mesaj Privat
va salut !am si eu o zafira 2007 ,1.9,74kw si de dimineata mi sa aprins masina cu cheia .imi da urmatoarele coduri de eroare:04005A,38008 si 042A04 ma poate ajutta si pe mine cineva va rog?astept cu deosebit interes raspunsurile dvs!
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
OBD-II Trouble Code: P0400 Exhaust Gas Recirculation Flow ...
https://www.obd-codes.com/p0400... P042A Catalyst Temperature Sensor Circuit Malfunction Bank 1 ...
https://www.obd-codes.com/p042a... P0380 Glow Plug/Heater Circuit "A" Malfunction - OBD-Codes
https://www.obd-codes.com/p0380
  • Xenny

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Moldova
  • Masina: Zafira 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Cheita se aprindea numai atunci cand nu reusea sa primeasca suficienta motorina si intra ca intr-un safe mode cateva secunde
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR