- EAndrei882
- OP
- 4 mesaje
- din 18 Aug 2017
- Astra 2005
- Brasov
EAndrei882
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2017
- Mesaj Privat
Salut,
Am un Opel Astra H 1.7cdti 2005 80cp (184.000 km) iar de vreo 2 luni(poate si mai mult dar nu mi-am dat eu seama exact) se aude un sunet de frecare a paletelor de carcasa in turbina. Asta a fost explicatia unui mecanic pentru sunetul respectiv. Nu se aude tot timpul dar cand se aude este deranjant si clar este o problema.
Am stat si am citit avantaje si dezavantaje legat de reconditionarea turbinei/ cumpararea unei turbine SH si pana acum raspunsurile nu m-au convins sa aleg una din cele doua variante ci sa merg pe o turbina noua.
Intre timp m-am gandit la o remapare + egr off si tinand cont de caii putere care ii castig prin remapare, si daca tot iau o turbina noua m-am gandit sa ii fac si un upgrade la turbina de 101cp.
Intrebarile mele sunt:
1. Exista stage 2 chiptuning pentru acest motor? Daca da, se merita sau sa raman la Stage 1?
2. Se poate face un upgrade de la turbina de 80cp la una de 101cp, sa fie plug&play fara modificari aditionale?
3. Dupa remapare + egr off, se merita upgrade-ul la turbina sau sa cumpar o turbina noua 80cp.(in cazul in care raspunsul la intrebarea 2 este "da")
Pe langa raspunsurile la intrebari, sunt bine venite si sfaturile!
Am un Opel Astra H 1.7cdti 2005 80cp (184.000 km) iar de vreo 2 luni(poate si mai mult dar nu mi-am dat eu seama exact) se aude un sunet de frecare a paletelor de carcasa in turbina. Asta a fost explicatia unui mecanic pentru sunetul respectiv. Nu se aude tot timpul dar cand se aude este deranjant si clar este o problema.
Am stat si am citit avantaje si dezavantaje legat de reconditionarea turbinei/ cumpararea unei turbine SH si pana acum raspunsurile nu m-au convins sa aleg una din cele doua variante ci sa merg pe o turbina noua.
Intre timp m-am gandit la o remapare + egr off si tinand cont de caii putere care ii castig prin remapare, si daca tot iau o turbina noua m-am gandit sa ii fac si un upgrade la turbina de 101cp.
Intrebarile mele sunt:
1. Exista stage 2 chiptuning pentru acest motor? Daca da, se merita sau sa raman la Stage 1?
2. Se poate face un upgrade de la turbina de 80cp la una de 101cp, sa fie plug&play fara modificari aditionale?
3. Dupa remapare + egr off, se merita upgrade-ul la turbina sau sa cumpar o turbina noua 80cp.(in cazul in care raspunsul la intrebarea 2 este "da")
Pe langa raspunsurile la intrebari, sunt bine venite si sfaturile!
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
- EAndrei882
- OP
- 4 mesaje
- din 18 Aug 2017
- Astra 2005
- Brasov
EAndrei882
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2017
- Mesaj Privat
@horaa, stiu ca o turbina noua poate sa ajunga si la 3500 lei daca nu mai scump, insa masina nu are pic de rugina si a "suferit" diferite schimbari mai mici sau mai mari(de ex cutia de viteze nu este cea originala) in ultima perioada incat nu merita sa o vand doar pentru ca am intampinat aceasta problema la turbina.
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
- z16xep
- **
- 259 mesaje
- din 12 Jun 2012
- Astra 2006 z17dth
- Arad
z16xep
- Mesaje scrise: 259
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2006 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2012
- Mesaj Privat