adihor
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Bihor
- Masina: Antara 2014 Z22YH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2014
- Mesaj Privat
Salut
Pe considerentul ca in urma a 3000 km facuti in concediu,am avut nevoie de mai multa putere si cuplu(dupa stilul meu de condus si lipsa autostrazilor in RO+masina incarcata) studiez instalarea unui tuning box.
Am gasit variante cu una sau doua cabluri-rampa admisie combustibil si presiune turbo.
Pret de la 1000 ron la 2500 ron.CAstig de putere 230CP si cuplu 590 Nm
Aceasta abordare presupune pacalirea ECU.cu semnale de la/la rampa si turbo
Cealalta varianta ar fi remaparea prin mufa obd.
Pretul este comparabil cu prima,dar presupune modificarea permanenta a softului din ECU.
Aveti experienta cu asa ceva sau ce parere aveti ?
Pe considerentul ca in urma a 3000 km facuti in concediu,am avut nevoie de mai multa putere si cuplu(dupa stilul meu de condus si lipsa autostrazilor in RO+masina incarcata) studiez instalarea unui tuning box.
Am gasit variante cu una sau doua cabluri-rampa admisie combustibil si presiune turbo.
Pret de la 1000 ron la 2500 ron.CAstig de putere 230CP si cuplu 590 Nm
Aceasta abordare presupune pacalirea ECU.cu semnale de la/la rampa si turbo
Cealalta varianta ar fi remaparea prin mufa obd.
Pretul este comparabil cu prima,dar presupune modificarea permanenta a softului din ECU.
Aveti experienta cu asa ceva sau ce parere aveti ?
adihor
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Bihor
- Masina: Antara 2014 Z22YH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2014
- Mesaj Privat
- Giulestina
- **
- 182 mesaje
- din 28 Aug 2012
- Antara 2014 Z22
- Bucuresti
Giulestina
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014 Z22
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2012
- Mesaj Privat
Nu iti recomand absolut nici un powerbox de exterior - sigur vei avea probleme cu regenerarea DPF si intrarea ECU in limp-mode. Singurul tunner pe care il recomand este EDS Motorsport din Germania (toate Opel-urile la ei le-am tunat). Ma bate gandu sa fac si eu un chip tuning la Antara mea 2.2 184CP dar evident tot la EDS.
In primul rand cutia de viteze suporta maxim 450Nm iar stock are 400Nm, e bullshit total datele prezentate de tunneri (cica +110Nm loool). Cine da mai mult de 210CP la Antare stock de 184CP e penibil, oricum e acelasi motor ca cel de 163CP dar "tunnat" direct in fabrica, deci foarte mult nu mai poti obtine.
Uite link cu ce iti recomand - EDS. Ai doua variante, sa trimiti ECU in Germania dar va dura probabil o saptamana doua sau sa cumperi un IPF de la ei si sa-ti faci singur scrierea.
In primul rand cutia de viteze suporta maxim 450Nm iar stock are 400Nm, e bullshit total datele prezentate de tunneri (cica +110Nm loool). Cine da mai mult de 210CP la Antare stock de 184CP e penibil, oricum e acelasi motor ca cel de 163CP dar "tunnat" direct in fabrica, deci foarte mult nu mai poti obtine.
Uite link cu ce iti recomand - EDS. Ai doua variante, sa trimiti ECU in Germania dar va dura probabil o saptamana doua sau sa cumperi un IPF de la ei si sa-ti faci singur scrierea.
adihor
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Bihor
- Masina: Antara 2014 Z22YH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2014
- Mesaj Privat
Multumesc ptr lamuriri.
Banuiam ca nu e cea mai sanatoasa abordare....
Nu stiam despre AT ca nu suporta Nm prea multi in plus.
Acestea fiind spuse crezi ca am putea inchiria interfata de la ei sa programam ecu(spuneai in postul de mai sus ca te bate gandul...) ,sa nu mai asteptam 2 sau 3 saptamani?
Poate ar fi o solutie.
Sau sa mergem pana acolo?
Tu cum ai procedat pana acum?
Poate si un dpf off cu un drum?!
Banuiam ca nu e cea mai sanatoasa abordare....
Nu stiam despre AT ca nu suporta Nm prea multi in plus.
Acestea fiind spuse crezi ca am putea inchiria interfata de la ei sa programam ecu(spuneai in postul de mai sus ca te bate gandul...) ,sa nu mai asteptam 2 sau 3 saptamani?
Poate ar fi o solutie.
Sau sa mergem pana acolo?
Tu cum ai procedat pana acum?
Poate si un dpf off cu un drum?!
- Giulestina
- **
- 182 mesaje
- din 28 Aug 2012
- Antara 2014 Z22
- Bucuresti
Giulestina
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014 Z22
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2012
- Mesaj Privat
Exact asta vreau sa fac si eu, DPF off, EGR off si chip tuning.
Ar fi bine sa ne cuplam la o interfata sa facem programarea noi.
Insa eu tot caut la noi in tara un EGR si DPF off...dabia apoi vreau sa fac chip tuningul deoarece daca-l faci inainte EGR si DPF off iti poate strica ce a facut tuningul. Ei cand analizeaza harta de tuning iau in calcul si asta.
Ar fi bine sa ne cuplam la o interfata sa facem programarea noi.
Insa eu tot caut la noi in tara un EGR si DPF off...dabia apoi vreau sa fac chip tuningul deoarece daca-l faci inainte EGR si DPF off iti poate strica ce a facut tuningul. Ei cand analizeaza harta de tuning iau in calcul si asta.
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
adihor
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Bihor
- Masina: Antara 2014 Z22YH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2014
- Mesaj Privat
adihor
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Bihor
- Masina: Antara 2014 Z22YH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2014
- Mesaj Privat
adihor
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Bihor
- Masina: Antara 2014 Z22YH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2014
- Mesaj Privat
adihor
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Bihor
- Masina: Antara 2014 Z22YH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2014
- Mesaj Privat
- Giulestina
- **
- 182 mesaje
- din 28 Aug 2012
- Antara 2014 Z22
- Bucuresti
Giulestina
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014 Z22
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2012
- Mesaj Privat
Am rezolvat problema in Bucuresti. Am dezactivat DPF si soft si fizic, EGR Off si chiptuning la 210CP cu 450NM.
Masina merge fara nici o eroare, surprusul de putere se simte din plin - e altceva acum masina. Am scapat prin dezactivarea EGR si de acel tacanit care se auzea la relantiu - eu stiam dinainte ca EGR-ul genera aceasta problema de pe forumurile din UK.
Ca sa stie lumea ce sunet la motor am rezolvat va rog sa vizualizati videoclipul urmator (e o Captiva dar este exact aceeasi masina si sunet):
zgomot motor
Masina merge fara nici o eroare, surprusul de putere se simte din plin - e altceva acum masina. Am scapat prin dezactivarea EGR si de acel tacanit care se auzea la relantiu - eu stiam dinainte ca EGR-ul genera aceasta problema de pe forumurile din UK.
Ca sa stie lumea ce sunet la motor am rezolvat va rog sa vizualizati videoclipul urmator (e o Captiva dar este exact aceeasi masina si sunet):
zgomot motor
adihor
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Bihor
- Masina: Antara 2014 Z22YH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2014
- Mesaj Privat
- Giulestina
- **
- 182 mesaje
- din 28 Aug 2012
- Antara 2014 Z22
- Bucuresti
Giulestina
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014 Z22
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2012
- Mesaj Privat
adihor
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Bihor
- Masina: Antara 2014 Z22YH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2014
- Mesaj Privat
adihor
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Bihor
- Masina: Antara 2014 Z22YH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2014
- Mesaj Privat
- Giulestina
- **
- 182 mesaje
- din 28 Aug 2012
- Antara 2014 Z22
- Bucuresti
Giulestina
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014 Z22
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2012
- Mesaj Privat
- whiteangel89
- *
- 2 mesaje
- din 06 Mai 2015
- Antara 2014 A 22 DMH
- Bacau
whiteangel89
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bacau
- Masina: Antara 2014 A 22 DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2015
- Mesaj Privat
Giulestina a scris:Am rezolvat problema in Bucuresti. Am dezactivat DPF si soft si fizic, EGR Off si chiptuning la 210CP cu 450NM.
Masina merge fara nici o eroare, surprusul de putere se simte din plin - e altceva acum masina. Am scapat prin dezactivarea EGR si de acel tacanit care se auzea la relantiu - eu stiam dinainte ca EGR-ul genera aceasta problema de pe forumurile din UK.
Ca sa stie lumea ce sunet la motor am rezolvat va rog sa vizualizati videoclipul urmator (e o Captiva dar este exact aceeasi masina si sunet):
zgomot motor
Masina merge fara nici o eroare, surprusul de putere se simte din plin - e altceva acum masina. Am scapat prin dezactivarea EGR si de acel tacanit care se auzea la relantiu - eu stiam dinainte ca EGR-ul genera aceasta problema de pe forumurile din UK.
Ca sa stie lumea ce sunet la motor am rezolvat va rog sa vizualizati videoclipul urmator (e o Captiva dar este exact aceeasi masina si sunet):
zgomot motor
Giulestina si daca te-as ruga sa-mi dai si mie adresa unde-ai rezolvat problema? Tare-as vrea sa scap de DPF si EGR. Am si eu tot 135kw si sincer sa fiu sunt foarte multumit de ea.