- nexusrazer
- OP
- 25 mesaje
- din 22 Aug 2014
- Corsa 2002 Z14XE
- Bucuresti
nexusrazer
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2014
- Mesaj Privat
Salut,
Am o Corsa C din 2002 1.4 benzina.
Acum cateva zile am observat ca dupa ce se incalzeste motorul apar niste probleme cand ridic piciorul de pe acceleratie/la relanti:
1) masina se ineaca daca e in mers (in special atunci cand scad turatiile intre 3.000 la 2.000) indiferent in ce treapta sunt;
2) atunci cand stationez se aude ca tractorul, cu intermitente.
In ambele cazuri se observa si o fluctuatie usoara in lumina de la ceasuri.
Nu am niciun martor aprins in bord.
Masina porneste si merge normal cand e motorul rece. Nu are nimic in timpul accelerarii.
Din ce am citit pe forum posibile cauze pentru aceste probleme ar fi:
a) EGR
b) bobina de inductie
c) sonda lambda
d) fise/ bujii
insa nu am gasit pe nicaieri ca problemele astea sa apara doar cu motorul cald si poate stie cineva.
Am pus si un videoclip aici. Se poate vedea "pulsatia" luminii din bord si putin cum fluctueaza acul de la turometru (e foarte mica fluctuatia). Din pacate nu se aude si intermitenta motorului in clip (dar cred ca toata lumea stie cum face tractorul).
Am schimbat distributia recent, daca are legatura cu ceva asta. Eu sunt destul de noob in domeniul auto si nici nu mai am bani de service acum ca m-a secat schimbul distributiei.
Multumesc!
Am o Corsa C din 2002 1.4 benzina.
Acum cateva zile am observat ca dupa ce se incalzeste motorul apar niste probleme cand ridic piciorul de pe acceleratie/la relanti:
1) masina se ineaca daca e in mers (in special atunci cand scad turatiile intre 3.000 la 2.000) indiferent in ce treapta sunt;
2) atunci cand stationez se aude ca tractorul, cu intermitente.
In ambele cazuri se observa si o fluctuatie usoara in lumina de la ceasuri.
Nu am niciun martor aprins in bord.
Masina porneste si merge normal cand e motorul rece. Nu are nimic in timpul accelerarii.
Din ce am citit pe forum posibile cauze pentru aceste probleme ar fi:
a) EGR
b) bobina de inductie
c) sonda lambda
d) fise/ bujii
insa nu am gasit pe nicaieri ca problemele astea sa apara doar cu motorul cald si poate stie cineva.
Am pus si un videoclip aici. Se poate vedea "pulsatia" luminii din bord si putin cum fluctueaza acul de la turometru (e foarte mica fluctuatia). Din pacate nu se aude si intermitenta motorului in clip (dar cred ca toata lumea stie cum face tractorul).
Am schimbat distributia recent, daca are legatura cu ceva asta. Eu sunt destul de noob in domeniul auto si nici nu mai am bani de service acum ca m-a secat schimbul distributiei.
Multumesc!
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Citeste cu metoda de aici erorile daca sunt https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014
Unde ai schimbat distribuitia au avut trusa de calare?
Unde ai schimbat distribuitia au avut trusa de calare?
- nexusrazer
- OP
- 25 mesaje
- din 22 Aug 2014
- Corsa 2002 Z14XE
- Bucuresti
nexusrazer
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2014
- Mesaj Privat
- nexusrazer
- OP
- 25 mesaje
- din 22 Aug 2014
- Corsa 2002 Z14XE
- Bucuresti
nexusrazer
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2014
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
nexusrazer a scris:Salut,
Am o Corsa C din 2002 1.4 benzina.
Acum cateva zile am observat ca dupa ce se incalzeste motorul apar niste probleme cand ridic piciorul de pe acceleratie/la relanti:
1) masina se ineaca daca e in mers (in special atunci cand scad turatiile intre 3.000 la 2.000) indiferent in ce treapta sunt;
2) atunci cand stationez se aude ca tractorul, cu intermitente.
In ambele cazuri se observa si o fluctuatie usoara in lumina de la ceasuri.
Nu am niciun martor aprins in bord.
Masina porneste si merge normal cand e motorul rece. Nu are nimic in timpul accelerarii.
Am o Corsa C din 2002 1.4 benzina.
Acum cateva zile am observat ca dupa ce se incalzeste motorul apar niste probleme cand ridic piciorul de pe acceleratie/la relanti:
1) masina se ineaca daca e in mers (in special atunci cand scad turatiile intre 3.000 la 2.000) indiferent in ce treapta sunt;
2) atunci cand stationez se aude ca tractorul, cu intermitente.
In ambele cazuri se observa si o fluctuatie usoara in lumina de la ceasuri.
Nu am niciun martor aprins in bord.
Masina porneste si merge normal cand e motorul rece. Nu are nimic in timpul accelerarii.
1- EGR jos , curatat luna ( solutie Triumf de aragaze ) si probat. Dupa montare tester pe masina in mers si vazut cum lucreaza in plaja respectiva de turatii unde stii ca dadea in nas. Daca pui tester urmareste toti parametri...debitmetru, sonde Lambda etc....
2- Ce ulei ai pus dupa schimbul distributiei?
- nexusrazer
- OP
- 25 mesaje
- din 22 Aug 2014
- Corsa 2002 Z14XE
- Bucuresti
nexusrazer
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2014
- Mesaj Privat
- nexusrazer
- OP
- 25 mesaje
- din 22 Aug 2014
- Corsa 2002 Z14XE
- Bucuresti
nexusrazer
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2014
- Mesaj Privat
[Update] Am mai pus aici: http://www.youtube.com/watch?v=uUFIVXDwN8E un clip cu motorul la relanti. Se poate observa (mai pe la sfarsitul clipului, in special) ca o data la 2-3 secunde motorul se "gatuie".
Ce se intampla daca scot mufa de la EGR; pornesc motorul sa vad daca mai are probleme; opresc motorul si pun mufa la loc? Presupun ca voi primi o eroare in bord - se va sterge ea dupa ce pun mufa la loc?
Ce se intampla daca scot mufa de la EGR; pornesc motorul sa vad daca mai are probleme; opresc motorul si pun mufa la loc? Presupun ca voi primi o eroare in bord - se va sterge ea dupa ce pun mufa la loc?
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- nexusrazer
- OP
- 25 mesaje
- din 22 Aug 2014
- Corsa 2002 Z14XE
- Bucuresti
nexusrazer
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2014
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- razvan sebisan
- *
- 14 mesaje
- din 23 Oct 2012
- Corsa 2001 Z14XE
- Timis
razvan sebisan
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2012
- Mesaj Privat
paulpaul
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bihor
- Masina: Corsa 2002 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2016
- Mesaj Privat
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
- razvan sebisan
- *
- 14 mesaje
- din 23 Oct 2012
- Corsa 2001 Z14XE
- Timis
razvan sebisan
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2012
- Mesaj Privat
- nexusrazer
- OP
- 25 mesaje
- din 22 Aug 2014
- Corsa 2002 Z14XE
- Bucuresti
nexusrazer
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2014
- Mesaj Privat
Salut,
Inca am masina.
Prima data cand am curatat EGR-ul a fost mai greu. Tot atunci am si gasit in el cele mai multe resturi (vezi aici: https://www.clubopel.com/vie...ighlight=#1804177)
Dar s-au strans in continuare mizerii si l-am tot curatat de cateva ori la interval de vreo 2 luni.
Acum vad ca nu a mai avut probleme. Ultima oara cred ca l-am desfacut acum un an. Inca nu stiu de unde proveneau resturile alea de metal din el.
Bafta!
Inca am masina.
Prima data cand am curatat EGR-ul a fost mai greu. Tot atunci am si gasit in el cele mai multe resturi (vezi aici: https://www.clubopel.com/vie...ighlight=#1804177)
Dar s-au strans in continuare mizerii si l-am tot curatat de cateva ori la interval de vreo 2 luni.
Acum vad ca nu a mai avut probleme. Ultima oara cred ca l-am desfacut acum un an. Inca nu stiu de unde proveneau resturile alea de metal din el.
Bafta!