Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • sebycocuz

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Salutare! Imi cer scuze daca sunt off topic. Personaj principal: astra g caravan z16xe 2001(cea de la avatar). Suntem impreuna de doi ani si ceva. Ca tot romanul am luat-o de la un samsar(provenienta Germania) si am platit pe ea 1700 de euro. De atunci si pana acum am bagat in ea aproape cam tot atat. Ca sa va plictisesc cu detalii ar fi cam asa: reparat 5 erori pe ecu(o groaza de bani pana am scoso la capat), distributie, curea accesorii + brat, radiator, racord toba, oringuri caloriferul de caldura, termostat, placute, discuri, amortizoare, arcuri, frina de mana, amortizoare portbagaj, bobina de inductie, vreo doi rulmenti, cumparat jante aliaj, vreo 6 cauciucuri, vreo doua revizii[/b] plus altele care nu mi le mai amintesc. De cand suntem impreuna am facut cam 25000 de km. Acum ce mai am de facut la ea(momentan, pe viitor nu se stie) este sa schimb ambreajul, toba toata si sa fac compresorul de ac, alti bani alta distractie. Mai adaug ca sunt unul din cazurile "fericite" care baga 1 litru de ulei la 1000km si daca nu merg ca un taximetrist batran si obosit ma rupe la consum. La drum lung e ok, dar merg cu sufletul la gura pe distante mari intrebandu-ma ce se mai poate strica pana ajung la destinatie. CONCLUZIA: Se mai merita sa o tin si sa bag bani in ea?La 2500 de euro sunt masini bune pe piata( sau asa par), as vrea sa trec pe diesel da nu vreau sa cad din lac in put. Lasati si voi parera voastra si imi cer scuze inca o data daca v-am irosit timpul si spatiul de stocare Laughing
Skip ads

  • tadobaru

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Cand achizitionezi o masina la mana a doua (orice marca) in general iti asumi un risc. Se pare ca tu ai fost ghinionist. Dar, sincer la 1700 euro nu ai ce asteptari sa ai. Doar daca te duci cu ea la market sau la servici dupa coltul strazii. Din ce ai schmbat tu acolo jumatate sunt consumabile (consumabilele sunt acele piese care se schimba la un anumit nr. de km nu neaparat cele de la revizii).
Cel mai bine era ca atunci cand ai vazut ca ai probleme, sa o vinzi si sa mai tragi un loz adica sa cumperi alta pote chiar tot opel astra.
  • sebycocuz

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Intr-adevar, poate ar fi trebui sa scap de ea inca de la bun inceput. Totusi nu mi-ai raspuns la intrebare. Ce crezi ca ar trebui sa fac?
  • tadobaru

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2009

  • Mesaj Privat
depinde de buget, dupa cate ai bagat in ea ar trebui sa se mai fi rezolvat din probleme, pentru partea cu consumul atat de ulei cat si de benzina ai solutii pe acest forum dar la cat costa ai putea sa incerci si varianta sa-i schimbi tot motorul evident cu unul de acelasi tip...
  • sebycocuz

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2015

  • Mesaj Privat
motorul imi place cum merge, trage bine cand e nevoie. daca as gasi unul bun cu km putini pe el ar fi o treaba. la interior n-am treaba e ireprosabila. in afara de tapiteria de pe plafon care s-a lasat de la caldura, n-am cu ce sa ma plang. vopseaua e cam obosita(are totusi o varsta) da se rezolva cu un polish. pana la urma am de ales sa bag 2000-3000 de lei intr-o masina pe care o cunosc sau sa mai astept, sa strang vreo 1500 de euro si sa-mi iau ceva net superior.
  • tadobaru

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Atunci ai la dispozitie variantele propuse pe acest forum ( si nu numai - doar toate motorele merg pe acelasi principiu) pentru rezolvarea consumului de ulei si benzina. Iar net superioara nu poate fi decat o masina noua in rest ti-am mai spus, la mana a doua e loterie.
  • sebycocuz

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2015

  • Mesaj Privat
ok multumesc de raspunsuri
  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,444
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Am avut multe discutii de genul asta cu diverse cunostinte care au avut probleme cu masini second la care picau chestii. O repar si o vand, ma cac pe ea masina , ii dau foc.

Daca tot o repari, nu inteleg dece nu o tii. Repar-o cu piese bune, cu mecani care lucreaza de calitate, si tine-o. Altfel o dai, iei alta second si o iei de la capat.
Eu la Vectra mea chiar si acum dupa 2 ani mai am surprize neplacute sa descopar munca de mantuiala facuta de mecanici din germania, gen scaun injector futut cu surubelnita, etc.
Masina in rest merge, e ok.
Daca se strica ceva o repar si o tin, pentru ca macar o fac si stiu ce piese am pus acolo. Nu vad rostul sa pierd o caruta de bani din investitie cautand alta masina second, cu care sa iau problemele de la capat.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
acelasi gand il am si eu, odata ce ai bagat ceva bani in ea si ai schimbat o parte din piesele care se schimba odata la un anumit numar de km si stii ca ai pus piese bune si noi nu merita sa o dai sa faci apoi loterie cu alta masina in care iara bagi bani. asta este si motivul pentru care eu nu voi renunta la a mea desi pana acum am bagfat inca jumate din cat am dat pe ea in 2006 cand era cheala si acum are o groaza de dotari...
  • alex giani

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Atat timp cat masina devine o pacoste an de an inghitind sume importante care ii depasesc valoarea mai bine lipsa.In primul rand evitati samsarii, textele lor de genul ("o masina din afara este net superioara chiar si peste 200000 km fata de una la 100000 km cumparata si rulata din Romania, chiar daca are peste 12 ani ") sunt basme. Cauti de la proprietar, cu revizii la zi, controlata inainte intr -un service cunoscut de tine si nu ai pb si de preferat nu mai veche de 7-8 ani cu minim 100000 km .Consumabilele nu le pune la socoteala, dar cand ai de sch radiatoare, tobe, segmentari pt ca mananca ulei,compresoare ac, e clar ca masina aia nu a avut km reali.
  • sebycocuz

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Pana acum am pus pe ea doar piese noi si de calitate, la mecanici buni. Intr-adevar cel mai corect ar fi sa o pastrez, dar stau si ma gandesc, pentru 10000-15000 de km pe an facuti 90% in oras, oare chiar merita? Dar iar ma intorc, fara masina n-am cum sa ma descurc. In concluzie o sa merg cu ea la doctor in continuare, iar daca prind la niste bani mai seriosi imi cumpar ceva de care sa fiu 100% sigur ca e buna.
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Cu siguranta din ce spui, te va stoarce de inca 7000 RON
Si cred ca ai invatat cate ceva... la ce anume sa fi atent la urmatoarea masina.

Caroserile ce imi plac asa la Opel 2001 - la motoare sunt varza fiecare cu bolile lui.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Eu sunt printre putinii norocosi care a bagat foarte putini bani pe langa consumabile in masina?
In 7 ani si 75000 de km (majoritatea in oras) din cei 300.000 de km (pe care-i stiu, in realitate...) eu am schimbat (pe langa consumabile) termostat, fulia de la accesorii, am recomditoonat alternatorul, bateria dupa 4 ani si cateva maruntisuri (ex: rezistenta in trepte de la aeroterma, niste plastice de care am tras eu si le-am rupt, becuri, etc). Si evident ambreiajul dar stiam de el de cand am cumparat masina.
In rest, distributie, pompa de apa (pusa dupa ce am luat masina, a picat dupa ce s-a terminat garantia), furtun de motorina crapat si reparat cu furtune la metraj, filte, bucsi, ulei, antigel, freon, etcetcetc, chestii consumabile...
  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,539
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 1.9 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
sebycocuz a scris: iar daca prind la niste bani mai seriosi imi cumpar ceva de care sa fiu 100% sigur ca e buna.

nici aia noua nu e sigur 100% ca e buna, eu am patit-o la vremea ei, de astea second, nici nu are rost discutia, ori le schimbi cand apar semne de slabiciune,muti teapa mai departe, ca la stafeta, ori accepti teapa o repari si o tii pana nu mai ai nevoie de ea.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR