- soare zalau
- OP
- 3 mesaje
- din 26 Jun 2017
- Zafira 2002 Y20DTH
- Salaj
soare zalau
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Salaj
- Masina: Zafira 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2017
- Mesaj Privat
Simptome: Am un OPEL Zafira A 2.0 DTI 16V (74KW / 101CP) adus recent... de dincolo. Vanzatorul a spus ca are probleme cu garnitura de chiuloasa. Am schimbat aici garnitura de chiuloasa (rectificat chiuloasa + testul de presiune - cel putin asa mia spus cel care a rectificato), am montat la loc motorul si incarcat ulei si antigel... Din pacate tot antigelul a intrat inapoi in ulei (intr-un timp foarte scurt 1-2 ore... doar am incercat sa cateva ori sa pornesc motorul... care nu a pornit). Am dat jos termoflotul si lam verificat dar nu este spart. Care ar mai putea fi problema? Ce as mai putea verifica? Garnitura de la distributie ar putea fi? Totusi la cat de repede a intrat tot antigelul in ulei? Altii spuneu ca posibil sa fie spart blocul motor?
Model: Zafira
An fabricatie: 2002
Cod motor: Y20DTH
Model: Zafira
An fabricatie: 2002
Cod motor: Y20DTH
- Daniel
- ****
- 2,853 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,853
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- popmari
- **
- 160 mesaje
- din 05 Sep 2010
- Astra 2000 y20dth
- Dolj
popmari
- Mesaje scrise: 160
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2010
- Mesaj Privat
- soare zalau
- OP
- 3 mesaje
- din 26 Jun 2017
- Zafira 2002 Y20DTH
- Salaj
soare zalau
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Salaj
- Masina: Zafira 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2017
- Mesaj Privat
Multumesc pentru raspunsuri. Din pacate le-am luat pe invers... Am schimbat toate garniturile: Chiuloasa, , capac, termoflot, baia de ulei... si in ultimul rand am desfacut distributia - garnitura de la distributie era arsa rau in zona pompei de apa. Din fericire am gasit cateva sugesti pe forumurile de aici si in final am reusit sa remediez problema. Dupa 3 zile de munca continua, pot sa zic ca am un motor ca nou. Indicatie pentru cei care au motor y 20 dth si le intra apa in baie. Incercati la termoflot sa vedeti daca nu intra apa - dupa care direct la garnitura de la distributie. Parerea mea este ca sunt foarte slabe sansele sa se arda garnitura de la chiuloasa.
- soare zalau
- OP
- 3 mesaje
- din 26 Jun 2017
- Zafira 2002 Y20DTH
- Salaj
soare zalau
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Salaj
- Masina: Zafira 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2017
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- florin38
- **
- 245 mesaje
- din 06 Aug 2011
- Vectra 2002 y22dtr
- Alta tara
florin38
- Mesaje scrise: 245
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2002 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2011
- Mesaj Privat
NCosman
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2022
- Mesaj Privat