- Enusi.alin
- OP
- 16 mesaje
- din 26 Oct 2015
- Astra 2002 Y17DT
- Bucuresti
Enusi.alin
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2015
- Mesaj Privat
Salutare!
Detin un Opel Astra G 1.7 DTI (cod motor Y17DT) si ma confrunt de 1 an de zile cu un comportament de masina puturoasa, fara demaraj, diferita fata de cand am cumparat-o.
Precizez ca atinge viteza 'maxima' data de producator (170 Km/h) dar lipseste cu desavarsire demarajul, iar actionarea acceleratiei in treapta a V-a de la 2000 rot/min este inutila, masina avand un delay de cateva secunde dupa care incepe sa accelereze progresiv.
Sunt consient ca masina are doar 75 CP dar are un comportament diferit fata de momentul achizitiei.
Remedii aplicate: 2 MAP-uri, 2 MAF-uri, 2 EDU, 2 valve solenoid de la turbo, 1 ECU, curatat galeria de admisie + EGR (era destul de curata din punctul meu de vedere pentru o masina cu 324k km), schimbat integral traseul vacum, verificat wastegate (tija culiseaza) prin aplicarea unui vacum cu seringa, eliminat evacuare pentru a verifica sa nu fie cumva infundata.
Tin sa mentionez ca dupa ce a inceput sa fie puturoasa, am incercat un debitmetru de proba, masina tragea iarasi in mintile ei, iar ulterior am cumparat un debitmeru nou, Bosch, masina a mers ok o saptamana si dupa iarasi a devenit puturoasa. Ulterior am reincercat un alt debitmetru dar situatia nu s-a mai schimbat.
Am fost si la cateva testere + interpretare de parametrii (oameni care se ocupa cu remap-uri) si d.p.v. electronic masina nu are probleme.
Va rog sa ma ajutati cu sugestii, daca ati mai intalnit astfel de probleme, si eventuale solutii ce le pot aplica in vederea rezolvarii problemei.
Multumesc anticipat pentru orice sugestie.
Detin un Opel Astra G 1.7 DTI (cod motor Y17DT) si ma confrunt de 1 an de zile cu un comportament de masina puturoasa, fara demaraj, diferita fata de cand am cumparat-o.
Precizez ca atinge viteza 'maxima' data de producator (170 Km/h) dar lipseste cu desavarsire demarajul, iar actionarea acceleratiei in treapta a V-a de la 2000 rot/min este inutila, masina avand un delay de cateva secunde dupa care incepe sa accelereze progresiv.
Sunt consient ca masina are doar 75 CP dar are un comportament diferit fata de momentul achizitiei.
Remedii aplicate: 2 MAP-uri, 2 MAF-uri, 2 EDU, 2 valve solenoid de la turbo, 1 ECU, curatat galeria de admisie + EGR (era destul de curata din punctul meu de vedere pentru o masina cu 324k km), schimbat integral traseul vacum, verificat wastegate (tija culiseaza) prin aplicarea unui vacum cu seringa, eliminat evacuare pentru a verifica sa nu fie cumva infundata.
Tin sa mentionez ca dupa ce a inceput sa fie puturoasa, am incercat un debitmetru de proba, masina tragea iarasi in mintile ei, iar ulterior am cumparat un debitmeru nou, Bosch, masina a mers ok o saptamana si dupa iarasi a devenit puturoasa. Ulterior am reincercat un alt debitmetru dar situatia nu s-a mai schimbat.
Am fost si la cateva testere + interpretare de parametrii (oameni care se ocupa cu remap-uri) si d.p.v. electronic masina nu are probleme.
Va rog sa ma ajutati cu sugestii, daca ati mai intalnit astfel de probleme, si eventuale solutii ce le pot aplica in vederea rezolvarii problemei.
Multumesc anticipat pentru orice sugestie.
- Enusi.alin
- OP
- 16 mesaje
- din 26 Oct 2015
- Astra 2002 Y17DT
- Bucuresti
Enusi.alin
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2015
- Mesaj Privat
RBalta
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2017
- Mesaj Privat
- Enusi.alin
- OP
- 16 mesaje
- din 26 Oct 2015
- Astra 2002 Y17DT
- Bucuresti
Enusi.alin
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2015
- Mesaj Privat
- AndreiFanOpel
- ***
- 525 mesaje
- din 01 Mai 2015
- Zafira 2006 Z19DT
- Bihor
AndreiFanOpel
- Mesaje scrise: 525
- Locatie: Bihor
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2015
- Mesaj Privat
- Enusi.alin
- OP
- 16 mesaje
- din 26 Oct 2015
- Astra 2002 Y17DT
- Bucuresti
Enusi.alin
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2015
- Mesaj Privat
- AndreiFanOpel
- ***
- 525 mesaje
- din 01 Mai 2015
- Zafira 2006 Z19DT
- Bihor
AndreiFanOpel
- Mesaje scrise: 525
- Locatie: Bihor
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2015
- Mesaj Privat
Pfuu... Nu ºtiu ce sã zic, ai putea curãța ºi supapa de avans (timing* valve) situatã sub pompa de injecție. Recent am schimbat-o ºi eu deoarece are o sitã micã acolo care era ruptã, de jegul care era acolo nu mai vorbesc..
Edit: timing valve* îmi cer scuze pentru greºealã
Ultima modificare făcută de AndreiFanOpel la Sam 29 Jul, 2017 8:40 am, modificat de 2 ori în total
Edit: timing valve* îmi cer scuze pentru greºealã
Ultima modificare făcută de AndreiFanOpel la Sam 29 Jul, 2017 8:40 am, modificat de 2 ori în total
- Enusi.alin
- OP
- 16 mesaje
- din 26 Oct 2015
- Astra 2002 Y17DT
- Bucuresti
Enusi.alin
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2015
- Mesaj Privat