Narcis90
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2014
- Mesaj Privat
Ceau,
Detin o corsa C 1.2 75 Cp+Gpl din 2001. In ultimile zile a inceput sa faca figuri la pornire si anume porneste incepe motorul sa trepideze si se opreste. Astazi urmeaza sa inlocuiesc si bujiile dar nici cele care sunt pe masina nu sunt rele si am vaga impresie ca nu se va schimba nimic.
A mai patit cineva ceva de genul asta. Ce as mai putea sa verific. La tester nu am erori.
Detin o corsa C 1.2 75 Cp+Gpl din 2001. In ultimile zile a inceput sa faca figuri la pornire si anume porneste incepe motorul sa trepideze si se opreste. Astazi urmeaza sa inlocuiesc si bujiile dar nici cele care sunt pe masina nu sunt rele si am vaga impresie ca nu se va schimba nimic.
A mai patit cineva ceva de genul asta. Ce as mai putea sa verific. La tester nu am erori.
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
robykozak
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Arad
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2007
- Mesaj Privat
- nastasaflorin
- **
- 147 mesaje
- din 16 Nov 2010
- Corsa 2004 Z17DTH
- Neamt
nastasaflorin
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Neamt
- Masina: Corsa 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2010
- Mesaj Privat
Cum este sunetul ala ciudat care se aude 3 secunde? Tacaneala, bocaneala, tiuit, fasait....etc?
Poti verifica/inlocui fisele de la bujii si/sau modulul de aprindere in prima faza.
Desi ar fi aparut eroare de missfire pe tester.
Poate fi si o problema mecanica, distributie decalata, supapa blocata deschis sau cu tija indoita.
Mergi la un service si fa un test de compresie - asa afli daca totul e ok in zona cilindrilor.
Mai poate fi injector busit mecanic, blocat deschis, se aduna benzina in capul pistonului si face soc hidraulic.
Asta se poate verifica scotand toate bujiile, pui pe cineva sa dea la automat si te uiti deasupra motorului. Prin orificiile bujiilor va arunca un fel de ceata. Daca la una din bujii arunca ceata mult mai densa, sau chiar lichid(benzina) atunci asta e cauza.
Poti verifica/inlocui fisele de la bujii si/sau modulul de aprindere in prima faza.
Desi ar fi aparut eroare de missfire pe tester.
Poate fi si o problema mecanica, distributie decalata, supapa blocata deschis sau cu tija indoita.
Mergi la un service si fa un test de compresie - asa afli daca totul e ok in zona cilindrilor.
Mai poate fi injector busit mecanic, blocat deschis, se aduna benzina in capul pistonului si face soc hidraulic.
Asta se poate verifica scotand toate bujiile, pui pe cineva sa dea la automat si te uiti deasupra motorului. Prin orificiile bujiilor va arunca un fel de ceata. Daca la una din bujii arunca ceata mult mai densa, sau chiar lichid(benzina) atunci asta e cauza.