- DMadalin379
- OP
- 24 mesaje
- din 22 Jan 2017
- Vectra 2007 Z19DT
- Bucuresti
DMadalin379
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2017
- Mesaj Privat
Salut bãieți ! Mâine m-am decis sa schimb egr-ul pentru ca de când am cumpãrat mașina , atât eu cât si fostul proprietar am mers cu egr blocat , blocat fiind printr-o tãblițã , termostatul care nu vrea sa urce apa la 90 grade decât foarte rar in oraș când merg numai viteza 1 si a 2-a , un injector care are valoare de + 2.5 si galeria de admisie care zic eu ca este cam înfundatã .Mi-ar reduce simțitori consumul dacã remediez aceste probleme ? Adicã sa curat galeria de admisie , sa schimb egr cu unul nou pierburg , sa schimb termostat cu unul behr si sa reconditionez acel injector care este destul de mult peste valorile normal ? Aștept o pãrere , stima bãieți !
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
Galeria e admisie nu cred ca ar avea asa mare influenta... Plus ca trebuie sa desfaci mai multe. Daca desfaci injectoarele si conductele lor, curata si galeria de admisie.
Insa termostatul da, motorul nu aunge la temperatura optima si e posibil sa consume mai mult.
Egr-ul si el influenteaza timpul de incalzire al motorului, in motor pe admisie nu mai intra aer recirculat (cald) ci intra doar aer rece, amestecul poate fi sarac in aer si exista o posibilitate ca arderea sa nu fie optima.
Injectoarele da, influenteaza cel mai mult comsumul, e posibil ca ele sa fie cauza consumului mare, insa lumea recomanda ca atunci cand reconditionezi unul, macar la o verificare sa le supui si pe celelalte.
Din punctul meu de vedere, toate cele enumerate influenteaza mai mult sau mai putin consumul.
Insa termostatul da, motorul nu aunge la temperatura optima si e posibil sa consume mai mult.
Egr-ul si el influenteaza timpul de incalzire al motorului, in motor pe admisie nu mai intra aer recirculat (cald) ci intra doar aer rece, amestecul poate fi sarac in aer si exista o posibilitate ca arderea sa nu fie optima.
Injectoarele da, influenteaza cel mai mult comsumul, e posibil ca ele sa fie cauza consumului mare, insa lumea recomanda ca atunci cand reconditionezi unul, macar la o verificare sa le supui si pe celelalte.
Din punctul meu de vedere, toate cele enumerate influenteaza mai mult sau mai putin consumul.
- DMadalin379
- OP
- 24 mesaje
- din 22 Jan 2017
- Vectra 2007 Z19DT
- Bucuresti
DMadalin379
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2017
- Mesaj Privat