- narcis1983
- OP
- 18 mesaje
- din 30 Nov 2016
- Vectra 2004 Z19DTH
- Iasi
narcis1983
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2004 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2016
- Mesaj Privat
Salutare tuturor,
Dupa multe zile de citit pe forumuri m-am hotarat sa postez pentru o problema care s-a mai discutat dar care la mine are niste simptome pe care nu le-am intalnit in alte discutii.
Am o vectra C 2004 1.9 150 CP, Z19DTH.
Masina merge bine, motorrul se incalzeste bine doar ca am aprins in bord martorul masina+cheita.
Cateodata se intampla sa nu se mai tureze masina peste 2000 rmp si trebuie sa orpesc si sa pornesc motorul si totul este ok inca vreo 800-1000 km.
De vreo 1 saptamana incoace masina mea s-a oprit in mers de 3 ori (motorul era incalzit).
Prima data am impins-o intr-o parcare si am pornit-o abia peste 2 zile fara sa ii fac nimic. Dupa ce am pornit-o m-am uitat la injectoare si la nr 3 unde aveam un cablu inadit am tras un pic de el si motorul s-a oprit din nou. Am umblat putin la mufa si a pornit, a mai mers 2-3 zile.
A 2 si a 3 a oara am avut tester-ul la mine si l-am pus imediat - In Engine ECU cu OP COM imi da P0268-59 Cylinder 3 Injector Circuit High care se poate sterge dupa ce umblu putin pe langa mufa injectorului 3. Mai am o eroare P1902-05 EGT sensor High Voltage Bank 1 sensor 2 care trebuie sa o remediez, deja m-am documentat (un cablu la catalizator care atarna pe acolo, senzor)
Am scos toate mufele de la injectoare si le-am curatat frumos cu spray special de contacte, lasat sa se scurga, plus partea de contact la injector, am verificat sigurantele de prindere si le-am pus la loc.
Am vazut ca masina porneste si fara 2 injectoare alimentate electric cu erorile P0650-04 si P0002-52(se streg apoi).
Am observat ca mufele in injector au putin joc/toleranta in miscare mai ales nr 3- Este normal sau sunt uzate?
De ce se opreste masina in mers in conditiile in care ea porneste si fara 1 sau 2 injectoare alimentate electric?
Mar ajuta cu ceva in identificarea problemei , demontare/montare daca imi pun programul Global TIS?
Nu gasesc nicaieri nimic despre diviziunea -59 de la codul initial care pe site-urile din afara se spune ca ar insemna ceva dar nu zice nimeni ce.
Va multumesc frumos orice sfat.
O zi buna tuturor.
Dupa multe zile de citit pe forumuri m-am hotarat sa postez pentru o problema care s-a mai discutat dar care la mine are niste simptome pe care nu le-am intalnit in alte discutii.
Am o vectra C 2004 1.9 150 CP, Z19DTH.
Masina merge bine, motorrul se incalzeste bine doar ca am aprins in bord martorul masina+cheita.
Cateodata se intampla sa nu se mai tureze masina peste 2000 rmp si trebuie sa orpesc si sa pornesc motorul si totul este ok inca vreo 800-1000 km.
De vreo 1 saptamana incoace masina mea s-a oprit in mers de 3 ori (motorul era incalzit).
Prima data am impins-o intr-o parcare si am pornit-o abia peste 2 zile fara sa ii fac nimic. Dupa ce am pornit-o m-am uitat la injectoare si la nr 3 unde aveam un cablu inadit am tras un pic de el si motorul s-a oprit din nou. Am umblat putin la mufa si a pornit, a mai mers 2-3 zile.
A 2 si a 3 a oara am avut tester-ul la mine si l-am pus imediat - In Engine ECU cu OP COM imi da P0268-59 Cylinder 3 Injector Circuit High care se poate sterge dupa ce umblu putin pe langa mufa injectorului 3. Mai am o eroare P1902-05 EGT sensor High Voltage Bank 1 sensor 2 care trebuie sa o remediez, deja m-am documentat (un cablu la catalizator care atarna pe acolo, senzor)
Am scos toate mufele de la injectoare si le-am curatat frumos cu spray special de contacte, lasat sa se scurga, plus partea de contact la injector, am verificat sigurantele de prindere si le-am pus la loc.
Am vazut ca masina porneste si fara 2 injectoare alimentate electric cu erorile P0650-04 si P0002-52(se streg apoi).
Am observat ca mufele in injector au putin joc/toleranta in miscare mai ales nr 3- Este normal sau sunt uzate?
De ce se opreste masina in mers in conditiile in care ea porneste si fara 1 sau 2 injectoare alimentate electric?
Mar ajuta cu ceva in identificarea problemei , demontare/montare daca imi pun programul Global TIS?
Nu gasesc nicaieri nimic despre diviziunea -59 de la codul initial care pe site-urile din afara se spune ca ar insemna ceva dar nu zice nimeni ce.
Va multumesc frumos orice sfat.
O zi buna tuturor.
- xcuseme
- ****
- 1,444 mesaje
- din 26 Aug 2006
- Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Iasi
xcuseme
- Mesaje scrise: 1,444
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2006
- Mesaj Privat
Din decodarea VIN-ului care apare intr-una din poze reiese ca ai
K13 = SE FOLOSEªTE CU FILTRU DE PARTICULE PENTRU SISTEMUL DE EVACUARE
Cum stai cu DPF? Ce saturatie are, se regenereaza cum trebuie?
Daca e infundat e normal sa se cam opreasca motorul, pentru ca nu poate respira (evacua gazele arse).
Uita-te cu OPCOM ce saturatie ai la DPF si cand si-a facut ultima regenerare.
Ia si comanda kit de reparatie pentru mufa injector 3 si schimba mufa ca sa nu mai ai intreruperi.
Rezolva cablurile inadite la injectoare, fa-le cum trebuie ca sa iti mearga motorul echilibrat.
Apoi vezi cu OPCOM ce deviatii ai la injectoare cu motorul cald (la Engine ai un buton SPECIAL FUNCTIONS)
Dupa ce rezolvi asta, incearca s-o scoti la un drum lung macar de 30min unde sa apuci sa incalzesti motorul si sa treci macar cateva secunde de 100km/h.
Asta va declansa regenerarea DPF daca e cazul si poate scapi fara alte interventii majore.
Si repet din nou, daca ai veni pe la intalnirile locale s-ar gasi mai multi sa te ajute si sa te indrume.
K13 = SE FOLOSEªTE CU FILTRU DE PARTICULE PENTRU SISTEMUL DE EVACUARE
Cum stai cu DPF? Ce saturatie are, se regenereaza cum trebuie?
Daca e infundat e normal sa se cam opreasca motorul, pentru ca nu poate respira (evacua gazele arse).
Uita-te cu OPCOM ce saturatie ai la DPF si cand si-a facut ultima regenerare.
Ia si comanda kit de reparatie pentru mufa injector 3 si schimba mufa ca sa nu mai ai intreruperi.
Rezolva cablurile inadite la injectoare, fa-le cum trebuie ca sa iti mearga motorul echilibrat.
Apoi vezi cu OPCOM ce deviatii ai la injectoare cu motorul cald (la Engine ai un buton SPECIAL FUNCTIONS)
Dupa ce rezolvi asta, incearca s-o scoti la un drum lung macar de 30min unde sa apuci sa incalzesti motorul si sa treci macar cateva secunde de 100km/h.
Asta va declansa regenerarea DPF daca e cazul si poate scapi fara alte interventii majore.
Si repet din nou, daca ai veni pe la intalnirile locale s-ar gasi mai multi sa te ajute si sa te indrume.
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
intai de toate rezolva problema cu injectoarele.
schimba cablul ala de la injectoare si vezi daca se rezolva problema.
daca nu se rezolva, atunci e posibil sa fie problema in mufa injectorului, asta nu stiu daca se rezolva cumva.
abia apoi, dupa ce ai rezolvat problema cu injectoarele stergi toate erorile, mergi cu masina 20-30 de km si fa-i din nou diagnoza si vezi ce erori iti reapar.
este posibil ca in anumite situatii unele erori sa fie cauzate de altele.
dupa ce rezolvi una dintre probleme e posibil sa se rezolve si o parte din celelalte erori.
schimba cablul ala de la injectoare si vezi daca se rezolva problema.
daca nu se rezolva, atunci e posibil sa fie problema in mufa injectorului, asta nu stiu daca se rezolva cumva.
abia apoi, dupa ce ai rezolvat problema cu injectoarele stergi toate erorile, mergi cu masina 20-30 de km si fa-i din nou diagnoza si vezi ce erori iti reapar.
este posibil ca in anumite situatii unele erori sa fie cauzate de altele.
dupa ce rezolvi una dintre probleme e posibil sa se rezolve si o parte din celelalte erori.
- xcuseme
- ****
- 1,444 mesaje
- din 26 Aug 2006
- Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Iasi
xcuseme
- Mesaje scrise: 1,444
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2006
- Mesaj Privat
P1902-05 EGT sensor High Voltage Bank 1 sensor 2 - este de la DPF s-au mai confruntat si altii cu ea si ai remedii aici
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=98806
http://www.youtube.com/watch?v=_xQsBXQ2srw
Cel mai probabil ai DPF infundat. Rezolva cat mai repede pentru ca probabil urmeaza probleme cu evacuarea, racord flexibil spart, poate chiar si turbo.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=98806
http://www.youtube.com/watch?v=_xQsBXQ2srw
Cel mai probabil ai DPF infundat. Rezolva cat mai repede pentru ca probabil urmeaza probleme cu evacuarea, racord flexibil spart, poate chiar si turbo.
- narcis1983
- OP
- 18 mesaje
- din 30 Nov 2016
- Vectra 2004 Z19DTH
- Iasi
narcis1983
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2004 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2016
- Mesaj Privat
In primul rand va multumesc pentru raspunsuri .
Eu merg cam 20 km pe zi in medie plus cate un drum pe luna sau la 2 sapt de 200-300 km. Regenerare si-a facut acum vreo 1000 de km in drum spre servici la vreo 2-3 zile dupa ce am schimbat termostatul (am stat in parcare pana a terminat si s-a inchis trapa) si de atunci nu am bagat de seama daca si-a mai facut, o sa ma uit pe diagnoza.
O sa desfac manunchiul de fire de la mufele catre injectoare sa vad ce e cu inaditura, facuta nu de mine, si ma ocup de DPF urgent si va scriu ce am rezolvat, eventul poze.
Ma uit sa vad de pe unde pot sa comand pentru Iasi un kit de reparatie pentru mufa injector.
Promit ca o sa onorez si intalnirile de la ora 15 din fiecare sambata de la PALAT in parcare. (Este ora la care ii adorm pe cei doi strumfi ai mei . . .)
O zi buna tuturor.
Eu merg cam 20 km pe zi in medie plus cate un drum pe luna sau la 2 sapt de 200-300 km. Regenerare si-a facut acum vreo 1000 de km in drum spre servici la vreo 2-3 zile dupa ce am schimbat termostatul (am stat in parcare pana a terminat si s-a inchis trapa) si de atunci nu am bagat de seama daca si-a mai facut, o sa ma uit pe diagnoza.
O sa desfac manunchiul de fire de la mufele catre injectoare sa vad ce e cu inaditura, facuta nu de mine, si ma ocup de DPF urgent si va scriu ce am rezolvat, eventul poze.
Ma uit sa vad de pe unde pot sa comand pentru Iasi un kit de reparatie pentru mufa injector.
Promit ca o sa onorez si intalnirile de la ora 15 din fiecare sambata de la PALAT in parcare. (Este ora la care ii adorm pe cei doi strumfi ai mei . . .)
O zi buna tuturor.
- narcis1983
- OP
- 18 mesaje
- din 30 Nov 2016
- Vectra 2004 Z19DTH
- Iasi
narcis1983
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2004 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2016
- Mesaj Privat
Va salut din nou!
Maine abia ma ocup de cablajul de la inj 3.
Azi dim i-am facut diagnoza pt injectoare cu motorul incalzit+verificare Dpf.
Vad ca inj 3 lucreaza slab tare plus ca la Dpf saturatia era de 98% si s a facut 100% cat am facut o tura sa incalzesc motorul.
Am urcat dealul bucium si in a 3 a nu duce, parca s ar inneca. I am dat a 2 a si am ramas la 1 a. Nu trecea de 2000 ture. La coborare manca asfaltul. Deci in sarcina e problema. Nu am avut unde sa ii dau peste 100. Regenerarea nu a pornit.
Maine abia ma ocup de cablajul de la inj 3.
Azi dim i-am facut diagnoza pt injectoare cu motorul incalzit+verificare Dpf.
Vad ca inj 3 lucreaza slab tare plus ca la Dpf saturatia era de 98% si s a facut 100% cat am facut o tura sa incalzesc motorul.
Am urcat dealul bucium si in a 3 a nu duce, parca s ar inneca. I am dat a 2 a si am ramas la 1 a. Nu trecea de 2000 ture. La coborare manca asfaltul. Deci in sarcina e problema. Nu am avut unde sa ii dau peste 100. Regenerarea nu a pornit.
- narcis1983
- OP
- 18 mesaje
- din 30 Nov 2016
- Vectra 2004 Z19DTH
- Iasi
narcis1983
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2004 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2016
- Mesaj Privat
Va salut din nou!
Azi dim i-am facut diagnoza pt injectoare cu motorul incalzit+verificare Dpf.
Vad ca inj 1 baga motorina cat si pentru inj 3 sau inj 1 baga prea mult si compenseaza inj 3. Maine dim ma ocup de cablajul de la inj 3.
La Dpf saturatia era de 98% si s a facut 100% cat am facut o tura sa incalzesc motorul.
Am urcat dealul bucium din iasi si in a 3 a nu duce, parca s ar inneca. I am dat a 2 a si am ramas la 1 a. Nu trecea de 2000 ture. La coborare manca asfaltul. Deci in sarcina e problema. Nu am avut unde sa ii dau peste 100. Regenerarea nu a pornit.
Azi dim i-am facut diagnoza pt injectoare cu motorul incalzit+verificare Dpf.
Vad ca inj 1 baga motorina cat si pentru inj 3 sau inj 1 baga prea mult si compenseaza inj 3. Maine dim ma ocup de cablajul de la inj 3.
La Dpf saturatia era de 98% si s a facut 100% cat am facut o tura sa incalzesc motorul.
Am urcat dealul bucium din iasi si in a 3 a nu duce, parca s ar inneca. I am dat a 2 a si am ramas la 1 a. Nu trecea de 2000 ture. La coborare manca asfaltul. Deci in sarcina e problema. Nu am avut unde sa ii dau peste 100. Regenerarea nu a pornit.
- xcuseme
- ****
- 1,444 mesaje
- din 26 Aug 2006
- Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Iasi
xcuseme
- Mesaje scrise: 1,444
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2006
- Mesaj Privat
Injectoarele sunt foarte OK, lasa-le in pace. Trebuie doar sa rezolvi cablajul lor in cazul in care ai intreruperi in mers sau uneori iti tremura motorul ciudat.
DPF e cam naspa situatia, daca iti zice ca e regenerat acum 15km si are saturatie 100%.
Ori te-ai jucat cu testerul pe acolo cu regenerari fortate ori e bulversat complet DPF din cauza senzorului.
Nu mai merge asa cu ea ca risti sa strici turbina sau sa-ti pocneasca racordul flexibil.
Rezolva urgent senzorul ala care iti da eroare (cel de pe DPF) si dupa aia vezi daca isi face regenerare.
Daca nu, poti incerca sa-l speli chimic sau cel mai sigur DPF/EGR off si 200cp.
DPF e cam naspa situatia, daca iti zice ca e regenerat acum 15km si are saturatie 100%.
Ori te-ai jucat cu testerul pe acolo cu regenerari fortate ori e bulversat complet DPF din cauza senzorului.
Nu mai merge asa cu ea ca risti sa strici turbina sau sa-ti pocneasca racordul flexibil.
Rezolva urgent senzorul ala care iti da eroare (cel de pe DPF) si dupa aia vezi daca isi face regenerare.
Daca nu, poti incerca sa-l speli chimic sau cel mai sigur DPF/EGR off si 200cp.
- narcis1983
- OP
- 18 mesaje
- din 30 Nov 2016
- Vectra 2004 Z19DTH
- Iasi
narcis1983
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2004 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2016
- Mesaj Privat
De o sapt nu am mai mers cu ea. Doar azi ca sa vad ce zic injectoarele. Cred ca e bulversat din cauza senzorului pentru ca nu i-am dat regenerare fortata si nici altcineva nu a umblat cu diagnoza pe masina. Cum si-a facut regenerare ultima data si totul adecurs bine cred ca s-a intamplat ceva in zona senzorului.
Ma ocup urgent de senzori sa vad ce pot rezolva eu.
Am vazut discutii despre diagnoze. Conteaza daca faci diagnoza cu o clona sau cu un soft inregistrat cu cod etc?
Multumesc.
Ma ocup urgent de senzori sa vad ce pot rezolva eu.
Am vazut discutii despre diagnoze. Conteaza daca faci diagnoza cu o clona sau cu un soft inregistrat cu cod etc?
Multumesc.
- Dragos Ene
- **
- 381 mesaje
- din 01 Oct 2014
- Zafira 2007 z19dt
- Bucuresti
Dragos Ene
- Mesaje scrise: 381
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2007 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2014
- Mesaj Privat
- narcis1983
- OP
- 18 mesaje
- din 30 Nov 2016
- Vectra 2004 Z19DTH
- Iasi
narcis1983
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2004 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2016
- Mesaj Privat
Salut,
Din ce am inteles eu nr 1 ar compensa pentru nr 3. Nr 1 baga doar 0.04 iar diferenta pana la 0.35 ar fi de 0.31.
Daca scazi 0.31 de la nr 1 , care baga 0.75, ramai cu 0.44 +/- un procent infim de eroare de calcul dat prin functionarea injectorului.
In ceea ce priveste - sau + eu cred ca se rezuma doar la modul in care deviaza injectorul.
In schimb ce ma intreb eu. . . Electronic vorbind exista posibilitatea ca din cauza unui cablu care nu alimenteaza cu tensiunea corecta injectorul , acesta sa nu pompeze cata motorina trebuie?
Vad in sectiunea injectorului un arculet si un solenoid(care ar putea sa produca mai putina ''atractie''. .. )
https://ro.wikipedia.org/wik...ile:Injector3.gif
Sper ca am inteles bine
Din ce am inteles eu nr 1 ar compensa pentru nr 3. Nr 1 baga doar 0.04 iar diferenta pana la 0.35 ar fi de 0.31.
Daca scazi 0.31 de la nr 1 , care baga 0.75, ramai cu 0.44 +/- un procent infim de eroare de calcul dat prin functionarea injectorului.
In ceea ce priveste - sau + eu cred ca se rezuma doar la modul in care deviaza injectorul.
In schimb ce ma intreb eu. . . Electronic vorbind exista posibilitatea ca din cauza unui cablu care nu alimenteaza cu tensiunea corecta injectorul , acesta sa nu pompeze cata motorina trebuie?
Vad in sectiunea injectorului un arculet si un solenoid(care ar putea sa produca mai putina ''atractie''. .. )
https://ro.wikipedia.org/wik...ile:Injector3.gif
Sper ca am inteles bine
- Dragos Ene
- **
- 381 mesaje
- din 01 Oct 2014
- Zafira 2007 z19dt
- Bucuresti
Dragos Ene
- Mesaje scrise: 381
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2007 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2014
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
nu conteaza care e pe minus si care e pe plus. e vorba de niste corectii "ca sa mearga motorul mai bine".
chestia e sa nu se sara peste cal cu anumite valori ci sa fie cat de cat echilibrate...
adica, daca ai 3 injectoare cu valoare pana in +-1 si unul cu 4 e clar ca ala are o problema...
daca toate injectoarele sunt pana in +-1, da-l blana...
chestia e sa nu se sara peste cal cu anumite valori ci sa fie cat de cat echilibrate...
adica, daca ai 3 injectoare cu valoare pana in +-1 si unul cu 4 e clar ca ala are o problema...
daca toate injectoarele sunt pana in +-1, da-l blana...
- narcis1983
- OP
- 18 mesaje
- din 30 Nov 2016
- Vectra 2004 Z19DTH
- Iasi
narcis1983
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2004 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2016
- Mesaj Privat
Am rezolvat cu mufa la injector, partial. Mufa de la injectorul 3 este fisurata in "bot'' si nu mai tine pe pozitie una din cele 2 gheare de contact retragandu-se usor inapoi la trepidatii. Am legat-o cu sarma provizoriu dar nu va tine mult. . . Am cerut o oferta de pret pt o mufa noua dar vad ca se gaseste cam greu(120 ron cea mai ieftina 1 buc).
Restul mufelor sunt bune, am desfacut si manunchiul de fire si se prezinta bine toate firele.
Maine dim ma bag sub masina sa umblu la filtru de particule pt senzorul 2. Saturatia a ajuns la 102. . .
Pe diagnoza injectoarele cu motorul la 70 si apo90 grade:
Restul mufelor sunt bune, am desfacut si manunchiul de fire si se prezinta bine toate firele.
Maine dim ma bag sub masina sa umblu la filtru de particule pt senzorul 2. Saturatia a ajuns la 102. . .
Pe diagnoza injectoarele cu motorul la 70 si apo90 grade:
- narcis1983
- OP
- 18 mesaje
- din 30 Nov 2016
- Vectra 2004 Z19DTH
- Iasi
narcis1983
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2004 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2016
- Mesaj Privat
Salutare tuturor si multumesc pentru sfaturi.
Cu injectoarele am rezolvat. Era din mufa 3. Inj merg impecabil.
Am reusit sa schimb senzorul de pe filtrul de particule. Deoarece cei de la dezmembrati din buc nu au mai avut exact acest senzor si anume nr 2 cu cot mi au trimis senzorul nr 1 care observ ca este fara cot si un pic mai scurt. Am folosit cablul meu cu senzorul 1. Pus pe masina si mers nu mai apare cheita nici eroarea dar tot cand urc sau trag de ea se intampla sa nu treaca de 2000 turatii si imi da eroare a treia din prima imagine P1125-61.
O sterg si isi revine. Iar daca trag mai tare de masina imi apare alta eroare P1901 75 care din ce am vazut pe forumuri ar fi clar Dpf ul care este infundat.
Credeti ca aceasta eroare poare data si faptul ca este senzorul 1 in loc de senzorul 2? Temperatura o citeste merge bine. Regenerare nu vrea sa isi faca. . .
Cu injectoarele am rezolvat. Era din mufa 3. Inj merg impecabil.
Am reusit sa schimb senzorul de pe filtrul de particule. Deoarece cei de la dezmembrati din buc nu au mai avut exact acest senzor si anume nr 2 cu cot mi au trimis senzorul nr 1 care observ ca este fara cot si un pic mai scurt. Am folosit cablul meu cu senzorul 1. Pus pe masina si mers nu mai apare cheita nici eroarea dar tot cand urc sau trag de ea se intampla sa nu treaca de 2000 turatii si imi da eroare a treia din prima imagine P1125-61.
O sterg si isi revine. Iar daca trag mai tare de masina imi apare alta eroare P1901 75 care din ce am vazut pe forumuri ar fi clar Dpf ul care este infundat.
Credeti ca aceasta eroare poare data si faptul ca este senzorul 1 in loc de senzorul 2? Temperatura o citeste merge bine. Regenerare nu vrea sa isi faca. . .
- prodan cezar
- *
- 13 mesaje
- din 10 Mar 2008
- Vectra 2006 z19dth
- Iasi
prodan cezar
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2006 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2008
- Mesaj Privat
narcis1983 a scris:Am rezolvat cu mufa la injector, partial. Mufa de la injectorul 3 este fisurata in "bot'' si nu mai tine pe pozitie una din cele 2 gheare de contact retragandu-se usor inapoi la trepidatii. Am legat-o cu sarma provizoriu dar nu va tine mult. . . Am cerut o oferta de pret pt o mufa noua dar vad ca se gaseste cam greu(120 ron cea mai ieftina 1 buc).
Restul mufelor sunt bune, am desfacut si manunchiul de fire si se prezinta bine toate firele.
Maine dim ma bag sub masina sa umblu la filtru de particule pt senzorul 2. Saturatia a ajuns la 102. . .
Pe diagnoza injectoarele cu motorul la 70 si apo90 grade:
Restul mufelor sunt bune, am desfacut si manunchiul de fire si se prezinta bine toate firele.
Maine dim ma bag sub masina sa umblu la filtru de particule pt senzorul 2. Saturatia a ajuns la 102. . .
Pe diagnoza injectoarele cu motorul la 70 si apo90 grade:
Salut, am și eu aceeași problemã cu mufa de la injector ul numãrul 3, doar ca mine este un fir întrerupt.
Poți sã-mi spui de unde ai luat chitul de reparații pentru mufa de la injector?
Mulțumesc anticipat.
- narcis1983
- OP
- 18 mesaje
- din 30 Nov 2016
- Vectra 2004 Z19DTH
- Iasi
narcis1983
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2004 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2016
- Mesaj Privat
- prodan cezar
- *
- 13 mesaje
- din 10 Mar 2008
- Vectra 2006 z19dth
- Iasi
prodan cezar
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2006 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2008
- Mesaj Privat
- Mihai.Ursac
- *
- 5 mesaje
- din 27 Jun 2014
- Vectra 2005 Z19DTL
- Cluj
Mihai.Ursac
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2005 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2014
- Mesaj Privat
- narcis1983
- OP
- 18 mesaje
- din 30 Nov 2016
- Vectra 2004 Z19DTH
- Iasi
narcis1983
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2004 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2016
- Mesaj Privat
Salut,
Eu am inteles ca trebuie lucrat si la soft ca senzorii inca citesc anumite valori si dau anumite comenzi.
Eu de atunci nu am mai avut nici o problema cu masina dar, sincer imi pare un pic rau ca nu l-am dus la o firma careil curata super fain la 0 treime din banii pe care i-am dat (am aflat ulterior ca putea sa fac si asa...)
Curatarea DPF-ului cica poate tine intre 1 si 3 ani (in Romania)
Zi frumoasa!
Eu am inteles ca trebuie lucrat si la soft ca senzorii inca citesc anumite valori si dau anumite comenzi.
Eu de atunci nu am mai avut nici o problema cu masina dar, sincer imi pare un pic rau ca nu l-am dus la o firma careil curata super fain la 0 treime din banii pe care i-am dat (am aflat ulterior ca putea sa fac si asa...)
Curatarea DPF-ului cica poate tine intre 1 si 3 ani (in Romania)
Zi frumoasa!