Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • deleted-113842

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Simptome:
Masina trepideaza la relanti...face asta de cateva zile....in primele 10 minute de mers , mi se ingatuie la accelerare in sarcina, daca vreau sa fac o depasire cu treapta a 5 mai lenta imi bataie masina cu totul...Exclus injectoare sau alimentare pentru ca am GPL de cateva luni si este montat nou, pe GPL face la fel...Exclus EGR pentru ca nu are din fabrica...ECU este departat de motor tot din fabrica deci cam greu sa se fi supraincalzit....nu am avut probleme niciodata cu masina , o am de 2 ani...Bujiile le-am schimbat, insa una mi s-a parut un pic mai afumata...nu depinde de cald sau rece, GPL are destul, benzina la fel...Rog un ajutor...multi mi-au zis ca ar fi bobina, insa astept si parerea dvs.
Multumesc
Cod(uri) eroare:
P0300 si mai nou P0304
Model: Meriva
An fabricatie: 2005
Cod motor: Z16XE
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Bobina sau ECU
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,845
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
E vreo diferenta cu motor cald vs rece?
  • deleted-113842

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Nu, nu prea se cunoaste nici o diferenta....bobina o sa-mi ajunga azi sau maine noua, nu m-am incurcat cu SH...ECU fiind de meserie electronist nu am decat sa-i refac lipiturile pe firisoarele de la mufe...Multumesc pentru sfaturi...pana ieri aveam doar P0300...de azi mi s-a aprins checkul in borsi si 0301
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
''...ECU fiind de meserie electronist nu am decat sa-i refac lipiturile pe firisoarele de la mufe...'' Electronica are aplicare in audio,video,industriala,etc...,deci are aplicare si in auto,pentru care un electronist trebuie sa fie "de al casei",pentru a putea repara un calculator auto. Lipiturile nu se fac "pe firisoare",deoarece sunt sertizate(cupla instalatiei),lipiturile se fac in interiorul calculatorului,intre pini si placa modulului... Problema de fond apare cind "meseriasul",reface lipiturile dar,calculatorul nu functioneaza...
  • deleted-113842

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Cand am mai reparat am tras alte ire de pe placa pe conector....firele originale sunt din argint si nu se lipeste cositorul de ele...la un diesel am schimbat si mosfetul din interior....Nu am reparat atatea ECU incat sa nu-mi mearga vreunul...in nr de 4 pan acum dar merg, 2 dintre ele avand veche problema cu pompa de benzina...
Revenind la subiect am schimbat aseara bobina cu una noua si masina functioneza normal....Multumesc pentru ajutor
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR