Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem electric
  • brunetu25

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 2.0
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Buna ziua, sunt nou pe aici nu știu cum se folosește bine , am o micã problema cu mașina insignia 2010 2.0 diesel 160cp cosmo sports tourer ....motorul merge bine totul Ok dar când ajung la 160km/ora mașina încetinește brusc și îmi apare in bord trip 1 ( in italiana parzializatore 1- meniul mașini este in italiana) .....ce trebuie sa fac ?am apãsat ceva?
Skip ads

  • brunetu25

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 2.0
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2012

  • Mesaj Privat
....ma poate ajuta cineva?
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Cred ca e vorba de o limitare electronica...,trebuie cautata cauza,cred ca exista si cod de eroare memorat,trebuie citit...
  • brunetu25

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 2.0
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Salut....așa zic și eu ca e limitare , am cãutat și cod de eroare și nu îmi da nimic pe calculator , nici o eroare . Cred ca trebuie sa intru in calculatorul ei sa modific limitarea , știe cineva cum se face?🤔🤔
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Nu are nici o legatura trip1 cu incetinirea masinii la 160km/h. Ce inseamna "incetineste brusc"? Scade viteza? Daca ar fi limitare nu ar incetini brusc, ci nu te-ar lasa sa depasesti viteza respectiva!
Pe ce pozitie/parametru (consum, viteza, autonomie...) tii computerul de bord de apare apoi trip1 cand ajungi la 160km/h?
  • brunetu25

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 2.0
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Salut , când ajunge la 160 ai taie motorina , nu îmi apare nimic in bord ca și cum ar fi ceva defect , nici un cod, nimic.....apare doar parzializzatore 1(trip 1) ....in rest pana la 160 mașina merge perfect. Sa fie oare vreo Setare prin calculatorul mașini ?unde trebuie sa umblu?
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Rãmâne la 160 sau scade viteza... si pana la cat?
Indiferent ca esti in treapta 5 sau 6?
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Parzializzatore= restrictor(restrictionare,limitare)...,trebuie comunicat cu calculatorul motorului pentru a vedea cauzele limitarii...!
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Chiar daca in traducere directa parzializzatore = restrictie, in CB el reprezinta km partiali... trip-ul.
Spre exemplificare, am setat CB in mai multe limbi (italiana, engleza, franceza, spaniola) pentru a se vedea ce reprezinta. As mai fi pus si in turca, araba sau rusa... dar cred ca nu mai reuseam apoi sa revin la o limba mai normala Smile
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
La viteza de 160km/h,doar imposibilitatea managementului motor de a controla presiunea in admisie(turbo) sau presiunea combustibilului in rampa comuna,determina calculatorul motor(ECM),de a reduce drastic(a limita) performantele motorului,cu scopul de a-l proteja de eventuale avarii...,de aceea am recomandat efectuarea unei diagnoze(codiri de eroare,valori reale in conditii de traseu,etc)... Se pot crea conditiile aparitieii momentului critic,urmarindu-se principalii parametrii,pe valori reale...
  • brunetu25

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 2.0
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Salut ...nu am mai intrat de ceva timp , scuze , am dus mașina la verificat și mi-au gãsit Eroare P0234 , îmi puteți recomanda un service bun in constanta sau un mecanic și cam ce ar trebui fãcut in situația asta , din câte am citit pe aici pot fi mai multe cauze pe eroarea asta ...mulțumesc 🤔🤔
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
P0234 Turbocharger/Supercharger Overboost ... - OBD-Codes.com
https://www.obd-codes.com/p0234 @clau70,e posibil sa am dreptate..., vom vedea rezolvarea!
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
P0234 am avut si eu de cateva ori si pana la urma am schimbat turbina pe garantie (dupa ce in prealabil mi-o curatase in reprezentanta... se blocau aripioarele de la geometria variabila din cauza unor depuneri)... e clar ca el are o problema, dar nu are nici o treaba cu "parzializzatore" = "trip" (daca observi in poza lui @brunetu25, parzializzatore 1 este 13.1km). Cand iti da un cod de eroare de genul P0234, pe display apare "service vehicle soon.", apoi te duci in service sau pui interfata sa vezi ce eroare este. Codul asta poate fi cauzat de turbina, electrovalva, furtun intercooler etc.
  • brunetu25

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 2.0
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Ok...am înțeles dupã ce am mai butonat un pic meniul mașini , cred ca am atins din greșealã meniul de a apãrut trip1 . Cât despre eroarea P0234 am programare sãptãmâna viitoare la mecanic . Va tin la curent cu ce am fãcut .....mulțumesc 👍👍
  • brunetu25

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 2.0
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Noroc bãieți ...azi am dus mașina la mecani a verificat turbina și supapa , furtune, furtunase, ......am schimbat debitmetru prima oarã ca se pare ca nu funcționa dar dupã o scurt proba eroarea a apãrut din nou😡😡😡au verificat încã odatã dupã care am plecat in test pe autostrada și surpriza mare a apãrut eroarea P0234 împreuna cu presiune ulei micã (opriți motorul) ....au trimis pe cineva sa ma ia cu mașina iar concluzia a fost ca trebuie schimbatã garnitura( oringul problematic ) de la pompa de ulei. Mâine se desface ptr înlocuit . Întrebare :Eroare P0234 poate apãrea și in cazul când pompa de ulei nu face presiune (sau face prea mare presiune )?🤷 🤷 🤷
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
P0234 nu cred ca are legatura cu Oringul sau presiunea la ulei.

Verifica si electrovalva presiune turbo, cum a zis si Clau70 mai sus.
  • brunetu25

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 2.0
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2012

  • Mesaj Privat
..am verificat schimbat valva și tot așa fãcea 😡😡😡...turbo verificat e Ok, in rest nu pare nimic rupt sau spart ....doar ca dupã ultima proba a apãrut și presiune ulei micã
  • brunetu25

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 2.0
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2012

  • Mesaj Privat
...salut bãieți am revenit cu noutãți in speranța ca pot ajuta și pe alții . In legãtura cu problema mașini mele de vina a fost buclucașul oring de la pompa de ulei iar eroarea p0234 pe turbina (paleți de la turbina bombardați de bucatele de calamina) mașina am dus-o la in service in constanta, ce sa va spun , numai acolo sa nu ajungi , am încercat la tine gizmo dar la numerele de tel din pãcate nu mi-a rãspuns nimeni , îmi zice mereu ca operatorii sunt Ocupați , ptr a reveni la mașina încã e la mecanic sper sa facã treaba buna , sau fãcut urmãtoarele , alezat bloc motor , arbore rectificat și îndreptat , cuzineți noi , pompa ulei Ok, plus turbina recondiționatã ....suma toatala undeva pe la 6500 lei . Încã se lucreazã la mașina ca deeee suntem in romania și se lucreazã cu calm te rogi de ei cu bani in mâna și ei pleacã in concedii 😡😡😡😡dar ce sa ai faci îmi place mult bestia și acum ca știu și ce am de fãcut in viitor nu ma mai sperii. Mulțumesc mult pe ce am citit pe aici de la colegi 👍👍👍
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem electric

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR