- Edy
- OP
- 139 mesaje
- din 25 Apr 2005
- Omega 1998 X25td
- J"em
Edy
- Mesaje scrise: 139
- Locatie: J"em
- Masina: Omega 1998 X25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2005
- Mesaj Privat
La un Opel cutia de viteze automata nu cupleaza dimineata la prima pornire. Motorul se acelereaza dar in gol. Dupa o incalzire de cateva minute incepe sa mearga si apoi toata ziua este in regula pana maine dimineata cand tot ciclul incepe dela inceput. Am controlat nivelul de ulei,
in regula ! Garajul spune: schimba cutia ! Simplu........nu?
Ce parere au cunoscatorii ?
in regula ! Garajul spune: schimba cutia ! Simplu........nu?
Ce parere au cunoscatorii ?
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
- Edy
- OP
- 139 mesaje
- din 25 Apr 2005
- Omega 1998 X25td
- J"em
Edy
- Mesaje scrise: 139
- Locatie: J"em
- Masina: Omega 1998 X25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2005
- Mesaj Privat
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
Nu stiu exact ce tip de cutie e pe Omega B 25 TD insa banuiesc ca e AR25/35.
Daca e vorba de acea cutie (se poate identifica usor intrucat are doua bai de ulei) e un model care are nevoie de intretinere periodica , exista mai multe reglaje (benzile de franare,etc) care trebuie efectuate in cursul exploatarii.
La masina ta s-ar putea insa sa fie prea tarziu mai ales ca uleiul e modificat la culoare.
Nu e un caz singular , exista nenumarate , fiind in principal consecinta recomandarii facute de Opel ca uleiul din cutia automata nu trebuie schimbat niciodata.
Mentionez ca firmele specializate in transmisii automate recomanda schimbul uleiului la un interval de 30.000 de km
Chiar si la Opel in ultimii ani se vorbeste de un interval de 60.000 tocmai datorita valului de probleme din acest sector.
Ar mai fi si uleiurile folosite de fabrica , Opel/GM DEXRON IID sau DEXRON III care nu sunt printre cele mai performante de pe piata...
Daca e vorba de acea cutie (se poate identifica usor intrucat are doua bai de ulei) e un model care are nevoie de intretinere periodica , exista mai multe reglaje (benzile de franare,etc) care trebuie efectuate in cursul exploatarii.
La masina ta s-ar putea insa sa fie prea tarziu mai ales ca uleiul e modificat la culoare.
Nu e un caz singular , exista nenumarate , fiind in principal consecinta recomandarii facute de Opel ca uleiul din cutia automata nu trebuie schimbat niciodata.
Mentionez ca firmele specializate in transmisii automate recomanda schimbul uleiului la un interval de 30.000 de km
Chiar si la Opel in ultimii ani se vorbeste de un interval de 60.000 tocmai datorita valului de probleme din acest sector.
Ar mai fi si uleiurile folosite de fabrica , Opel/GM DEXRON IID sau DEXRON III care nu sunt printre cele mai performante de pe piata...
iancu
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: constanta
- Masina: Vectra 1993 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2007
- Mesaj Privat
- air_catalin
- **
- 121 mesaje
- din 27 Nov 2007
- Astra 2000 1,7DTL
- Prahova
air_catalin
- Mesaje scrise: 121
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 1,7DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
tata asa a patit si fratemiu pe un pasat cu cutie tiptronic.... te sfatuiesc sa nu mai mergi mult cu ea... reparatia costa la pasat 1500€ si nu sunt multi care repara asa ceva, e un disc in cutie care se macina din cauza ca nu ai schimbat uleiul la timp, la inceput tot asa facea doar la plecarea de pe loc apoi in toate treptele.
iancu
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: constanta
- Masina: Vectra 1993 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2007
- Mesaj Privat
- air_catalin
- **
- 121 mesaje
- din 27 Nov 2007
- Astra 2000 1,7DTL
- Prahova
air_catalin
- Mesaje scrise: 121
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 1,7DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
iancu
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: constanta
- Masina: Vectra 1993 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2007
- Mesaj Privat
cdragos
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1991 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2007
- Mesaj Privat
Se pricepe careva la o cutie AF 20 (de pe Opel Vectra 2.0i din 1991)? Am probleme cu ea de cand am luat masina si singurul raspuns de la service-uri de cutii automate a fost sa reparatie capitala a cutiei - 1200 EURO si cu banii astia gasesti masina in stare buna in Bulgaria. Problema ar fi: dupa ce merg mai mult cu masina (vreo 30km fara pauza) incepe sa nu mai bage convertizorul de cuplu in functiune in treptele 2,3,4. In treapta 1 si R merge normal, dar in D cand depasesc viteza de 20km/h si schimba automat in a 2a incepe sa tremure toata. Daca las masina cateva ore, incepe sa isi revina: la schimbarea in treapta a 2a scade turatia sub 1000rpm, dupa care revine imediat la 1500-2000rpm. Dupa cateva opriri/porniri cutia isi revine complet. Mentionez ca problema asta este inca din 1999 cand a fost adusa masina. Uleiul a fost schimbat la timp - pana in 30.000km.
iancu
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: constanta
- Masina: Vectra 1993 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2007
- Mesaj Privat
cdragos
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1991 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2007
- Mesaj Privat
iancu
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: constanta
- Masina: Vectra 1993 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2007
- Mesaj Privat
- mariani
- ***
- 769 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Mokka 2014
- Constanta
mariani
- Mesaje scrise: 769
- Locatie: Constanta
- Masina: Mokka 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
- mihait
- **
- 165 mesaje
- din 27 Sep 2006
- Astra 1997 X16SZR
- Bucuresti
mihait
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1997 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2006
- Mesaj Privat
iancu a scris:Am si eu o problema la cutia automata de pe o Vectra A,can cuplez in treapta 1,pulseaza aceel S,in rest nu am probleme cu ea....in R,D,2,3....doar in treapta 1.....ce-ar putea sa fie?
Am obosit sa zic asta pe forum :
0. Citeste codul de avarie [ http://www.cavweb-forums.co...hread.php?t=40464 ]
Daca e 56
1.Realiniaza cablul cu reperul de pe selector.
2.Curata selectorul. [ http://sirbendy.jemjabella.co.uk/autoswitch/ ]
- alexandru_drnl
- *
- 3 mesaje
- din 04 Jan 2009
- Omega 1992
- Dolj
alexandru_drnl
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Dolj
- Masina: Omega 1992
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2009
- Mesaj Privat
- alexandru_drnl
- *
- 3 mesaje
- din 04 Jan 2009
- Omega 1992
- Dolj
alexandru_drnl
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Dolj
- Masina: Omega 1992
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2009
- Mesaj Privat
- mariusvochin
- *
- 4 mesaje
- din 16 Jan 2009
- Vectra 2003 22dtr
- Bucuresti
mariusvochin
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2009
- Mesaj Privat
dorudns
- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2009
- Mesaj Privat
salutare!si eu am probleme cu cutia de viteze(automata) pe un zafira 2.0 2005.cand bag in D smuceste de doua ori foarte tare iar la 20-30 la ora incepe sa tremure toata caroseria pana ce depasesc viteza mai sus mentionata.am fost pe la ceva mecanici(de cartier)sa le cer o parere,unu ca poate fi din cauciucuri sau jante...le am schimbat pe toate de pe o alta masina si nimic,altul ca poate fi din planetare...m am inervat si m am dus la reprezentanta in constanta....acolo s au invartit pe langa ia si dupa ceva vreme mi au spus ca e posibil sa fie din cutie! ce sa mai cred?!?
- mariani
- ***
- 769 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Mokka 2014
- Constanta
mariani
- Mesaje scrise: 769
- Locatie: Constanta
- Masina: Mokka 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
doru!
dar pe tester ai pus masina?
ai verificat uleiul?
eu zic sa nu mai mergi cu ea asa..sa nu o pui pe butuci..
vezi ca ai pe privat un nr de tel al unui mecanic priceput..suna-l si vezi ce zice..
la tine este o problema mecanica..si norocul tau .. costul este mai mic declt electonica..
toate bune..
dar pe tester ai pus masina?
ai verificat uleiul?
eu zic sa nu mai mergi cu ea asa..sa nu o pui pe butuci..
vezi ca ai pe privat un nr de tel al unui mecanic priceput..suna-l si vezi ce zice..
la tine este o problema mecanica..si norocul tau .. costul este mai mic declt electonica..
toate bune..