ISurdu
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2017
- Mesaj Privat
Salutare! La un Astra G Caravan fabricatie 2001, cod motor Y17DT , de cateva zile nu mai trage si se cam balbaie , bineinteles a aparut in bord martorul avarie motor ( cheita). Am pus diagnoza pe ea si imi da P0400 - electrovalva EGR - voltage too low! si P1125 - Electrovalva turbo -voltage too low!
Bun, am verificat electrovalvele conform Autodata - cu conat pus ai 11-14V , rezistenta ohmica 16 ohmi, verificat circuite pana in ECU , verificat circuit pana in releul bujii, totul bun verificat vaccum cu manometru totul bun, actionat EGR si Turbo vaccumait si functioneaza!
Atunci am zis ca e ceva in ECU si l-am desfacut atunci am vazut unde era buba ,cred, atasez niste poze
Intrebarea mea este , daca schimb ECU trebuie luat cu tot cu imobilizator si ce mai are in chit sau daca caut unul cu aceiasi serie e suficient, pentru ca am pus altul de pe alta masina si nu porneste si clipeste cheita in bord ! Va multumesc!
Bun, am verificat electrovalvele conform Autodata - cu conat pus ai 11-14V , rezistenta ohmica 16 ohmi, verificat circuite pana in ECU , verificat circuit pana in releul bujii, totul bun verificat vaccum cu manometru totul bun, actionat EGR si Turbo vaccumait si functioneaza!
Atunci am zis ca e ceva in ECU si l-am desfacut atunci am vazut unde era buba ,cred, atasez niste poze
Intrebarea mea este , daca schimb ECU trebuie luat cu tot cu imobilizator si ce mai are in chit sau daca caut unul cu aceiasi serie e suficient, pentru ca am pus altul de pe alta masina si nu porneste si clipeste cheita in bord ! Va multumesc!
ISurdu
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2017
- Mesaj Privat