- mihailescu_e
- OP
- 21 mesaje
- din 17 Oct 2006
- Vectra 2004
- Germania
mihailescu_e
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Germania
- Masina: Vectra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2006
- Mesaj Privat
La Vectra mea 2.2 2004 cu clima duala, anul trecut spre finalul verii clima nu a mai funcționat, am presupus ca este freon-ul nu-l mai schimbasem/completasem de doi ani. Ieri am fost la service și am bãgat freon mai erau 70-80 gr din 700 gr. La teste de presiune a fost ok , am descoperit ca pierde ușor pe la ventil de la țeava de tur cu (urmeza sa-l schimb). Problema este ca AC -ul funcționeazã 1-1.5 minute dupã care nu mai vrea, cu toate ca compresorul cupleaza se invarte , este sezizabil și la turația motorului. Am încercat și fãrã filtru de polen aceeași situație. Dacã las mașina 30-40 min și o pornesc AC -ul funcționeazã la fel ca la prima proba 1-1.5 minute și dupã aceea doar ventilație . Țevile se incalzesc/rãcesc dupã câte ajung la temperatura mediului.
Ce pãrere aveți, ce ar putea fi ?
Ce pãrere aveți, ce ar putea fi ?
- aauto
- **
- 398 mesaje
- din 29 Aug 2012
- Vectra 2002 Z18XE
- Bucuresti
aauto
- Mesaje scrise: 398
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2012
- Mesaj Privat
- mihailescu_e
- OP
- 21 mesaje
- din 17 Oct 2006
- Vectra 2004
- Germania
mihailescu_e
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Germania
- Masina: Vectra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2006
- Mesaj Privat
- mihailescu_e
- OP
- 21 mesaje
- din 17 Oct 2006
- Vectra 2004
- Germania
mihailescu_e
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Germania
- Masina: Vectra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2006
- Mesaj Privat
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
- mihailescu_e
- OP
- 21 mesaje
- din 17 Oct 2006
- Vectra 2004
- Germania
mihailescu_e
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Germania
- Masina: Vectra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2006
- Mesaj Privat
- mihailescu_e
- OP
- 21 mesaje
- din 17 Oct 2006
- Vectra 2004
- Germania
mihailescu_e
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Germania
- Masina: Vectra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2006
- Mesaj Privat
- mihailescu_e
- OP
- 21 mesaje
- din 17 Oct 2006
- Vectra 2004
- Germania
mihailescu_e
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Germania
- Masina: Vectra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2006
- Mesaj Privat
- mihailescu_e
- OP
- 21 mesaje
- din 17 Oct 2006
- Vectra 2004
- Germania
mihailescu_e
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Germania
- Masina: Vectra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2006
- Mesaj Privat
- deleted-80744
- **
- 78 mesaje
- din 06 Dec 2012
deleted-80744
- Mesaje scrise: 78
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2012
- Mesaj Privat
- mihailescu_e
- OP
- 21 mesaje
- din 17 Oct 2006
- Vectra 2004
- Germania
mihailescu_e
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Germania
- Masina: Vectra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2006
- Mesaj Privat
- deleted-80744
- **
- 78 mesaje
- din 06 Dec 2012
deleted-80744
- Mesaje scrise: 78
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2012
- Mesaj Privat
Cred ca pe tester poti verifica parametrii de lucru pentru ca comutatorul respectiv pentru ca nu da nici eroare . Acasa doar sa faci rost de un senzor de la alt coleg si sa il pui la tine de proba . Se desface prin desfiletare si daca nu ma insel are un ventil care izoleaza instalatia sa nu se descarce .
- mihailescu_e
- OP
- 21 mesaje
- din 17 Oct 2006
- Vectra 2004
- Germania
mihailescu_e
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Germania
- Masina: Vectra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2006
- Mesaj Privat