Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Zafira
  3. Zafira B
  • grasumis

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Galati
  • Masina: Zafira 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2017

  • Mesaj Privat
Salut,mi-am cumparat de curand un opel zafira b din 2005, 1.9 cdti,74kw, in treapta a 4 la 3500 turatii se plafoneaza, in treptele inferioare nu se plafoneaza , mi se aprinde si martorul de eroare(cheie cu masina) si nici nu mai trage bine pana in 3500 dupa aia. Daca opresc motorul si pornesc din nou merge bine pana cand ajung iar la 3500. Nu am fost cu ea in service. Stie cineva ce poate sa aiba? Multumesc!
Skip ads

  • aflorii nicusor

  • Mesaje scrise: 712
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Tigra 2006 Z1.3 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Când mașina ajunge la 3500 de ture intrã în avarie pentru protecție. Trebuie verificat ce eroare ai. Când ajunge la 3500 se aprinde mașinuța cu cheițã ? De obicei când sunt probleme cu clapeta de accelerație apare acest fenomen. Fã testul Agrafa și vezi eroarea apãrutã ( gãșești pe forum cum se face Agrafa). Dupã codul de eroare iți dai seama de problemã. Succes.
  • randox

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2017

  • Mesaj Privat
salut, am avut aceeasi problema, rezolvat cu un EGR nou, am inteles ca se poate curata si cel vechi, nu am incercat.
  • CCypy

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Eu cred ca sunt multi factori ...masina cu cheie poate semnala multe defectiuni, chiar in cascada pornite de la una, pe aceea trebuie sa o depistezi. Poate fi senzor presiune filtru particule, cele doua conducte de presiune pozitionate in acel senzor care duc catre filtrul de particule(deteriorate), pedala de acceleratie, actuator motor, filtrul nu se regenereaza si ECU trece motorul in limp mode/safe mode( protectie) ...chiar si o bujie arsa poate duce la aceasta limitare motorului...Eu ma confrunt cu asta de doua luni si nimeni nu gaseste rezolvare.
  • CCypy

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Am un Opel Zafira B 1,9 ..120cp.88kw Z19DT...Pot spune ca mi-a mancat o groaza de bani si tot nu merge...desi imi place f.mult modelul, imi vine sa o dau de rapa....cu banii cheltuiti degeaba cu acel filtru de particule cu mari probleme, faceam un concediu la turci.
  • CCypy

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Am cumparat filtru de particule nou, pret 1600lei ca am zis sa am o masina completa ,ca doar neamtul nu e prost!...nu a mers, tot masina cu cheie in bord, motorul se reduce si pedala de acceleratie slaba, opresc, pornesc motorul si dupa 2-3 km.iar martorul si iar beleaua...merg iar la tester, iar eroare senzor presiune filtru de particule, 300lei iar, tot nu merge...iar service, curat egr-ul, clapeta acceleratie( nu erau murdare rau) si nimic schimbat...am facut 20 de testere, bani aruncati...si numai idioti care ridica din umeri...am fost la Dibas si am pus-o pe tester, acolo alte erori...pedala de acceleratie, clapeta de acceleratie, actuator motor, filtru infundat( filtru nou folosit 450-470km.).
  • CCypy

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2017

  • Mesaj Privat
La Dibas...nenea cu testerul imi sugereaza sa anulez filtrul de particule, am inebunit! La toate serviceuri-le aceeasi placa" Anulati-l Domnu-le ca o sa aveti mereu belele cu el!" ca in Romania, sa faca romanul ceva sa ia bani...si eu care speram ca la reprezentanta sunt oameni de soi care gasesc f.repede defectul si remediaza...dar sa sugerezi sa demontezi o componenta a unui autoturism proiectata totusi de cineva, nu credeam! Ulterior am aflat eu mai multe de acest Dibas ca nu te ajuta cu mai nimic...ba mai mult, te pune la cheltuieli nejustificate...
  • CCypy

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Urmeaza sa curat si galeria de admisie, sa verific si partea electronica a egr si clapeta acceleratie, debitmetrul, sensorul de presiune galerie admisie, senzorii (2)de temperatura aflati pe filtrul de particule care costa si ei 1100 lei , pt.ca nimeni nu stie care ar fi ars, daca ar fi...habar nu mai am ce sa-i mai fac la masina asta ca am obosit psihic! Daca stie cineva care e cauza...i-as fi recunoscator...Nu stiu doua lucruri: Cand se inlocuieste senzorul de presiune filtru de particule, se face o resoftare, ceva?! Se porneste masina dupa montare si se lasa la relanti' 30 min.fara sa fie accelerata?! 2.Cand se monteaza filtrul de particule nou, se face un update ceva de recunoastere a filtrului nou?! Habar nu am ce trebuie facut si nimeni nu stie....cel putin in Prahova nu stiu pe cineva istet! Astea sunt erorile date de Dibas Ploiesti.Cred ca pina la urma cumpar si un motor si asa poate merge masina, ca daca e sa cumpar toate piesele din erori...tot aia e!
  • CCypy

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Aveti grija ce schimbati, testerele de la service-uri-le "de cartier" sunt praf! La un service imi dadea o eroare, la altul doua diferite...e pericol! Nu schimbati o piesa originala pina nu stiti exact ca de-acolo pleaca defectiunea si daca schimbati, luati piesa originala acasa.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,464
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Treaba este din clapeta acceleratie, cauta pe forum ca ai un fel de tutorial cu poze.
  • wolf70

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2015

  • Mesaj Privat
CCypy are dreptate aceiasi problema am avut si eu de la testere mau convins sa schimb clapeta de aceleratie sentimentul a ramas EGR doar lam curatit pentru ca era colmatat si nu mai incidea bine clapeta am renuntat la service si am luat problema bataraneste fiecare senzor curatat si masurat ca intotdeauna cel cu pricina a fost ultimul . E vorba despre senzoul care este situat in galeria de admisie o treaba de 10 minute are un singur surub il scoti il speli cu spray apoi il decolmatezi usor cu o perie de sarma
  • aftanasa marius84

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2002 Y16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Buna seara. Am un opel zafira b din 2006 motor 1.9 de vreo luna mai scoate câteodatã fum albastru și se tureazã singura, in timpul asta îmi aratã consum la relantiu 4.7 și un mixt de 12 l dar asta doar când se tureazã ea .. enorm.. astãzi am încãrcat-o cu multã greutate peste 600 masa totala cu tot cu noi in ea. Dupa ce am urcat un deal s-au auzit niște "ticãituri" s-a turat singura pana in 5000 fum negru alb albastru nu se mai vedea in spate nimic..și a murit.. motorul e stopit tot cu ulei.. cam care ar fi problema dacã aveți idee ca pana luni ce intra in service ...... Mulțumesc anticipat!
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,593
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
supra turare si fum mult pe esapament inseamna ca sa dus turbina
daca nu sa spart motoru scapi,,,ieftin,,,
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Zafira
  3. Zafira B

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR