SONY
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: CLUJ-NAPOCA
- Masina: Kadett 1988 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2007
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
- mind_hunter
- **
- 173 mesaje
- din 28 Sep 2007
- Kadett 1982 13s
- Iasi
mind_hunter
- Mesaje scrise: 173
- Locatie: Iasi
- Masina: Kadett 1982 13s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2007
- Mesaj Privat
- AdamOpel
- ****
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
@mind_hunter masina lui @Sony este pe injectie si soc automat.
daca ai indoieli fata de pompa de benzina,da jos filtul de aer pune sub corpul de injectio o hartie A4 si da cateva pedale cu contactul pus.daca totul este ok atunci se va umezi hartia.(la punerea contactului trebuie sa se auda pompa de benzina).
daca socul te ingrijoreaza da jos mufa de la senzorul de temperatura(din spatele corpului de injectie, pe galeria de injectie este prinsa) si in acest fel Ecu interpreteaza 0grade si pune socul pe prima pozitie.
daca nuti porneste atunci verifica aprinderea!da scantee?are contact perfect pe fise?nu a fost umblat la delcou(inauntru se gaseste inafara de repartitor si sensorul de turatie(hall) + din delcou se poate regla aprinderea) preferabil sa nul dereglezi ca altfel o sati rozi unghiile si nu se regleaza dupa "ureche"ca la dacie ci cu aparat specia care masoare unghiul dwell.
daca ai indoieli fata de pompa de benzina,da jos filtul de aer pune sub corpul de injectio o hartie A4 si da cateva pedale cu contactul pus.daca totul este ok atunci se va umezi hartia.(la punerea contactului trebuie sa se auda pompa de benzina).
daca socul te ingrijoreaza da jos mufa de la senzorul de temperatura(din spatele corpului de injectie, pe galeria de injectie este prinsa) si in acest fel Ecu interpreteaza 0grade si pune socul pe prima pozitie.
daca nuti porneste atunci verifica aprinderea!da scantee?are contact perfect pe fise?nu a fost umblat la delcou(inauntru se gaseste inafara de repartitor si sensorul de turatie(hall) + din delcou se poate regla aprinderea) preferabil sa nul dereglezi ca altfel o sati rozi unghiile si nu se regleaza dupa "ureche"ca la dacie ci cu aparat specia care masoare unghiul dwell.
- mind_hunter
- **
- 173 mesaje
- din 28 Sep 2007
- Kadett 1982 13s
- Iasi
mind_hunter
- Mesaje scrise: 173
- Locatie: Iasi
- Masina: Kadett 1982 13s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2007
- Mesaj Privat
"opel:@mind_hunter masina lui @Sony este pe injectie si soc automat. "
"De cind o dat frigul imi porneste foarte greu.Am vorbit cu un mecanic si mia zis ca pompa de benzina numi tine benzina in carburator o avut dreptate? Si ce as putea face?Niste sfaturi nu miar strica."
opel...e pe carburatie masina lui sony.. de asta am intrebat...
"De cind o dat frigul imi porneste foarte greu.Am vorbit cu un mecanic si mia zis ca pompa de benzina numi tine benzina in carburator o avut dreptate? Si ce as putea face?Niste sfaturi nu miar strica."
opel...e pe carburatie masina lui sony.. de asta am intrebat...
- AdamOpel
- ****
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
iti da scatee calumea?nu are pierdere?ce aprindere folosesti,ceva originala sau adaptata?este bine reglata?
cand ii motorul cald merge bine?rotund,fara scapari sau ezitari?
socul functioneaza?sau doar sti ca tragi si atat?
iati un ajutor pe langa tine astupa gura de admisie de la carurator(sa nu fie ermetic ceva aer sa intre) si vezi daca porneste!sa nui dai pedala!daca nu porneste verifica bujiile nus umede?(daca da poate scapa carburatorul)si til ineaca.
aaaaa pot verifica si cand ii motorul cal daca iti merge socul,la tragerea socului trebuie sa se tureze motorul pe la 1.500(la injectie) precis la tine nu stiu,dar trebuie sa urce inturatie.
Carburatorul ii original sau de dacie?
cand ii motorul cald merge bine?rotund,fara scapari sau ezitari?
socul functioneaza?sau doar sti ca tragi si atat?
iati un ajutor pe langa tine astupa gura de admisie de la carurator(sa nu fie ermetic ceva aer sa intre) si vezi daca porneste!sa nui dai pedala!daca nu porneste verifica bujiile nus umede?(daca da poate scapa carburatorul)si til ineaca.
aaaaa pot verifica si cand ii motorul cal daca iti merge socul,la tragerea socului trebuie sa se tureze motorul pe la 1.500(la injectie) precis la tine nu stiu,dar trebuie sa urce inturatie.
Carburatorul ii original sau de dacie?
- mind_hunter
- **
- 173 mesaje
- din 28 Sep 2007
- Kadett 1982 13s
- Iasi
mind_hunter
- Mesaje scrise: 173
- Locatie: Iasi
- Masina: Kadett 1982 13s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2007
- Mesaj Privat
pai bujiile le-am schimbat sambata, aprinderea era prin delcou cu platina si i-am pus o aprindere tranzistoriala de dacia, cred ca trebuie reglat avansul...pentru ca in mers daca scade turatia se aprinde beculetul de la ulei....carburatorul e original peierburg..am ceva scurgeri la el..am intrebat la un service auto si mi-a zis ca nu se mai gasesc piese, garnituri pt ele......acum 2 ile cand acceleram mi se inneca motorul..a umblat cineva la furtunasul de vacuum de la carburator pentru ca nu era etansat bine si apoi a mers fara probleme..pana in dimineata asta cand a pornit pt cateva secunde si apoi nu a mai pornit..
- AdamOpel
- ****
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
in legatura cu bujiile am vrut sa zic,,,cand incerci sa pornesti masina si nu porneste verifica daca sunt umede bujiile, daca da, atunci iti baga benzina si de aceea nuti porneste, se ineaca.
in legatura cu piesele pt carburator, dute la magazine ce importa piese pt masini straine si vezi da pot sati aduca la comanda(poate nu ai sa gasesti originale dar ceva 'contrafacut gasesti').
cata benzina iti scapa in galerie?nu cumva 'inunda' galeria?
daca nu iti este reglat avansul degeaba te chinui .... prima data rezolva aceasta problema!
incearca sa cauti o aprindere completa de kadett(intreg delcoul)...nu stiu daca nu se potriveste delcoul de la kadett E pe injectie,care este dotat cu aprindere electronica.
in legatura cu piesele pt carburator, dute la magazine ce importa piese pt masini straine si vezi da pot sati aduca la comanda(poate nu ai sa gasesti originale dar ceva 'contrafacut gasesti').
cata benzina iti scapa in galerie?nu cumva 'inunda' galeria?
daca nu iti este reglat avansul degeaba te chinui .... prima data rezolva aceasta problema!
incearca sa cauti o aprindere completa de kadett(intreg delcoul)...nu stiu daca nu se potriveste delcoul de la kadett E pe injectie,care este dotat cu aprindere electronica.
- Suller Istvan
- **
- 434 mesaje
- din 17 Apr 2007
- Kadett 1986 1,3
- turda
Suller Istvan
- Mesaje scrise: 434
- Locatie: turda
- Masina: Kadett 1986 1,3
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2007
- Mesaj Privat
nu spune ca nu se gaseste delcou pt kadett la piese, eu saptamina trecuta am cumparat un delcou cu lulea cu tot, si aveau si pe stoc nici nu a trebuit sa fac comanda, pretul era undeva la 50 ron. din pacate nici problema mea nu e inca rezolvata, mai trebuie reglat carburatorul, ca face cam urit saracu', dar ceea ce tine de aprindere se simte diferenta de cand am pus delcoul nou.
- Suller Istvan
- **
- 434 mesaje
- din 17 Apr 2007
- Kadett 1986 1,3
- turda
Suller Istvan
- Mesaje scrise: 434
- Locatie: turda
- Masina: Kadett 1986 1,3
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2007
- Mesaj Privat
EXISTA POSIBILITATEA CA CUIUL PONTOU SA SE MAI BLOCHEZE DIN CAND I CAND. VERIFICA DACA IEI JOS FURTULUL DE ALIMENTARE CU BENZINA DE PE CARBURATOR SI DAI LA CHEI DACA VINE BENZINA , DACA DA ATUNCI TREBE REGLAT CARBURATORUL SI APRINDEREA, SI LA MINE DESI AM COMPRESIE IN MOTOR IN JUR DE 7 (AR TREBUI SA FIE 14) DUPA CE MI SA REGLAT CARBURATORUL PORNESTE LA SFERT DE CHEIE, SI PINA ACUM TREBUIA SA INVIRTA DE 7-8 ORI MOTORUL.