Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • florinro

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Simptome:
Nu pornește la cald
Cod(uri) eroare:
----
Model: Astra
An fabricatie: 2008
Cod motor: Z17DTL

Bunã, azi dimineațã am pãțit-o și eu, am ajuns la serviciu și când sa parchez masina s-a oprit motorul și nici ca a mai pornit. Dupã 3 ore m-am dus sa încerc din nou si a pornit la prima cheie. Am un odb iar la diagnostic nu am nicio eroare. Acu am fãcut niște printuri cu presiunea în rampa și debitmetru de aer. Valorile sunt normale la ralanti?
Skip ads

  • florinro

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2012

  • Mesaj Privat
As avea acces la un op-com, ce parametrii sa urmãresc?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Verifica daca citeste turatie motor cand dai la cheie.
  • florinro

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Culmea e ca acum porneste, am mers pana s-a incalzit apa la 90 de grade si am tot oprit si pornit motorul. O sa fac astazi rost de un op-com si am sa verific. Multumesc pt sugestie.
  • florinro

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2012

  • Mesaj Privat
La pornire citește turația motorului. Acum pornește, nu-mi dau seama ce s-a întâmplat dimineața, mâine am sa schimb filtrul de motorina deși e schimbat cam de juma de an.
LE: o problema am cu încãrcarea alternatorului, cu ac pornit în opcom îmi arata 12.8 - 12.9, cu ac oprit 13.2 - 13.3
Interesant ca uneori încarcã si cu 13.8 - 14.1 v
Vorbesc de încãrcare la ralanti. Posibil sa se tragã și de aici problema de dimineata? Bateria este noua și învârte foarte bine motorul la pornire.
Încã o rugãminte : mâine am sa schimb filtrul de motorina, îmi spuneți va rog cum scot paharul de decantare al filtrului sã-l golesc și sã-l curãț? Mulțumesc anticipat.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Vezi daca citeste turatia atunci cand nu porneste.
Trebuie sa incarce 14 la relanti, mereu. Sertizeaza bornele de la baterie.
Carcasa filtrului iese foarte greu. Trebuie sa tragi tare de ea in sus, dupa ce ai scos conductele si mufa.
  • florinro

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2012

  • Mesaj Privat
O sa verific dacã mai face figuri. Suspectezi senzorul de pe arborele cotit? Cu alternatorul am probleme de ceva timp, știu de asta și monitorizez frecvent încãrcarea. Mulțumesc pt rãspunsuri.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Da, crankshaft.
  • florinro

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Bun, am schimbat filtrul de motorina, am scos paharul, am vãrsat motorina din el, pus filtru nou, umplut paharul cu motorina. Am observat ca paharul nu era plin pana sus. Cred ca aici e problema. Urmeazã sa curãț sorbul din rezervor. Momentan masina pornește ok.
  • florinro

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Cred ca se dezamorseaza filtrul de motorina, azi iar a murit motorul și a mai pornit doar dupã 3 încercãri îndelungate. N-am avut cheie la mine sa desfac filtrul sa vad cata motorina este în carcasa filtrului. Concret am pornit motorul, am stat cam 10 min cât am fumat o țigarã, am plecat și când am scos-o pe liber a murit. A pornit dupã 3 încercãri lungi de 10-15 sec.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Nu prea are cum sa se dezamorseze odata ce a pornit.
Dezamorsarea apare la prima pornire, dimineata.
  • florinro

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Se pare ca ai dreptate, azi am pus din nou opcom-ul, și mi-a dat eroarea asta:

Din ce îmi dau seama este senzorul de turație motor, cel de pe arborele cotit. Asa e?
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,852
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Ala e.
www.clubopel.com/viewtopic.php?t=82669
  • florinro

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Bun, am gãsit pe un magazin online senzor Bosh la 248 lei și pe același site pe original gm care e tot Bosh 371 lei. Nu spun pe ce site ca sã nu fac reclamã. Oare merita sa dau diferența de bani având în vedere ca amândouã sunt Bosh?
  • florinro

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Încã o întrebare, pt cine are cunoștințã sau manualul de reparații, de ce tubulara am nevoie sa schimb acest senzor? Evident ca am sã-l schimb singur, însã nu am o trusa de chei, asa ca voi împrumuta de la serviciu un cliket cu prelungitor și o tubulara doar ca nu știu de cat? Mulțumesc. Cat despre senzor? Iau Bosh? Sau GM care este de fapt tot Bosh? O fi vreo diferența între ele în afara de preț? Mulțumesc pt. Ajutor și revin cu detalii dupã ce voi schimba senzorul.
  • florinro

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Pana la urma am luat Bosch, este fabricat în România și are 24 de luni garanție. Maine îl montez.
  • florinro

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Double post. Îmi cer scuze! Rog moderatorii sã-l șteargã.
  • florinro

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Bunã, am reușit într-un final sa schimb senzorul de turație, pana acu nu au mai fost probleme. Am mãsurat rezistenta la vechiul senzor și îmi da o valoare de aproximativ 1300 ohmi. Acu nu știu, dupã acesta valoare pot sã-mi dau seama dacã este defect senzorul? Sau pur și simplu aveam un contact imperfect? Am dat cu wd40 în mufa (n-am avut spray de contacte, dar am înțeles ca merge și cu wd40). Din pãcate senzorul nou are firul mai scurt și n-am mai reușit sa prind mufa în acel suport. O sa fac o improvizație și am sa o prind cumva acolo. Mulțumesc de ajutor. Tot respectul!
  • florinro

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Buna, dupa mai bine de 3 saptamani pot sa spun cu siguranta ca problema a fost rezolvata prin schimbarea senzorului de turatie (crankshaft). De când l-am schimbat nu am mai avut nici un fel de problema.Multumesc pentru sfaturi!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR