Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • ghotycul

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2014

  • Mesaj Privat
trebuia sa dam la cama Smile , pai din cate am mai citit cica nu e atat de bine sa dam atat la automat. La fiecare schimbare de filtru se dezamorseaza sau in cazul de fata la curatare EGR. Nu este alta alternativa , asa ca ii dam inainte.
Am schimbat si bateria cu un prieten dar nimic , nu mai stiam ce sa ii fac. O explicatie exista dar cine stie sa ne explice Idea Idea
Skip ads

  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,235
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
O explicatie ar fi,eu nu am curatat si galeria de admisie si posibil cand am dat jos egr-ul sa se fi dus mizerie la supape si sa nu mai fi facut compresie !?
  • ghotycul

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Eu am dat doar egr ul si tubulatura fara galerie jos. Galeria de admisie in totalitate o fac in toamna. Pana atunci o sa ma joc putin pe la turbo.
Vacuum - egr - ceva vid si neam compresie
  • alex.oltean

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Am curatat si eu EGR-ul la masina (1.7 cdti 101cp) si vreau sa spun ca egr-ul in sine era curat, insa tubul de fier care unea motorul de EGR(imi pare rau ca nu am poze) era la 1/6 din diametru datorita funiginii depuse. Dupa curatare masina trage MULT mai bine, zici ca i-am facut chip tuning. La relanti acum consuma 0.3l / h. Inainte consuma 0.5l / h.
Mentionez ca masina are 171.000km.
Concluzia: MERITA DIN PLIN.
  • ionutzzz07

  • Mesaje scrise: 218
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2009 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Recent mi-a aparut eroarea ECN 040061, 040062. Am dat EGR-ul jos,era curat.Am demontat partea electrica si dupa cateva teste am constatat ca acel motoras care impinge tija nu mai are putere el ramanand blocat permanent sau il deschide foarte putin. In concluzie care aveti aceste erori sa stiti despre ce este vorba! Ca simptome masina trage cam greu si se plafoneaza pe la 3500 ture!
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Si eu vreau sa curat EGR dar si admisia si ce mai tine de ele ,dar vreau sa stiu inainte sa demontez admisia ,daca se demonteaza cumva si ceva ce tine de pompa inalta ,adica condunta de la pompa la rampa sau conductele de la injectoare,rampa etc. ,ca am citit pe aici ca cineva ar fi curatat admisia si dupa a avut probleme cu pornirea ,dar nu au specificat ce au demontat de au avut probleme cu dezamorsarea pompei ......normal daca demontezi doar admisia ce treaba are cu dezamorsarea pompei 😏😏😏 .Deci daca stie cineva ,poate ma lumineaza si pe mine ce trebuie demontat la admisie si daca o demontez daca se va dezamorsa circuitul de motorina.Drumuri bune si fara probleme.

Astra j 1,7 cdti 81kw 110cp 2009 A17DTJ.
  • MontesJr

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Am inteles cum e treaba cu curatat egr...dar problema mea este, daca se dezamoreseaza pompa de motorina si nu mai porneste? Teoretic nu ar avea legatura EGR cu pompa de motorina, corect? Se desface, se curata...se monteaza si gata..porneste, nu? Daca nu mai porneste.....cum procedez?
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Decuplezi borna minus si lucrezi fara fricã.
Va porni la prima cheie.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Corect ce spui Daniel ,dar in cazul meu cred ca dupa ce m-am documentat pe forum, ca sa demontez admisia trebuie si rampa data jos si automat se dezamorseaza pompa , fara sa demontez rampa am inteles ca este mai complicat ,asa o fi?
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Omul curata egr, nu admisie.
Daca dai admisia jos, se va dezamorsa pt ca trebuie sa desfaci conductele de la injectoare.
Dar nu asa greu sa o amorsezi.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Stiu ce a solicitat colegul ,eu doar ti-am dat dreptate ,te deranjeaza ? mai sus de colegul cu egr-ul era postul meu daca nu ai citit.
  • Andrei_JOY

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2008 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Eu am curatat EGR-ul acu vreo 10000km, zilele care urmeaza vreau sa vad cum arata, de ieri i-am scos mufa la partea electrica, vad ca motorul se comporta bine.A mai dezactivat cineva EGR-ul scotandu-i mufa si care au fost beneficiile, de tras trage la fel, eu l-am dezactivat ca vreau sa vad daca se mai murdareste senzorul de pe admisie cu funingine, il curat zile astea si o sa merg o perioada asa, iar daca nu se mai murdareste vreau sa curat admisia.
A dat cineva pana la urma toata admisia jos de pe masina si ne poate da mai multe amanunte daca ai loc sa ajungi la toate suruburile sau trebuie vreo scula mai aparte.

Motor 1,7 A17DTR
  • Andrei_JOY

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2008 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Azi am scos si am curatat EGR-ul, era ceva depus prin el, si am confectionat si o tablita care am pus-o intre teava care vine de la racitor gaze spre EGR, am facut o tura si motorul merge bine, nu am erori sau ceva de genu, trage bine, il lasa asa si vedem ce se intampla.
Nu am observat sa fie o incalzire mai greoaie a motorului, parca se incalzeste la fel.
Daca a mai facut cineva la fel astept o parere.
  • BSergiu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2018

  • Mesaj Privat
Salut azi am desfãcut și eu egr-ul lam curãțat tot lam pus la loc și nu vrea sa mai porneascã ca și cum ar fi rãmas fãrã motorina
  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 555
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
scoate mufa de la EGR si o baterie buna dai pana se amoresaza
  • 33luc

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2009

  • Mesaj Privat
De clapeta de ce nu vã atingeți , si acolo sunt depuneri.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Depunerile sunt dupa clapeta de acceleratie, mai exact ,de la egr spre admisie ,inclusiv.Am demontat si curatat ,tubul egr-ului ,pana la admisie chiar acum 3 zile ,ce am gasit acolo este de nedescris ,ce o fi si in admisie ,dumnezeu stie ,dar clapeta avea doar putin ulei,nu am avut ce curata .Asta am facut si vara trecuta ,dar am curatat doar egr-ul si clapeta ,la fel doar putin ulei.Recomand curatarea admisiei periodic ,o sa va cruciti ce ve-ti gasi acolo ,am scos 2 pumni de mizerie doar de pe tubul de aluminiu al egr-ului si acum chiar simt o crestere mica a puterii .
Colegul BSergiu probabil a reusit sa o porneasca pana acum, dar nu a mai zis nimic .
  • alexutzurulzz

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2009 z17dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Nu exista chiar nici o varianta de curatare a admisiei la motorul z17dtj fara a fi demontata?
  • CRada

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2005 z17dth17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2018

  • Mesaj Privat
saptamana trecuta am curãțat egr si tubulatura astra h 1.7 cdti insa dupã montare nu a vrut sa mai porneascã (parca nu avea compresie).Dupa multe încercãri a pornit. Se simte o usoara crestere de putere si nu mai scoate fum negru in sarcina si la turatii ridicate
Probleme:
1.Masina pornește de obicei la sfert insa de patru ori de când am curatit egr nu a vrut sa mai porneasca nici cu slujbe.Miscat de mufe, demontat furtune etc,pana la urma pornește la sfert de cheie dar fara explicații.
2.Ce rol are clapeta din fata egr si care este pozitia ei in functionare? Suspectez ca ar ramane blocata pe închis si deaia nu pornește.In timp ce accelerez tinde sa se inchida (desfacut furtun ce vine din intercooler si urmarit) Nu mi se pare normal ca la accelerare sa inchida aerul impins de turbina.Ce pareri aveti?
  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 555
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Piesa este clapeta de acceleratie si are rolul de a opri motorul atunci cand iei contactul pentru a nu scutura motorul .normal trebuie sa ramana deschisa pana opresti motorul .
Daca ai demontat-o si ai miscat pozitia ei in timp ce ai curatat-o posibil sa fi rupt dinti la roata dintata .
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR