romis
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2016
- Mesaj Privat
mariusco
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Timisoara
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2006
- Mesaj Privat
Bogdy28
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Prahova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2016
- Mesaj Privat
Salut ..
Tocmai am terminat de reparat motorul . Am luat masina astazi de la service, motorul sigur merge mai bine decat inainte , se aude bine si silentios . Am preferat sa rectific vibochenul , ma scuzati , s-a cumparat alt vibochen , cuzineti , una bucata biela, rectificat bloc motor , schimbat toate consumabilele, curea distrubutie, role, etc . Sper sa raman cu masina asta vreo 2, 3 ani . e o super masina, si sa nu mai am probleme de genul asta.
Pentru cei interesati de reparatia motorului , costurile sunt urmatoarele , depinde ce mai ramane intreg din motor, la mine au fost urmatoarele :
-semering arbore - 110 ron
-semering arbore chiuloasa - 48 ron
-garnitura chiuloasa - 177ron
-suruburi - 168 ron
-filtru ulei - 86 ron
-ulei- 228 ron
-semering pompa ulei - 74 ron
-biela - 2146 ron
-arbore cotit (vibrocen ) - 2870 ron
-rectificat bloc motor si arbore cotit + cuzineti - 1000 ron
-curea distributie 128 ron
-antigel - 61 ron
-manopera - 1800 ron
TOTAL - 7950 Ron
Astea sunt costurile pentru reparatia motorului , va las pe voi sa decideti daca e mai bine sa cumperi un motor SH sau sa il repari pe cel de pe masina . Mesaj in privat daca vrea cineva detalii.
Mai am o problema si nu stiu ce s-a intamplat , nu am gasit nimic pe aici sa ajung la o concluzie, Mai exact , am vrut sa conectez telefonul la masina prin bluetooth si nu mai merge , mesajul este ,,bluetooth not available,, daca ma poate ajuta cineva sa rezolv problema asta. Multumesc .
Tocmai am terminat de reparat motorul . Am luat masina astazi de la service, motorul sigur merge mai bine decat inainte , se aude bine si silentios . Am preferat sa rectific vibochenul , ma scuzati , s-a cumparat alt vibochen , cuzineti , una bucata biela, rectificat bloc motor , schimbat toate consumabilele, curea distrubutie, role, etc . Sper sa raman cu masina asta vreo 2, 3 ani . e o super masina, si sa nu mai am probleme de genul asta.
Pentru cei interesati de reparatia motorului , costurile sunt urmatoarele , depinde ce mai ramane intreg din motor, la mine au fost urmatoarele :
-semering arbore - 110 ron
-semering arbore chiuloasa - 48 ron
-garnitura chiuloasa - 177ron
-suruburi - 168 ron
-filtru ulei - 86 ron
-ulei- 228 ron
-semering pompa ulei - 74 ron
-biela - 2146 ron
-arbore cotit (vibrocen ) - 2870 ron
-rectificat bloc motor si arbore cotit + cuzineti - 1000 ron
-curea distributie 128 ron
-antigel - 61 ron
-manopera - 1800 ron
TOTAL - 7950 Ron
Astea sunt costurile pentru reparatia motorului , va las pe voi sa decideti daca e mai bine sa cumperi un motor SH sau sa il repari pe cel de pe masina . Mesaj in privat daca vrea cineva detalii.
Mai am o problema si nu stiu ce s-a intamplat , nu am gasit nimic pe aici sa ajung la o concluzie, Mai exact , am vrut sa conectez telefonul la masina prin bluetooth si nu mai merge , mesajul este ,,bluetooth not available,, daca ma poate ajuta cineva sa rezolv problema asta. Multumesc .
mariusco
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Timisoara
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2006
- Mesaj Privat
romis
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2016
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
mariusco
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Timisoara
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2006
- Mesaj Privat
opelinsignia11- Suspendat
- 117 mesaje
- din 01 Apr 2016
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
opelinsignia11- Mesaje scrise: 117
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2016
- Mesaj Privat
Bogdy28
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Prahova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2016
- Mesaj Privat
opelinsignia11- Suspendat
- 117 mesaje
- din 01 Apr 2016
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
opelinsignia11- Mesaje scrise: 117
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2016
- Mesaj Privat
- Kodatu Sep
- **
- 110 mesaje
- din 31 Jan 2010
- Insignia 2004 A20DTH
- Bucuresti
Kodatu Sep
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2004 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2010
- Mesaj Privat
Salut, si la mine a inceput sa aiba o bataie de piston, sa o numesc asa. Sut sigur ca depsre asta e vorba dar inca nu am ajuns la service. Nu mai circul cu masina de o saptamana, si o duc abia atunci cand stiu ca am banii de investit in ea. Foarte aiurea, eu unul nu stiam de acea garnitura pana am inceput sa caut pe forum, aceste batai de motor.
- Kodatu Sep
- **
- 110 mesaje
- din 31 Jan 2010
- Insignia 2004 A20DTH
- Bucuresti
Kodatu Sep
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2004 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2010
- Mesaj Privat
Am fost la service, cuzineti distrusi. Cea mai buna recomandare este inlocuirea motorului cu unul SH. Ca sa stiti, aceste motoare se repara de 2 ori, la mine a mai fost reparat de doua ori cu aceeasi problema. A treia oara nu mai merge. Cuzineti normali sunt cei din fabrica, cei de 0.25 si pentru reparatia 1 iar cei de 0.50 se pun pentru reparatia 2. Asta in conditiile in care garnitura nu stiu daca a fost schimbata. Deci cand dati baia jos verificati dimensiunile cuzinetilor, si asa stiti in ce stadiu sunteti. Daca sunt cei originali, si sunt OK, schimbati garnitura la fiecare schimb de distributie si o sa fie totul OK. Ramane sa caut motor SH A20DTH.
omefro- Suspendat
- 193 mesaje
- din 20 Jan 2017
- Insignia 2011
- Alta tara
omefro- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2017
- Mesaj Privat
- ska
- ***
- 847 mesaje
- din 10 Apr 2008
- Astra 2015 A20DTH
- Bihor
ska
- Mesaje scrise: 847
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2015 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2008
- Mesaj Privat
- Kodatu Sep
- **
- 110 mesaje
- din 31 Jan 2010
- Insignia 2004 A20DTH
- Bucuresti
Kodatu Sep
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2004 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2010
- Mesaj Privat
Acum un an a inceput bataia. Pana atunci nu am avut. Bataia este permanenta. Nu am banuit, deoarece bataia a inceput sa se auda dupa schimbul de ulei. Am tras concluzia atunci, ca e de la uleiul nou, deoarece trecusem pe alt brand, dar nu a fost asa. Da, cand zic garnitura ma refer la acel oring de la pompa ulei. Asa arata dupa ce l-am desfacut.
Ultima modificare făcută de Kodatu Sep la Joi 27 Jul, 2017 7:48 pm, modificat de 3 ori în total
Ultima modificare făcută de Kodatu Sep la Joi 27 Jul, 2017 7:48 pm, modificat de 3 ori în total
- ska
- ***
- 847 mesaje
- din 10 Apr 2008
- Astra 2015 A20DTH
- Bihor
ska
- Mesaje scrise: 847
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2015 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2008
- Mesaj Privat
- Kodatu Sep
- **
- 110 mesaje
- din 31 Jan 2010
- Insignia 2004 A20DTH
- Bucuresti
Kodatu Sep
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2004 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2010
- Mesaj Privat
- makaveli_luci
- *
- 4 mesaje
- din 02 Apr 2010
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
makaveli_luci
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2010
- Mesaj Privat
Salut,
Si eu am aceeasi problema. Masina a fost adusa personal din Germania in mai 2016 cu 190.000. Am verificat in prealabil nr de km la reprezentanta. Am facut 30.000 de km fara nici o problema. Am inceput sa aud batai la motor, initial am crezut ca este de la volanta, insa cei de la service m-au sfatuit sa ii las sa dea baia jos sa vada cum sunt cuzinetii inainte sa dea comanda pentru volanta+kit ambreiaj.
Bineinteles cuzinetii erau puternic uzati. Nu am avut niciodata avertizare 'oil pressure low' iar garnitura de la pompa de ulei am schimbat-o dupa ce am luat masina (se pare ca era deja prea tarziu, uzura fiind deja accentuata).
Verdict: motor second (nu sti ce pui) sau rectificat motorul existent.
Am ales a doua varianta. Am dus motorul la o firma care se ocupa cu rectificari motoare, chiuloase, vibrochen. Situatia era mult mai grava decat parea initial: vibrochenul era ovalizat si nu mai poate fi rectificat (cel putin nu la niste cote care sa permita montarea unor cuzineti originali, R1 sau R2) si blocul motor este deformat. Sfatul lor a fost rectificarea blocului motor + vibrochen second (in conditii bune) rectificat + cuzineti noi.
Acum astept rezultatul, am cumparat vibrochenul si cei de la firma s-au apucat de treaba.
Si eu am aceeasi problema. Masina a fost adusa personal din Germania in mai 2016 cu 190.000. Am verificat in prealabil nr de km la reprezentanta. Am facut 30.000 de km fara nici o problema. Am inceput sa aud batai la motor, initial am crezut ca este de la volanta, insa cei de la service m-au sfatuit sa ii las sa dea baia jos sa vada cum sunt cuzinetii inainte sa dea comanda pentru volanta+kit ambreiaj.
Bineinteles cuzinetii erau puternic uzati. Nu am avut niciodata avertizare 'oil pressure low' iar garnitura de la pompa de ulei am schimbat-o dupa ce am luat masina (se pare ca era deja prea tarziu, uzura fiind deja accentuata).
Verdict: motor second (nu sti ce pui) sau rectificat motorul existent.
Am ales a doua varianta. Am dus motorul la o firma care se ocupa cu rectificari motoare, chiuloase, vibrochen. Situatia era mult mai grava decat parea initial: vibrochenul era ovalizat si nu mai poate fi rectificat (cel putin nu la niste cote care sa permita montarea unor cuzineti originali, R1 sau R2) si blocul motor este deformat. Sfatul lor a fost rectificarea blocului motor + vibrochen second (in conditii bune) rectificat + cuzineti noi.
Acum astept rezultatul, am cumparat vibrochenul si cei de la firma s-au apucat de treaba.
- Marius Mezei
- *
- 42 mesaje
- din 07 Mai 2016
- Insignia 2009
- Bihor
Marius Mezei
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Bihor
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2016
- Mesaj Privat
- sorinachos
- *
- 45 mesaje
- din 04 Apr 2016
- Astra 2012 A20DTH
- Germania
sorinachos
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Germania
- Masina: Astra 2012 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2016
- Mesaj Privat