- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
fireman31
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2010
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
fireman31
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2010
- Mesaj Privat
fireman31
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2010
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
fireman31
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2010
- Mesaj Privat
- astrag1.2_16v
- **
- 54 mesaje
- din 17 Aug 2014
- Astra 2001 Z12xe
- Bucuresti
astrag1.2_16v
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2014
- Mesaj Privat
Salut eu am reușit sã iau un motor mai vechi din 1999 de CORSA C cu mențiunea cã toți senzorii erau identici cu o singura diferențã la clapeta de accelerație si galeria de admisie prevãzutã cu alt tip de injecție am folosit practic acel motor dar cu anexele mașinii mele și am mai mers cam doi trei ani așa pânã când am început din nou cu probleme la consumul de ulei nori de fum alb in urma la plecarea de pe loc in orele de aglomerație.
Ulterior am reușit treptat sa cumpãr garnituri semeringuri de supape garnituri segmenți suruburi chiuloasã suruburi biele și am reușit sã fac din doua motoare unul bun.
Acum nu știu când merge motorul sau nu chiar și la temperaturi de 90° nu am trepidații nu mai vad fum pe eșapament și de simte diferența eu zic cã meritã investiția
Ulterior am reușit treptat sa cumpãr garnituri semeringuri de supape garnituri segmenți suruburi chiuloasã suruburi biele și am reușit sã fac din doua motoare unul bun.
Acum nu știu când merge motorul sau nu chiar și la temperaturi de 90° nu am trepidații nu mai vad fum pe eșapament și de simte diferența eu zic cã meritã investiția
- danut32
- **
- 360 mesaje
- din 25 Apr 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Sibiu
danut32
- Mesaje scrise: 360
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2012
- Mesaj Privat
Incerc sa-mi dau seama ce e de facut, asa ca prezint situatia:
- kilometraj 170k pe cunoscute, al treilea proprietar (primii 2 au fost femei); masina cumparata in 2012 fara rugina la 100k si intretinuta cât am putut eu de bine;
- consum mediu 6,3 benzina CO 95, parcurs lunar: 200 km extern autostrada (120km/h) si aprox. 50km intern in oras;
- consum ulei 0.5 litri la 1000 km (Mobil 10W40, vara); iarna cu Mobil 5W40 full sintetic consuma mai mult;
- esapament putin afumat dar nu exagerat, se ia negreala dar se duce singura (de turul pantalonilor... );
- distributie schimbata la 120k ; EGR, sonda lambda si debitmetru schimbate pe la 150k;
- trage bine (probabil), porneste, nu mai face figuri dupa schimbarea senzorilor. Am mers cu 140km/h si cred ca mai putea, dar mi-a fost frica sa nu-si ia zborul. Nu stiu daca asta e relevant pentru starea motorului.
Mie mi se pare ca consuma cam mult ulei, as vrea si alte pareri. Oare se impune segmentare (si restul)?
Ultima modificare făcută de danut32 la Joi 15 Jun, 2017 7:38 am
- kilometraj 170k pe cunoscute, al treilea proprietar (primii 2 au fost femei); masina cumparata in 2012 fara rugina la 100k si intretinuta cât am putut eu de bine;
- consum mediu 6,3 benzina CO 95, parcurs lunar: 200 km extern autostrada (120km/h) si aprox. 50km intern in oras;
- consum ulei 0.5 litri la 1000 km (Mobil 10W40, vara); iarna cu Mobil 5W40 full sintetic consuma mai mult;
- esapament putin afumat dar nu exagerat, se ia negreala dar se duce singura (de turul pantalonilor... );
- distributie schimbata la 120k ; EGR, sonda lambda si debitmetru schimbate pe la 150k;
- trage bine (probabil), porneste, nu mai face figuri dupa schimbarea senzorilor. Am mers cu 140km/h si cred ca mai putea, dar mi-a fost frica sa nu-si ia zborul. Nu stiu daca asta e relevant pentru starea motorului.
Mie mi se pare ca consuma cam mult ulei, as vrea si alte pareri. Oare se impune segmentare (si restul)?
Ultima modificare făcută de danut32 la Joi 15 Jun, 2017 7:38 am
- corsa.timis
- **
- 490 mesaje
- din 29 Dec 2014
- Corsa 2001 Z12XE
- Timis
corsa.timis
- Mesaje scrise: 490
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2014
- Mesaj Privat
Daca stii ce presiune ai la compresie, vei sti daca trebuie segmentat sau nu motorul. La cald trebuie sa fie intre 14-16 bar presiunea. LA CALD!(90C).
Vezi si: http://www.youtube.com/watch?v=uNjB0_EwMaU
Vezi si: http://www.youtube.com/watch?v=uNjB0_EwMaU
- danut32
- **
- 360 mesaje
- din 25 Apr 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Sibiu
danut32
- Mesaje scrise: 360
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2012
- Mesaj Privat
- danut32
- **
- 360 mesaje
- din 25 Apr 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Sibiu
danut32
- Mesaje scrise: 360
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2012
- Mesaj Privat
- corsa.timis
- **
- 490 mesaje
- din 29 Dec 2014
- Corsa 2001 Z12XE
- Timis
corsa.timis
- Mesaje scrise: 490
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2014
- Mesaj Privat
- danut32
- **
- 360 mesaje
- din 25 Apr 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Sibiu
danut32
- Mesaje scrise: 360
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2012
- Mesaj Privat
Am facut testul la reprezentanta, le-am zis doar ca vreau la cald fara alte detalii, si nici ei n-au explicat cum s-a facut.
In orice caz, are 175.000 km si consuma ulei deci oricum trebuie desfacuta chiulasa, iar functie de ce se gaseste acolo vedem. In orice caz, daca tot am desfacut motorul aproape sigur schimb si segmentii, treaba este ca la reprezentanta costa cam mult, as vrea sa am si alte variante.
Cred ca consuma mai mult ulei decat am zis mai sus, o sa masor mai atent ca sa tin minte. Cred ca merge spre 1l/1000km.
In orice caz, are 175.000 km si consuma ulei deci oricum trebuie desfacuta chiulasa, iar functie de ce se gaseste acolo vedem. In orice caz, daca tot am desfacut motorul aproape sigur schimb si segmentii, treaba este ca la reprezentanta costa cam mult, as vrea sa am si alte variante.
Cred ca consuma mai mult ulei decat am zis mai sus, o sa masor mai atent ca sa tin minte. Cred ca merge spre 1l/1000km.
- corsa.timis
- **
- 490 mesaje
- din 29 Dec 2014
- Corsa 2001 Z12XE
- Timis
corsa.timis
- Mesaje scrise: 490
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2014
- Mesaj Privat
- andrei_221
- *
- 33 mesaje
- din 09 Sep 2016
- Gorj
andrei_221
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Gorj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2016
- Mesaj Privat
- danut32
- **
- 360 mesaje
- din 25 Apr 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Sibiu
danut32
- Mesaje scrise: 360
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2012
- Mesaj Privat
Segmentarea si ce mai trebuie urmeaza la primavara, la urmatorul schimb de ulei. Am facut 500 km de la ultimul schimb si uleiul e deja la jumatatea jojei deci nu mai am indoieli. Masina nu are rugina, imi fac treaba toata ziua cu ea deci merita.
Altceva:
Am observat ca dupa testul de compresie (nu am fost de fata) motorul parca mergea ceva mai prost decat inainte de test. N-am gasit nimic stricat, am zis ca poate mi se pare, dar totusi i-am scos borna de la baterie vreo jumatate de ora, am pus-o la loc si am pornit motorul la relanti pana a ajuns la temperatura de regim - adica ciclul de invatare al parametrilor. Si dupa asta, a mers din nou ca inainte. Oare am dreptate sau doar mi s-a parut?
Altceva:
Am observat ca dupa testul de compresie (nu am fost de fata) motorul parca mergea ceva mai prost decat inainte de test. N-am gasit nimic stricat, am zis ca poate mi se pare, dar totusi i-am scos borna de la baterie vreo jumatate de ora, am pus-o la loc si am pornit motorul la relanti pana a ajuns la temperatura de regim - adica ciclul de invatare al parametrilor. Si dupa asta, a mers din nou ca inainte. Oare am dreptate sau doar mi s-a parut?
- SStoica319
- *
- 41 mesaje
- din 16 Mai 2019
SStoica319
- Mesaje scrise: 41
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2019
- Mesaj Privat
- danut32
- **
- 360 mesaje
- din 25 Apr 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Sibiu
danut32
- Mesaje scrise: 360
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2012
- Mesaj Privat
- SStoica319
- *
- 41 mesaje
- din 16 Mai 2019
SStoica319
- Mesaje scrise: 41
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2019
- Mesaj Privat