jumperel
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2016
- Mesaj Privat
Salut, am observat la masina urmatoarele simptome inca de cand am luat masina, in 2016:
Atunci cand e motorul mai rece (dar nu neaparat, se intampla si la cald, vezi mai jos) cand accelerez de la o turatie de 1500 sa zicem in sus, se tureaza incet, adica creste destul de greoi in turatii, apoi dintr-o data parca "intra turbina" (stiu ca nu are, dar asa se simte ) si se accelereaza destul de tare, si urca ff repede in turatii.
De obicei lucrul asta se simte si la cald dar ceva mai rar, indeosebi atunci cand am AC-ul pornit, apas acceleratia si urca incet in ture, apas mai tare acceleratia, urca la fel si dintr-o data brusc se accelereaza puternic si abia atunci incepe sa traga. Parca initial merge cumva "infranata" si abia apoi o ia din loc
M-am tot gandit,am citit si pe forumuri si incerc sa imi dau seama ce ar putea fi? EGR? Clapeta acceleratie? Asa face cand deschide twin-portul? O turbine mica ascunsa ?
In rest motorul merge foarte ok, mi se pare un picut cam lenes pentru masina, mai ales ca e sedan, dar asa am auzit sa fie motoarele astea.
Orice idee, ajutor mi-ar fi de folos sa stiu de un sa incep investigatia. Promit ca revin cu detalii si fac si tutorial/how-to daca identificam problema.
Mentionez ca atunci cand am cumparat-o, de la reprezentanta (fiind data la buy-back) am schimbat bujiile si am facut revizia completa, ulei + filtre (GM). Nu am nicio eroare la testul cu pedalele si nici vreun martor aprins.
----
Astra G Classic 85 000 km
An fabricatie: 2007
Cod motor: Z14XEP
*Am duplicat subiectul de la probleme tehnice, m-am gandit ca e mai potrivit pentru sectiunea de Astra G
Atunci cand e motorul mai rece (dar nu neaparat, se intampla si la cald, vezi mai jos) cand accelerez de la o turatie de 1500 sa zicem in sus, se tureaza incet, adica creste destul de greoi in turatii, apoi dintr-o data parca "intra turbina" (stiu ca nu are, dar asa se simte ) si se accelereaza destul de tare, si urca ff repede in turatii.
De obicei lucrul asta se simte si la cald dar ceva mai rar, indeosebi atunci cand am AC-ul pornit, apas acceleratia si urca incet in ture, apas mai tare acceleratia, urca la fel si dintr-o data brusc se accelereaza puternic si abia atunci incepe sa traga. Parca initial merge cumva "infranata" si abia apoi o ia din loc
M-am tot gandit,am citit si pe forumuri si incerc sa imi dau seama ce ar putea fi? EGR? Clapeta acceleratie? Asa face cand deschide twin-portul? O turbine mica ascunsa ?
In rest motorul merge foarte ok, mi se pare un picut cam lenes pentru masina, mai ales ca e sedan, dar asa am auzit sa fie motoarele astea.
Orice idee, ajutor mi-ar fi de folos sa stiu de un sa incep investigatia. Promit ca revin cu detalii si fac si tutorial/how-to daca identificam problema.
Mentionez ca atunci cand am cumparat-o, de la reprezentanta (fiind data la buy-back) am schimbat bujiile si am facut revizia completa, ulei + filtre (GM). Nu am nicio eroare la testul cu pedalele si nici vreun martor aprins.
----
Astra G Classic 85 000 km
An fabricatie: 2007
Cod motor: Z14XEP
*Am duplicat subiectul de la probleme tehnice, m-am gandit ca e mai potrivit pentru sectiunea de Astra G
jumperel
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2016
- Mesaj Privat
stely
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2007 1.4 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2008
- Mesaj Privat
Baga benzina cu cifra octanica mai mare si o sa ai alt motor eu bag efix 98 inainte bagam 95 dar pt 25 de lei in plus la un plin nu se merita merge altfel chiar si cu ac pornit tot are putere urci dealurile altfe eu sunt foarte multumit baga vreo 2 3 fuluri pana se acomodeaza si calculatorul sa regleze curba de cuplu asa imi facea si mie inainte tot astra g sedan am acelasi motor suces
jumperel
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2016
- Mesaj Privat
stely
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2007 1.4 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2008
- Mesaj Privat
Cu placere sa zic ca ar ma fi o pierdere de putere cand pui ac dar nu mereu probabil calculatorul reglaza relanti in functie si de temperatura de afara cateodata urca acul de la turometru fata de normal cateodata nu oricum motorasul pt cilindrea lui merge foarte bine mai uitate si la tija twinport sa nu ai vreo siguranta sarita eu o aveam pe ultima problema de fabricatie dar am rezolvato suces eu oricum 95 numai bag nici daca ma impusti duar sa raman fara si sa nu gasesc peco succes
jumperel
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2016
- Mesaj Privat
- ADanielNica
- *
- 1 mesaje
- din 05 Oct 2017
ADanielNica
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2017
- Mesaj Privat
Salutare, eu am un opel astra gcc 2007 twinport z14xep si de o saptamana ma chinui sa o pornesc in fel si chip, dupa ce am schimbat pompa de benzina, am realizat ca era de la releu, am schimbat filtrul de benzina degeaba, sigurantele inlocuite pt ca erau cu sarma si litza..am masina de putin timp.. am curatat egr-ul pt ca imi dadea pe laptop p1405 eroare.. ma rog ideea e ca imi baga benzina pana pe rampa si de acolo nu ajunge in motor.. am pornito cu spray de pornire si daca ii faceam vacum cu mana la clapeta se mentineau turatiile..relativ, murea repede, am pornito pe gaz intr-o zi dar la rece a doua zi nu a mai vrut nici asa.. din cate am inteles nu au cum sa iti cada toate injectoarele deodata deci ar fi injectorul central cu clapeta de aer..stie cineva daca acest injector central se poate repara sau are siguranta/releu, orice sfaturi sunt binevenite inainte sa imi iau masina asta nu aveam treaba cu mecanica