Seikox
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2017
- Mesaj Privat
Simptome: Bunã ziua, am un Opel Asta G 1.7 cdti motor z17dtl, din 2004. Masina am cumparat-o la mana a doua în 2009. Îmi scoate fum negru fie când accelerez pe loc sau în turatii în sarcina. Masina asa am cumparat-o cu problema asta. Motorul trage bine, dar consumul este mai ridicat ca scoate acest fum negru adicã motorina nearsa. Îmi doresc sa pot rezolva aceasta problema, sa mã ajute cineva care a mai avut problema asta sa umblu exact unde trebuie nu sa demontez totul. Egr si clapeta de acceleratie au fost curãtate. Mentionez faptul ca nu merg cu ea subturata si nu are calamina pe tevile de esapament. Nu stiu ce are, motorul toarce frumos. Va multumesc anticipat pentru ajutorul vostru...!
Cod(uri) eroare: nu are erori sau becuri aprinse în bord
----
Model: Astra
An fabricatie: 2004
Cod motor: Z17DTL
Cod(uri) eroare: nu are erori sau becuri aprinse în bord
----
Model: Astra
An fabricatie: 2004
Cod motor: Z17DTL
- hmalex87
- **
- 364 mesaje
- din 22 Nov 2008
- Meriva 2005 z17dth
- Vrancea
hmalex87
- Mesaje scrise: 364
- Locatie: Vrancea
- Masina: Meriva 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2008
- Mesaj Privat
Seikox
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2017
- Mesaj Privat
Voi încerca asta. Mi-a recomandat cineva o soluție puternica de curãțare pentru injectoare, dar nu de pus în rezervor ci sa desfac turul sa adaptez un filtru de combustibil și sa tragã din acel recipient cu soluție și dacã injectoarele se curata de impuritãți le retine acel filtru. Este un tratament Bun? Sau mai bine încerc pe tester valorile injectoarelor? Mulțumesc mult pentru rãspuns!
- hmalex87
- **
- 364 mesaje
- din 22 Nov 2008
- Meriva 2005 z17dth
- Vrancea
hmalex87
- Mesaje scrise: 364
- Locatie: Vrancea
- Masina: Meriva 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2008
- Mesaj Privat
Seikox
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2017
- Mesaj Privat
Dule
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mai 2017
- Mesaj Privat
Seikox
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2017
- Mesaj Privat
- hmalex87
- **
- 364 mesaje
- din 22 Nov 2008
- Meriva 2005 z17dth
- Vrancea
hmalex87
- Mesaje scrise: 364
- Locatie: Vrancea
- Masina: Meriva 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2008
- Mesaj Privat
Seikox
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2017
- Mesaj Privat
- koko69
- **
- 176 mesaje
- din 14 Jul 2007
- Astra 2008 Z17DTJ
- Bucuresti
koko69
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2007
- Mesaj Privat
Daca esti sigur ca nu ai alte probleme pe acolo adica : clapetele din galerie blocate ,vreun furtun de vacuum fisurat atunci fa-i test pe retur la injectoare.
Motorul asta Z17DTL are dupa mine o singura mare problema si anume injectoarele.
Eu zic sa le dai jos si te duci cu ele la test ,sigur trebuie calibrate .
IN intercooler o sa gasesti sigur ulei ,nu cred ca gasesti decat masina noua fara ulei acolo .
Ai grija la ce service te duci
Bafta
Motorul asta Z17DTL are dupa mine o singura mare problema si anume injectoarele.
Eu zic sa le dai jos si te duci cu ele la test ,sigur trebuie calibrate .
IN intercooler o sa gasesti sigur ulei ,nu cred ca gasesti decat masina noua fara ulei acolo .
Ai grija la ce service te duci
Bafta
Seikox
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2017
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Seikox
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2017
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Seikox
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2017
- Mesaj Privat
- mariusbirlic
- *
- 3 mesaje
- din 04 Apr 2013
- Astra 2006 Z17DTL
- Constanta
mariusbirlic
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2013
- Mesaj Privat
- hmalex87
- **
- 364 mesaje
- din 22 Nov 2008
- Meriva 2005 z17dth
- Vrancea
hmalex87
- Mesaje scrise: 364
- Locatie: Vrancea
- Masina: Meriva 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2008
- Mesaj Privat
- nicusan75
- **
- 150 mesaje
- din 09 Jan 2009
- Astra 2004 G Z17DTL
- Buzau
nicusan75
- Mesaje scrise: 150
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2004 G Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2009
- Mesaj Privat
DBogdan69
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 BD11
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2018
- Mesaj Privat
koko69 a scris:Daca esti sigur ca nu ai alte probleme pe acolo adica : clapetele din galerie blocate ,vreun furtun de vacuum fisurat atunci fa-i test pe retur la injectoare.
Motorul asta Z17DTL are dupa mine o singura mare problema si anume injectoarele.
Eu zic sa le dai jos si te duci cu ele la test ,sigur trebuie calibrate .
IN intercooler o sa gasesti sigur ulei ,nu cred ca gasesti decat masina noua fara ulei acolo .
Ai grija la ce service te duci
Bafta
Motorul asta Z17DTL are dupa mine o singura mare problema si anume injectoarele.
Eu zic sa le dai jos si te duci cu ele la test ,sigur trebuie calibrate .
IN intercooler o sa gasesti sigur ulei ,nu cred ca gasesti decat masina noua fara ulei acolo .
Ai grija la ce service te duci
Bafta
problema asta cu fumul o am si eu , dar am observat ca tubulatura anterioara debitmetrului este fisurata..am facut eu ceva cat sa acopar "crapatura" si am testat "improvizatia" (am astupat un capat si am suflat cu putere la celalalt) si nu se simtea sa scapa pe undeva aer ...dupa ce l-am montat pe masina , problema cu fumul nu s-a rezolvat (
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Am avut-o si eu imediat dupa ce am adus masina din DE si i-am facut remap. Am curatat admisia si EGR, fumul s-a mai redus, dar nu suficient. Intre timp am schimbat un injector (cumparat de pe eBay UK, ca pe la noi cei ce vand injectoare inca cer 300lei pe ele) insa tot nu s-a rezolvat. L-am schimbat ca-mi tzacanea injectorul nr.1... insa fumul a ramas. Acum am trimis 2buc injectoare la Endor pentru reconditionare, le-am auzit eu cu surubelnitza la ureche sa sunetul din cilindru avea o tonalitate notabil mai joasa, si imi curgeau putin. Pret 150lei/buc schimbat saiba de retur, curatare si calibrare. Nu am apucat sa le verific, ca nu am inchis motorul inca. Daca fumul dispare si-mi dispare si zgomotul motor ce-l aveam la cald de cand am luat masina (o gramada de persoane se plang de el inclusiv pe YouTube) o sa va scriu aici. In plus fata de voi... eu am un ,,X,, galben desenat la vedere pe debitmetru, probabil a decis Peter sau Hans ca-i partial defect atunci cand l-au probat ultima oara in DE, in ultima instanta o sa-l schimb (de proba) ca sa verific daca fumul dispare cu el inlocuit temporar. Cineva ,,avizat,, aici pe forum care se ocupa la Bucuresti de tuning la motoarele astea zicea ca ,,debitmetrul moare greu la Z17DTL si ca nu prea a vazut debitmetre defecte la motorul asta,, insa prefer deocamdata sa nu exclud nimic. Chiar si cei avizati au ocazia sa vorbeasca prostii si nu-i contrazice nimeni. Singura certitudine a mea cu acest motor e ca ceea ce a construit ISUZU la el e ,,înca beton,, (tot ceea ce tine de blocul motor, baia si pompa de ulei cu sorbul si supapele ei de regulare), chiulasa însa... care e o inginerie 100% Opel... e slaba d.p.d.v al fiabilitatii pe termen lung (dupa 200.000km apare inevitabil un joc in ghidurile de la supape, caci supapele lucreaza la unghi si apar uzuri multiple pe tija supapei, joc care se mareste proportional cu numarul de km parcursi si evident proportional cu intervalul de schimb si uleiul folosit) totusi injectoarele sunt din punctul meu de vedere absolut OK! (BOSCH) doar ca nu le place motorina noastra de RO ,,care nu le unge suficient,, si trebuie reconditionate la un moment dat (nu costa o avere, oricum) sau daca preferati ca mine... le puteti prelungi viata cu ulei 2T semisintetic in amestec cu motorina (1:300).