alin0821
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2017
- Mesaj Privat
Salutare,
Anul trecut in August am achizitionat sotiei un Opel Corsa 1.2 C, 2006, 1229cmc, 59KW, 80CP, Z12XEP.
De atunci am schimbat la ea:
- distributie + pompa apa;
- ax cu came admisie (care s-a rupt la motor fortat in panta imediat dupa schimbarea distributiei);
- ulei, antigel, filtre;
- placute si saboti frana;
- telescoape spate/fata, bielete antiruliu, pivoti si bucse;
- releu aprindere alternator.
De ceva vreme am observat ca dimineata, daca motorul e rece, la plecarea de pe loc masina tremura. Problema dispare dupa ce motorul se incalzeste iar apoi merge perfect. Se cere cumva schimbarea kit-ului de ambreiaj?
Separat de aceasta problema mai am o nelamurire. Este normal la Opel Corsa C ca la schimbarea vitezelor din a 1-a in a 2-a sa scada turatia motorului asa tare? Mai exact daca e dusa la 2000-3000 ture pana se schimba din treapta 1 in 2 scade turatia la 1000 iar la ridicarea ambreiajului masina reduce viteza la 10km/h. Singura modalitate de a avea un mers normal este sa o accelerezi putin in timp ce se ridica piciorul de pe ambreiaj din 1 in 2.
Multumesc.
Anul trecut in August am achizitionat sotiei un Opel Corsa 1.2 C, 2006, 1229cmc, 59KW, 80CP, Z12XEP.
De atunci am schimbat la ea:
- distributie + pompa apa;
- ax cu came admisie (care s-a rupt la motor fortat in panta imediat dupa schimbarea distributiei);
- ulei, antigel, filtre;
- placute si saboti frana;
- telescoape spate/fata, bielete antiruliu, pivoti si bucse;
- releu aprindere alternator.
De ceva vreme am observat ca dimineata, daca motorul e rece, la plecarea de pe loc masina tremura. Problema dispare dupa ce motorul se incalzeste iar apoi merge perfect. Se cere cumva schimbarea kit-ului de ambreiaj?
Separat de aceasta problema mai am o nelamurire. Este normal la Opel Corsa C ca la schimbarea vitezelor din a 1-a in a 2-a sa scada turatia motorului asa tare? Mai exact daca e dusa la 2000-3000 ture pana se schimba din treapta 1 in 2 scade turatia la 1000 iar la ridicarea ambreiajului masina reduce viteza la 10km/h. Singura modalitate de a avea un mers normal este sa o accelerezi putin in timp ce se ridica piciorul de pe ambreiaj din 1 in 2.
Multumesc.
- G.i.M.
- **
- 377 mesaje
- din 07 Oct 2006
- Corsa 2006 1.2XEP
- Constanta
G.i.M.
- Mesaje scrise: 377
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2006 1.2XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2006
- Mesaj Privat
Acelasi tremurat il am si eu la rece. Acum 2 ani am schimbat ambreiajul, la fel gandindu-ma ca de acolo e problema. Nu-i de acolo! La fel face si in ziua de azi, naiba stie de ce! Eu m-am obisnuit si dimineata demarez cu ea un pic mai turata pentru ca am vazut ca asa nu mai tremura, lucru care ma duce cu gandul ca ar fi o problema de aprindere, dar ce as putea face? Asa ca nu o mai bag in seama! Obisnuinta!
- mariuseek
- **
- 301 mesaje
- din 31 Jul 2015
- Corsa 2008 Z12XEP
- Galati
mariuseek
- Mesaje scrise: 301
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2008 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2015
- Mesaj Privat
Verifica tamponului motor din partea soferului, la Corsa D e sub baterie, la mine nu era rupt, dar obosit.
Vezi si discutia de aici, desi la tine se manifesta la rece nu strica sa faci o aerisire a ambreiajului, daca o faci dupa descriere nu are cum sa fie daunatoare.
Vezi si discutia de aici, desi la tine se manifesta la rece nu strica sa faci o aerisire a ambreiajului, daca o faci dupa descriere nu are cum sa fie daunatoare.